Kako se Ivana Jordan druzi sa fanovima,a kako YU grupa?

Ivana Jordan i YU grupa nastupali su istog dana na centralnoj pozornici na leskovackoj Rostiljijadi 2010.godine.Nastup Ivane Jordan bio je zakazan za 21h,a YU grupe za 22h.Moze se reci,da je ovde Ivana bila uvertira YU grupi,a da je njihov koncert bio koncert veceri.Medjutim,ovo su bila dva potpuno razlicita koncerta.Da vidimo o cemu se radi.



Ivana Jordan se pojavila na koncert tacno u 21:00,SEKUNDU JEDNU NIJE KASNILA.Otvorila je koncert pesmom ,,Lazarica".Pored Lazarice,tu su bili izvedeni i drugi hitovi kako njeni,tako i tudji.Ivana je pevala pesme Tango,Samo tebe zelim ja,Leti visoko kao orlovi,Najdi me od Oktobar 1864 za koju je na koncertu rekla da bi volela da je to njena pesma,Krug od EKV idr.Atmosfera na koncertu bila je kao u pozoristu.Naime,o cemu se radi?Iako je koncert bio na trgu,publika je pazljivo pratila izvodjenje Ivaninih pesama,i posle svake izvedene pesme su Ivanu nagradjivali aplauzom.Na koncertu nije bilo ni alkohola,ni divljanja,kao sto se obicno i desava.Na koncertu su bili svi oni ljudi koji cene to sto ona radi.Nije bila neka enormna masa prisutna,sto samo govori da Ivana peva za ljude koji su postovaoci urbane pop muzike.Ivana je koncert zatvorila pesmom Svetlo koje trazim.Nakon zavrsetka koncerta,fanovi su izrazili zelju da se fotografisu sa njom.Da bi mogli da ostvare zelju,morali su da sacekaju da Ivana da intervju,pa je posle toga usledilo fotografisanje.To cekanje trajalo je par minuta,ali kao da je trajalo pola sata,zbog nestrpljenja koje je bilo u publici,posle toga su fanovi docekali svojih pet minuta.Ivana je bila jako ljubazna sa svima,tako da nije bilo problema oko fotografisanja.Ipak caskanja nije bilo,jer je posle koncerta bila pustena glasna muzika.Kada je u pitanju moje iskustvo sa njom,mogu reci da sam joj bio jako simpatican te veceri,sto se i moglo videti kroz njen nastup,jer kad god se Ivana u pesmi obracala nekom muskarcu,uvek je rukom pokazivala ka meni i gledala me sa osmehom.Kada sam dosao do nje da se slikam,bio sam jedini muskarac na cijem obrazu je ona naslonila svoj obraz.Tada sam osetio da je dodir Ivane Jordan nezan kao svila,ali i vreo kao vatra.Treba pomenuti da je Ivana Jordan na kraju svog koncerta porucila fanovima da uzivaju u nastupu YU grupe i zahvalila im se sto su joj dosli na koncert.To je bilo pre nego da sidje sa bine.Iskren da budem,vredelo je upoznati je,jer sam video da je niza od mene,a dotle sam mislio da je obrnuto.Takodje,moram da priznam da lepsu zenu(tada devojku)od nje do sada nisam video.Zahvalio sam se Ivani na slikanju,sto je ona sa osmehom primila,a onda sam se vratio ispred bine,cekajuci YU grupu.

Za razliku od Ivane Jordan,koja je na koncert stigla tacno na vreme,YU grupa je pola sata kasnila.Treba pomenuti i to da je Ivana Jordan tacno u 22h zatvorila koncert(jer je bilo odredjeno da njen koncert raje sat vreme),ne ulazeci u termin YU grupi,dok su oni drzali koncert do ponoci,znaci umesto dva sata sat i po.NISU NADOKNADILI KASNJENJE.Takodje,treba pomenuti da je na koncertu Ivane Jordan bila prisutna publika koju je cinila omladina stara od 15 do 20 godina,dok je na koncert YU grupe bili prisutna ,,ozbiljnija" publika.Zasto sam ovo ozbiljnija stavio pod navodnicima?Zato sto mi koji smo bar 15 godina mladji od njih,bolje smo se ponasali na ovim koncertima.Publika koja se pojavila na koncertu Ivane Jordan,nije bila prisutna na koncertu YU grupe,ali publika koja se pojavila na koncert YU grupe,nije bila prisutna na koncert Ivane Jordan.Sto se YU grupe tice,oni su naravno svoje hitove izveli,svaku pesmu je gitarista Zika Jelic najavljivao.On je izgleda i frontmen te grupe.Ja sam licno uzivao jedino u pesmi ,,Dunavom jos sibaju vetrovi".Te veceri imao sam prilike prvi put da slusam YU grupu.Muzika mi bas i nije prijala,ipak mi muzika Ivane Jordan vise odgovara,ali dobro to je sve stvar ukusa i o tome ne treba raspravljati.U toku koncerta doslo je divljanja.Jedan par zaljubljenih koji su stajali ispred ograde koja odvaja publiku od bine,malo vise su popili(mahom se pivo pilo)a onda je devojka pokusala da na binu baci balon zute boje na kome je crnim flomasterom napisala ,,YU grupa najbolji ste voli vas Leskovac".Obezbedjenje joj to nije dozvolilo,vec su je pokusali udaljiti.Njen decko se tada umesao udarivsi pesnicom u glavu lika iz obezbedjenja.Tada se sjurila na njega citava ekipa iz obezbedjenja,medjutim,lik koji je zadobio udarac je bio korektan pa im nije dozvolio da se oni mesaju,vec se sam obracunao sa njim udarivsi ga tri puta kolenom desne noge po nosu i isto toliko pesnicom desne ruke po kicmenoj mozdini,a onda ga je odgurnuo,te je ovaj plecima udario u ogradu.Onda su ga frajeri iz obezbedjenja dohvatili i prebacili preko ograde,dok je njegovu devojku u narucju dohvatio lik koji ga je izudarao i takodje je i ona bila prebacena.Momak te devojke im je pretio i psovao ih je,ali to nije pomoglo.Ubrzo posle toga su se i neki klinci potukli.Takodje,i oni su bili pod dejstvom alkohola kao i ovi dvoje.Clanovi YU grupe su ovo kulirali,sem gitariste Petra Jelica koji je samo glavu spustio i nastavio sa sviranjem.Koncert je bio zatvoren pesmom Odlazim.Doslo je vreme za druzenje sa fanovima i davanje intervjua.Prvo je usledilo davanje intervjua,a potom slikanje sa fanovima.I za jedno i za drugo bio je zaduzen gitarista Petar Jelic,sto je on sa zadovoljstvom prihvatio.Sto se tice ostalih clanova,oni su bili mrzovoljni i za slikanje i za intervjue,tako da je retko ko uspeo sa njima da se slika,a intervjue uopste nisu davali.Ja se sa Petrom nisam slikao,jer mi je bilo neprijatno zato sto su mu se iskljucivo devojke nudile za slikanje.Zato sam pokusao da dodjem do Dragija Jelica,i to je bilo jako tesko.Jedva su me pustili,pa da vidimo i to iskustvo:

,,Gospodine,izvinjavam se da li mi upste mozemo da se slikamo?"-pomalo ljutito sam ga upitao.

,,'Ajde."-potpuno smireno rece Dragi Jelic.

Slikali smo se,a onda ce Dragi Jelic meni da kaze:,, Aaaaaaaaaa."

Pogledao sam ga,a on nastavi:,,Nesto je reklo kssssssss.Nije li ti se pokvario telefon?"

,,Nije,samo se cuo zvuk aparata da je gotovo slikanje."-odgovorio sam mu.

,,Dobro,samo sam pitao."rece on.

Nedelju dana posle ovoga,nosio sam telefon na servis.Stvarno je ,,talican".

                                                

                                                                                                 

 ***


Nakon izvesnog vremena,popricao sam o ovome sa vlasnikom kluba Vinus u Leskovcu,posto su YU grupa i kod njega nastupali,i evo sta mi on kaze:,,Oni su kod mene nastupali jedno pet godina pre nastupa na Rostiljijadu.Bili su ljubazni tada sa fanovima,i bas me ovo cudi sto cujem od tebe.Sad sto se incidenta tice,tu oni ne mogu da uticu,znaci to je nezavisno od njih.Kad su oni kod mene svirali,tad srecom nije bilo incidenta,ali svakako vodim racuna da ne dodje do toga,ne zbog muzicara,vec zbog ugleda mog kluba,jer hocu ljudi da mi dolaze.Ali pazi kod ovog slikanja,kad si video sta se desava,nisi trebao da insistiras da se slikas sa pevacem,trebao si sa Petra da se slikas i to bi bilo dovoljno,jer ovi su vise matori,dosadilo im je sve i zato njega guraju da on daje intervjue i da se on slika,jer su oni umorni od posla kojim se bave.Ipak 40 godina neprekidnog rada nije malo."

Ovde bi se malo i ja nadovaezao sto se tice Rock koncerata,a to je da na koncertima pretezno dolazi takva publika gde vecina momaka nosi dugu kosu,sto dokazuje da su ljubitelji Rock muzike,i obavezno je prisutan alkohol.Tokom koncerta oni obicno dok uzivaju u pesmama ispijaju pivo ne brojeci flase(pretzno se pivo nosi na Rock koncertima).Kada ih obuzme alkohol,onda sledi divljanje,a kasnije dolazi do tuce.Ovakve svari su se desavale i na koncertu Vlatka Stefanovskog,gde nije bilo incidenta i na koncertu grupe Osvajaci u SKC Pravnog fakulteta u Nisu,gde je nazalost doslo do incidenta gde je koncert bio na trenutak prekinut,i gde su clanovi benda ukljucujuci i frontmena Cipija bili uznemireni,ali o tome u narednim tekstovima na mom blogu.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje