Kako se Ana Bekuta druzi sa fanovima,a kako Misa Mijatovic i kakav je Mrka sa svojim biracima?

Ana Bekuta je bar kako je meni poznato dva puta do sada nastupala u Leskovcu,nekima je poznato i drugacije.Prvi put,ja sam se zatekao na koncert Ane Bekute 2009.godine na leskovackoj Rostiljijadi,isto je bilo i tri godine kasnije,kada je nastupala sa orkestrom Mise Mijatovica.Prvi put kada je Ana Bekuta nastupala,to je bilo u 21h.Ana je dosla tacno na vreme,a njen koncert je tada trajao sat vreme.Na koncertu je pratio samo jedan klavijaturista i Ana tada nije otpevala sve svoje hitove,vec samo neke od njih.Takodje,ona je tada na koncertu izvela i tudje pesme kao sto je pesma Zorice Brunclik Avlije,avlije.Da ne duzimo pricu,kada se zavrsio koncert,normalno fanovi su izrazili zelju da upoznaju svoju pevacicu.Bio sam te veceri prvi koji je dosao do nje,upitao sam je da se fotografisemo,a ona me zamolila da je sacekam da se presvuce,pa ce onda svi dobiti slikanje.Tako je i bilo.Ana Bekuta je prvo pustila najmladje fanove da se fotografisu sa njom,pa su onda usledili stariji fanovi.Jos tada je bila JAKO KRUTA SA PUBLIKOM.Zasto sam ovo napisao?Kada sam je pitao da se fotografisemo,pitanje je glasilo ,,Moze li samo jedna slika?",i ona je to potvrdila.Medjutim,kada sam je zamolio ponovo za fotografisanje,ona je rekla sledece:,,Dogovor je bio samo jedna."Jedva je pristala da se ponovo fotgrafise.Nakon toga,rekao sam joj ,,Hvala,cao.",na sta je ona meni odgovorila ,,Molim,cao."Interesantan je bio trenutak,kada joj je jedan covek prisao i potrazio joj autogram,pa da vidimo i to:

,,Vi ste moja pevacica,i ja sam vas slusao kada ste pevali u hali Sportova u Leskovcu pre 15 godina.Da li pamtite kada sam vam potrazio da mi se potpisete na novcanici od 10 miliona dinara?"-upitao je jedan sredovecni gospodin.

 ,,Ne."-sa osmehom rece Ana Bekuta.

,,Da li bi ponovo mogao da dobijem autogram,ali sada na novcanici od 10 dinara,posto je kriza velika,pa ne mogu da izdvojim vise?"-ljubazno je upita taj gospodin.

Ovde smo svi definitivno umrli od smeha.

Ana Bekuta mu se potpisa na 10 dinara.Dobro,dobio je uspomenu.

Ovaj susret i nije bio tako los.Hajde da vidimo da li je moj drugi susret sa njom bio isti.Bojim se da nije.

 Drugi put,Ana Bekuta je nastupala na leskovackoj Rostiljijadi 2012.godine u pratnji orkestra Mise Mijatovica.Nastup je bio zakazan za 22 i 10.Orkestar Mise Mijatovica je vec poceo sa nastupom u 22:05,kada je sa pevanjem zapocela pevacica iz Misinog orkestra.Ana Bekuta se pojavila na binu u 22 i 15,sto znaci da je 5 munita KASNILA.Na koncert je dosla u pratnji svog partnera Milutina Mrkonjica,u narodu poznatog kao Mrka(bivseg ministra saobracaja).Dok je Ana pevala na bini,Mrka i socijalisti iz Leskovca su sedeli na belim plasticnim stolicama u prostoru koji se nalazi izmedju bine i ograde koja odvaja publiku od bine.Ana Bekuta je svakog od njih posebno najavila i zamolila je publiku da ih pozdravi aplauzom.Na tom drugom koncertu,Ana Bekuta je bila znatno bogatije odevenija u odnosu na prvi put.Na tom koncertu,ona je pevala iskljucivo svoje pesme,dok tudje uopste nisu bile izvedene.Ipak moram malo da uporedim ova dva njena nastupa,jer su to dva potpuno razlicita dogadjaja.Idemo redom.Prvo,na njenom prvom nastupu nisu prisustvovali clanovi SPS-a,a na drugom jesu.Zasto?Zato sto ona 2009 nije bila ljubavnica Milutinu Mrkonjicu,vec je sa njim u vezi od 2011.godine(ovo zna cela zemlja,jer oni to nikada nisu krili).Na prvom njenom nastupu nije bilo prisutno obezbedjenje,vec samo organizatori manifestacije,dok su na njenom drugom nastupu bili prisutni i policija i obezbedjenje.Na svom prvom nastupu videli smo da je Ana Bekuta imala kakvu takvu komunikaciju sa publikom,dok je na svom drugom nastupu POBEGLA OD PUBLIKE U PRATNJI OBEZBEDJENJA I TO UZDIGNUTE GLAVE,DOK JE NJEN PARTNER POBEGAO OD SVOJIH BIRACA U PRATNJI POLICIJE POGNUTE GLAVE.Oni su brzo seli u Mercedes S klase crne boje i uputili se prvobitno ka prostorijama Republicke Poreske uprave,gde je Ana Bekuta dala intervju za emisiju Exluziv koja se svakog radnog dana od 18:00 emituje na televiziji ,,Prva" ,DOK JE NJEN PARTNER I TO ODBIO DA URADI.Te veceri je za publiku bio zaduzen Misa Mijatovic,koji je bez problema prihvatio druzenje.Te veceri mnogi nisu krili razocaranje u Anu Bekutu,ali to im je.


Da li ce Ana Bekuta biti bolja posle pada njenog partnera sa vlasti,to zaista ne znam.Ali ako joj opet tako dobro krene kao tada,ona ce sigurno ponovo da se ponasa onako kako se ponasala dok je bila u vezi sa tadasnjim ministrom,sada narodnim poslanikom.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje