Glum-bal festival

Glum-bal festival ili festival glume u odrzao se u niskom Narodnom pozoristu 2011 godine.To je nazalost bio prvi i poslednji festival glume u Nisu.Naime,o cemu se radi?Festival se odrzao 5 dana,koliko se secam,mislim da je Februar mesec bio,ali to je nebitno.Sta je onda bitno?Bitno je da je festival otvorila tadasnja upravnica Narodnog pozorista Biljana Vujovic,da su nastupali niski glumci,tacnije glumci niskog Narodnog pozorista,da je bilo pet predstava(svako vece po jedna)i da je bio troclani ziri koji su cinili reditelj Slobodan Milatovic i glumci Zarko Radic i Petar Bozovic.Prisustvovao sam na otvaranju ovog festivala,samo prvo vece kada je bila odrzana predstava ,,Istina" ,u reziji Biljane Vujovic.Naravno,pored ove predstave bile su odrzane i predstave Hamlet,Nis Ekspres idr.Prve veceri,ja sam uspeo da udjem bez karte u onoj guzvi.Zasto bez karte?Zato sto pojma nisam imao da se odrzavao festival.Iskoristio sam guzvu koja je bila ispred pozorista gde je tadasnja upravnica Biljana Vujovic odrzala govor.Usunjao sam se i pogledao predstavu.Predstava bas i nije bila po mom ukusu,jedino mogu da kazem da sam kasnije tj. u toku nedelje dobio informaciju da je ziri jedino predstavu ,,Hamlet" nagradio,jer je bilo predvidjeno da samo jedna predstava bude nagradjena.Medjutim,ovo prvo vece,ja sam upoznao clanove zirija.Prvo sam na Zarka Radica naisao.Zarko je inace jako kulturan covek i jako je ljubazan kako sa novinarima,tako i sa publikom.Interesantno je to da ovaj covek zna da bude pomalo duhovit.Kada sam ga pitao da se slikamo,pristao je,a kada sam reditelja Slobodana Milatovica zamolio da nas uslika,Zarko Radic je na to rekao:,,Znaci,reditelj ce nam biti fotograf."

Cika Zarko bas i nije bio zadovoljan ovom slikom,pa kada je ugledao sliku,onako tuzno rece:,,Super je."Imajuci razumevanje za Zarka,odlucio sam da ga zamolim za jos jednu sliku,i pristao je,rekavsi mi:,,Izgleda da si nas'o pogresnog fotografa."Drugi put sam ja sam slikao,i evo kako je ispalo.

To je bio moj susret sa Zarkom Radicem,da vidimo kakav je bio Petar Bozovic?Sto se Petra tice,on nije zeleo da daje intervjue,pa se na vreme i sklonio od novinara.Kada je publika u pitanju,njih je osoblje niskog Narodnog pozorista sprovelo do sporednog ulaza,gde je Petar Bozovic prihvatio da se slika sa njima.Da opisem i taj susret.

,,Da li moze jdena slika?"-upitao sam Petra Bozovica.

,,Cekaj decko,a sta sam ja ovde?"-umesa se portir niskog Narodnog pozorista.

,,Daj ne zezaj decka,pusti ga da se slikamo."-odbrusi Petar Bozovic portiru.

,,Dobro,ali slika kosta 100 dinara,a sad daj ovoj devojci telefon da vas slika."-rece portir i pokaza mi prstom ka devojci koja je trebala da nas uslika.

Pade i ovde slika.Zahvalio sam se Petru Bozovicu,i taman da podjem,portir me upita:,,Decko,a 100 dinara?"

,,Sledece nedelje."-rekoh mu smesuci se.On taj novac nikada nije ni video.

Eto,tako se zavrsio moj susret sa ovim slavnim glumcima.

 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje