Zikina Sarenica u Leskovcu

Pre tacno godinu dana,emisija Zikina Sarenica koja se inace emituje svakog vikenda na RTS 1 u terminu od 10 do 11 prepodne bila je snimana i u Leskovcu.Secam se da je tog dana bio trg ogradjen,da je bila bina postavljena ispred Leskovackog kulturnog centra,gde je inace Zika Nikolic vodio emisiju.Inace,napomenuo bih da je emisija bila snimana puna dva sata,od kojih je prvi sat u toj emisiji bio prikazivan uzivo Subotom od 10 do 11,a drugi sat je bio prikazivan Nedeljom od 11 do 12.Zika Nikolic je tog drugog sata vodio emisiju kao da se Nedeljom snima.Publici to i nije bilo bitno,njima je bila bitna zabava.Sto se Zikinih emisija tice,znam da se zimi one snimaju u studio RTS-a,pa se naknadno prikazuju,ali kod letnje sezone,Zika obicno ide na teren po Srbiji,obilazi sva mesta i svuda se snima po dva sata,od kojih se prvi prikazuje uzivo,a drugi se cuva za sutrasnji dan.Da vidimo kakav je Zika sa fanovima.

Dosao sam do Zike suvise lako,jer iako je obezbedjenje bilo prisutno,resili su da ipak budu blagi  sa publikom.Prisao sam Ziki i pruzio mu ruku da se pozdravimo,rekavsi mu:,,Postovanje Ziko."

Pruzi i on meni ruku i uzvrati mi:,,Postovanje."

,,Kako ste?"-upitao sam ga.

,,Dobro."-odgovori Zika.

,,Da li moze jedna slika?"-pitah ja Ziku.

,,Moze."-pristade cika Zika bez problema.

U tom momentu se narod sjatio na Ziku,i to sa istim namerama kao i ja,te sam morao malo sacekati,ali nije bilo nikakvih problema.Zika je stvarno bio ljubazan sa svima.Zikino druzenje sa fanovima,trajalo je u vreme pauze,kada je on odjavio prvu emisiju i spremao se da zapocne drugu.Takodje,treba pomenuti da je tu bilo tradicionalno spremanje leskovackog rostilja,izvodjenje leskovackih dijalekata,kao i trke sa buradima.Tog dana bila je gost u Sarenici i pevacica Jelena Brocic.Inace,poznato je da Zika u svojoj emisiji,bilo da je u studiju ili na terenu uvek ugosti nekog pevaca.Nekad bude jedan gost,nekad par njih,kako kad.Ovoga puta je samo Jelena bila gost,pa da vidimo kakva je ona sa fanovima.

Fanovi su Jeleni pritrcali da je upoznaju jos pre Zikine najave da ona izadje na binu.Inace,i ona je bila jako ljubazna sa fanovima.Kada je snimanje emisije bilo zavrseno,pozdravio sam se sa Zikom i Jelenom,rekavsi im:,,Vidimo se."On je meni rekao isto,a ona mi je rekla cao.Inace,Jelena je otpevala tada dve svoje pesme:Meraklija i Od zivota jace.

 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje