Kako se Zeljko Samardzic druzi sa svojim fanovima?

Jedan od kraljeva pop muzike,Zeljko Samardzic bio je prvi pevac koga sam upoznao.To je bilo na otvaranju manifestacije Rostiljijada u Leskovcu 31.08.2009.godine.Zeljko je tada imao koncert na centralnoj pozornici.Na koncertu je pevao pretezno pesme koje je snimio posle 2000.godine.Od pesama nastalih devedesetih godina u njegovoj izvedbi,on na koncertima peva samo pop balade,kao sto su Grlica,Andjele,Dobar dan tugo,Sipajte mi jos jedan viski i Imas me u saci.Znaci,pesme kao sto su Kafanska pevacica,Ime ti je sudbina,Da li si ikad voleo zenu i Lovac je nocas na potezu ne mozete cuti na njegovim koncertima,jer je primat dat pesmama novijeg datuma,sto je mozda i normalno,zato sto na koncertima Zeljka Samardzica dolazi mladja publika;to su sve generacije devedesetih godina.Sto se Zeljkovih koncerata tice,on svaki svoj koncert otvara pesmom ,,Pokazi mi sta znas",a zatvara ga pesmom ,,Ljubavnik".Tu su naravno i pesme Ljubavna adresa,Stari lav,Zivi bili pa videli,Kojim dobrom mila moja i ostale pesme novijeg datuma.Na njegovim koncertima su pretezno zaljubljeni prisutni,i to sve ne moze proci bez ogromne mase ljudi.Ovo odlicno znam,zato sto sam bio prisutan i na njegovom koncertu u hali ,,Cair" u Nisu,kao i u diskoteci ,,ABC" u Leskovcu.Da vidimo sada,kakav je ovaj pevac sa svojim fanovima.

Nakon zavrsenog koncerta na leskovackoj Rostiljijadi,mnogi su zeleli da pokupe autograme od Zeljka Samardzica.S obzirom na guzvu koja je bila tada,popeo sam se na skelu da bi pre svih dosao do njega;i uspeo sam u tome.Taman dodjoh do bine,a on poce da silazi niz nje.Doviknuo sam mu:,,Cika Zeljko!"On me onako zbunjeno pogleda i pruzi mi ruku da dodjem do njega,a nakon toga sidje sa bine i ode u butik ,,Martini Vesto",koji je bio neposredno iza bine,ali to je butik cije je zastitno lice pomenuti pevac.Pustali su nas dva po dva za slikanje;prvi sam dosao do njega.S obzirom da nisam do tada nikakvo iskustvo imao sa poznatim licnostima,ja sam ga uslikao onako kako je stajao pred fanove(slika na vrhu teksta),dok su ostali uzimali autograme od njega.Nakon toga sto sam ga uslikao,pocese i ostali da ga fotografisu.Meni tog trenutka,pade na pamet da se ja fotografisem sa njim,sto je Zeljko bez problema prihvatio.Sve je delovalo nestvarno.Prosto nisam mogao tada da verujem da sam dosao do nekog ko je deo javnog zivota i kog ne mogu u svakodnevnom zivotu da vidim.Trebalo mi je vremena da se oslobodim i da shvatim da je to realnost.S obzirom da se Zeljko te veceri iskljucivo sa takvim fanovima susreo,IMAO JE STRPLJENJA ZA NJIHOVU ZBUNJENOST.Pokazao sam mu obe slike te veceri.Za prvu sam mu rekao:,,Boga mi,bas ste fotogenicni.",na sta on meni rece:,,Boga mi,da znas da jesam."Nakon zajednickog fotografisanja,ja njemu rekoh:,,Bila mi je velika cast da vas upoznam.Hvala vam na tome.Do vidjenja."

Na ovo,Zeljko Samardzic rece meni:,,Hvala i tebi.Ziv bio.Svako dobro."

Takodje,ovaj pevac je sa svima bio ljubazan.Mnogi Leskovcani,koji su se bili odlucili za autograme,brzo su od toga odustali,pa su ga poceli fotografisati,dok se na kraju nisu odlucili zajedno fotografisati sa njim,ali sam ja tada probio led u tome.

Nakon zavrsenog susreta i dalje sam bio u soku,jer nisam nikako mogao da poverujem da cu se susreti sa tako velikom zvezdom.

Par meseci nakon toga,usledio je moj drugi susret sa ovim pevacem.To je bilo u niskoj hali ,,Cair".Koncert je bio zakazan za 21 cas,a poceo je NESTO RANIJE.Kada sam u hali ,,Cair" stigao,svirka je uveliko trajala,hala je bila puna,a publika vesela.Sto se tice pesama,Zeljko je izveo one pesme koje sam na pocetku ovog teksta naveo.Malo bih uporedio koncert u Nisu sa koncertom u Leskovcu,zbog odredjenih detalja;slicnosti i razlika.O cemu se radi?Radi se o tome da je na koncertu u Leskovcu bio pored bine postavljen par buradi(sa obe strane po jedno) sive boje sa natpisom AZOT,i iz kojih je obezbedjenje i pustalo po malo taj azot,dok je u niskoj hali ,,Cair" bio postavljen i videobim na bini.Nakon zavrsenog koncerta,Zeljko sidje sa bine i ode na presvlacenje.Publika je bila nestrpljiva,neki su ga cekali i docekali,a neki nisu mogli da izdrze cekajuci ga,pa se zadovoljise razglednicama sa njegovim likom,koje je obezbedjenje delilo fanovima,zbog toga sto se Zeljkova pauza malo oduzila.Pored razglednice,koju sam uzeo,odlucio sam da ga strpljivo sacekam,pa da vidimo kako je taj susret izgledao.

Izlazi on iz hale ,,Cair" i obraca mi se:,,O,pa gde si ti?"

,,Da li me pamtite cika Zeljko?"-upitao sam ovog pop pevaca.

,,Iz Leskovca."-odgovori on.

Potvrdio sam njegov odgovor,a on me upita:,,Hocemo li slikat?"

Tom prilikom,pored fotografisanja,ja sam njemu potrazio broj telefona,na sta on rece:,,Moze.Pisi +381 63 282 ***,ali ja sam uvek iskljucen na tom broju,tako da mozes samo poruku da mi posaljes."

Nakon ovoga,nas susret se zavrsio tako sto ja njemu rekoh:,,Sve najbolje.",a on meni:Takodje.Ziv bio!"

Moj treci susret sa ovim pevacem,bio je u diskoteci ,,ABC" u Leskovcu.Detalji na ovom koncertu bili su slicni kao na predhodna dva.Nakon koncerta,ponovo publika pridje Zeljku da se malo fotkaju sa njim.Ovoga puta nisam nesto mnogo caskao s njim,jer nisam imao sta da ga pitam;predhodna dva susreta su vec iskoriscena za to,tako da smo se samo fotografisali,rekao sam mu:,,Vidimo se.",on meni rece:,,Ziv bio." i tako nam se zavrsi ovaj susret.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje