Mitinzi

Mitinzi,kao sto je svima poznato sluze politicarima da predstave narodu svoj program i da im obecaju odredjene povoljnosti.Nekada,mada i cesto desava se da oni posle dobijenih izbora ne uspeju da ispune obecano,zbog cega dolazi do slabljenja poverenja u njih,te se oni tada late podvodjenja naroda sitnicama(poklanjanje hemijskih olovki,blokcica,upaljaca,koncerta isl.),gde naravno narod lako padne na to.Najcesce nasedaju na koncerte,jer tu je muzika uzivo besplatna od strane poznatog i popularnog izvodjaca.Neki i besplatan prevoz poklanjaju da bi dobili glasove.POLITIKA JE POSTALA TRZISTE.Hajde da vidimo na kojim sam mitinzima bio,i kakva su moja iskustva.

 

1.DSS

Prvi miting na kome sam prisustvovao,bio je miting DSS-a.Kostunica i njegovi DSS-ovci su pricali o temi zasto Srbija,a ne EU.Sve sto su rekli na promociji Kostunicine knjige,to su i na mitingu ponovili,tako da ne bih da prepisujem ono sto sam pisao u tekstu ,,Promocije".Da vidimo moj drugi susret sa Kostunicom.

,,Dobar dan gospodine Kostunica."-javio sam se coveku.

,,Ne cujem te od muzike."-rece on.

Bio je u pravu.Glasno su pustili ,,Mars na Drinu" nakon odrzanog mitinga.

Ja sam Kostunici ponovio svoj pozdrav,on mi je naravno uzvratio.Nakon toga,ja sam ovog politicara upitao da se fotografisemo.Da vidimo kako sam prosao drugi put sa njim?

,,Pazi,nemoj da mislis da sam te zaboravio;pamtim te odlicno.'Ajde da se dugo nismo videli,pa u redu,prihvatio bih slikanje,ali mi smo se pre dva meseca slikali.Moraces malo da sacekas."-rekao je Kostunica i otisao bez pozdrava.Na to se nadoveza njegov telohranitelj,i jako me pritisnu desnom sakom po grudima i rece:,,Decko,budi dobar da  ne pravimo guzvu."Bilo mi je sve jasno.Kostunica se sa svima pozdravljao,ali slikanja nije bilo na mitingu u Nisu.

 

2. Preokret

 Koalicija Preokret  imala je miting u niskoj tvrdjavi.Miting je bio zakazan u 19 i 30,a politicari su pola sata kasnili.Zasto?Zato sto je istog dana u 20:00 bio zakazan miting Ujedinjenih regiona Srbije,pa su hteli da se malo konkurisu.Eto,kazem ja,POLITIKA JE POSTALA TRZISTE.Posetioci su dosli na vreme,i pola sata su slusali kako im je bilo pustano na zvucnicima ,,Istina,istina,istina je nasa pobeda."Na ulaz u nisku tvrdjavu delile su se hemijske sa natpisom Bogata Srbija(stranka koja je deo koalicije Preokret),kao i bedzevi sa natpisom ISTINA-slogan pomenute koalicije.Bilo je i dosta posetilaca sa strane koji su doputovali autobusima ljubicaste boje,sa natpisom istina,belim slovima.Na mitingu nisam nista znacajno cuo,osim gnev koji su ispoljili zbog toga sto URS biracima poklanjaju koncert Harisa Dzinovica.Cak je na pocetku mitinga tadasnji podpredsednik LDP-a(jedna od stranaka u koaliciji) Nebojsa Randjelovic rekao da URS poklanjaju koncert,JER NEMAJU BIRACIMA STA DA KAZU PA IH PRIMAMLJUJU KONCERTOM.Ovde je bio u pravu,samo ne znam kako bi objasnio ovo njihovo prevoz,bedzevi i hemijske.Meni licno,to sve dodje na isto.Nebojsa je otvorio ovaj miting,odrzao je govor i na kraju prozvao odbornike.Oni su jedan po jedan izlazili na pozornicu,ali niko od njih nije nista rekao.Samo su se pojavili da budu vidjeni i sisli su sa bine.Posle ovoga,rec je preuzeo lider partije Bogata Srbija Zaharije Trnavcevic,pohvalio je to sto LDP ima mlade odbornike i krenuo je da drzi govor.Pretezno je pricao o poljoprivredi.Nakon toga je sisao sa bine.Na mitingu je do mene sedeo,te smo malo porazgovarali.Zaharije je rekao da zamera svom koalicionom partneru Vuku Draskovicu,lideru SPO-a na gramatickim greskama prilikom drzanja govora,jer se ne kaze istinski,vec istinito.Da se ne lazemo,ovo je tacno.Zaharije je bio jako ljubazan,cak sam i sliku sa njim nabacio.

Sto se Vuka Draskovica tice,on je poklanjanje koncerta biracima od strane URS-a okarakterisao kao kupovinu glasova.Takodje,ovaj politicar se pohvalio time kako je on osnovao DOS koaliciju,rekavsi da su te partije bile sljive koje je on skupljao.Drugo,nista znacajno ovaj covek nije rekao.Brzo posle njega govor je odrzao i Zarko Korac,i na kraju tadasnji predsednicki kandidat Cedomir Jovanovic.On je rekao da zeli Harisu da peva i dalje,pa da i oni posle izbora pevaju sa njim.Interesantno je da je ovaj miting protekao u gnevu koji su ispoljili prema politickim protivnicima,ne rekavsi svoj program.Takodje,i Vuk i Ceda su se slikali sa biracima i bili su ljubazni.Ceda se nasalio sa devojkama,pitavsi ih da li su se raspitale,koliko on treba da naplacuje,to sto se slikaju sa njim.Ja sam inace,bio prvi koji je dosao do Cede,pa da vidimo taj susret.

,,'De si Cedo legendo!?"-u sali ga upitah i pozdravih se s njim.

,,Evo sam."-rece on.

,,Kako si?"-upitao sam Cedu.

,,Dobro sam."-odgovori on.

Onda sam ga pitao da se slikamo,i kako sam stajao ispod bine,on mi samo rece da se popnem,i da zamolim nekog da nas slika da imamo lepu uspomeu,a ne da izgleda kao da sam ga lovio,sto sam i uradio.

3.URS

Mladjan Dinkic me blokirao na Twitter zato sto sam mu uputio javni poziv da gostuje u emisiju Borisa Malagurskog Revolucija sa Domagojem Margeticem na temu Kiparske pare.

Nakon odrzanog mitinga koalicije Preokret u niskoj tvrdjavi,otisao sam do trga Kralja Milana Obrenovica,gde su miting imali Ujedinjeni regioni Srbije.Na taj miting sam zakasnio,tako da sam samo mogao da prisustvujem koncertu Harisa Dzinovica.Ipak lider URS-a Mladjan Dinkic je ostao na koncert,dok je predsednicki kandidat te partije otisao odmah posle mitinga.Za razliku od mitinga koalicije Preokret,gde su biraci mogli u tvrdjavi da sede i slusaju,ovamo kod URS-a se stajalo na trgu.Tako je bilo i na koncertu.Haris Dzinovic je pevao svoje hitove i jednocasovna svirka je bila sjajna.Tokom koncerta je na binu munjevito utrcao lider URS-a Mladjan Dinkic,otpevavsi sa Harisom pesmu grupe Bijelo Dugme A i ti me iznevjeri,zatim je solo otpevao pesmu istoimene grupe Ima neka tajna veza i nakon ovoga je sisao sa bine i ljubazno se slikao i pozdravljao sa biracima. Ubrzo nakon toga,Haris je zavrsio koncert,ali je slikanje sa njim bilo jako komplikovano,jer je teska srca na to pristao.Da vidimo moj susret sa njim kako je izgledao.

,,Gospodine Dzinovicu,da li moze jedna slika?"-upitah ga.

,,'Ajde jbt!!!"-nabusito mi je odgovorio.

Nista bolje ni drugi nisu prosli. Nisam mogao da prisustvujem na tonskoj probi koju je njegov bend imao oko 6 posle podne,tako da ne znam da li se pojavio na binu,ali sudeci po njegovoj ,,ljubaznosti",ne verujem da se pojavio na tonskoj probi.Kakve veze tonske probe imaju sa ovim,o tome mozete citati na mom blogu tekst ,,Tonske probe".

4.SRS

6.3.2015.godine u Leskovcu miting je imao lider Radikala Dr Vojislav Seselj,ispred leskovackog predstavnistva srpske Radikalne stranke.Na samom mitingu,biracima su bile nudjene knjige Vojislava Seselja,po ceni od 100 din./kom. i to apsolutno svaka knjiga.Miting je bio zakazan za 19 i 30,a poceo je pola sata kanije.Voju su dovezli dzipom marke Hyundai,teget boje,u pratnji obezbedjenja.Ovaj dolazak,predstavljao je uvod u miting i to su zabelezile brojne kamere;gde je obezbedjenje Seselja sprovelo do bine,a onda je miting mogao da pocne.Na svom mitingu,Seselj se bavio aktuelnim problemima(sa kojima smo suoceni vec duze vreme),kritikujuci aktuelni rezim.Na ovom mitingu,masa ljudi ispoljila je nesebicnu podrsku prema njemu,mahajuci zastavama plave boje sa grbom i natpisom srpske Radikalne stranke i skandirajuci njegovo ime i prezime.Nakon zavrsenog mitinga,veliki broj biraca,pohrlio je ka svom politickom idolu sa namerom da ga upozna i direktno da mu ispolji podrsku.Medjutim,nisu imali NIMALO SANSE DA DODJU DO NJEGA!Zasto?Zato sto ga je obezbedjenje brzinski sprovelo do televizije K-1 gde je davao intervju i gde je ostao sat i po,kako je inace bilo predvidjeno,posle mitinga koji je trajao 30 minuta,tako da su mnogi BILI PRINUDJENI DA ODUSTANU OD SVOJE IDEJE I KRENU SVOJIM PUTEM! 

5.SNS

Pripadnici ove politicke opcije NE PRAKTIKUJU FOTKANJE SA SVOJIM BIRACIMA,tako da biraci mogu odmah svojim putem da krenu posle mitinga,sto se moglo videti na mitingu u Leskovcu 26.03.2016.godine gde su oni isticali svoje rezultate u prethodnom mandatu pred 5 000 ljudi u leskovackoj hali sportova i jos 10 000 ispred hale,koji nisu mogli da udju zbog obima prostorije.Ipak,biraci su imali prilike da se pocaste nakon mitinga picem i kolacima u hali sportova.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje