Moj susret sa Duletom i Radojkom Bogdanovic

Jedne hladne jeseni,u doba kada sam aktivno studirao pravo u Nisu,vracao sam se sa fakulteta posle predavanja.Secam se,bilo je to jedno hladno Novembarsko podne;ljudi su prolazili jedni pored drugih,ne gledajuci jedni u druge.Svako je svojoj kuci zurio tog radnog dana,i to bas u vreme kada se prva smena pustala sa posla,a druga odlazi na posao.U toj guzvi,gledao sam da se sto pre dokopam kuce,da se sklonim od hladnoce,kad ono sasvim slucajno pored mene prodjose aktuelni reality ucesnici Dule i Radojka Bogdanovic;isli su sa svojom kcerkom,obilazivsi prepune ulice po Nisu.Zapricase se ljudi,tako da i ne obratise paznju ko sve prolazi pored njih,a nije im ni bilo bitno.Tih dana,bio je emitovan reality show na televiziji Pink,pod nazivom Put oko sveta by Dule i Radojka.Kada sam ih ugledao kako slobodno setaju po Nisu,ni na pamet mi nije palo da su oni privatno dosli,i da se njihov show tokom leta snimao,a na jesen se emitovao.Rekao sam tada sebi,ma daj 'ajde ucinilo ti se.Medjutim,djavo mi ne dade mira,morao sam da se vratim nazad i podjem za njima.Onog trenutka,kada sam ih sustigao,potapsem Duleta po ramenu.Kako sam sa desne strane stajao iza njega,on se prvobitno okrenu na levu,pa onda na desnu.Tada sam ga sav zbunjen upitao:,,Odkud vi ovde?"

,,Pa kod cerku,u posetu."-odgovori on

,,Moze li jedna slika?"-pitam ja Duleta

,,Moze."-rece on,pa me upita na Stokavskom dijalektu:,,Imas li s'koje da slikas?"

,,Evo,tu je telefon."-rekoh ja njemu

,,'Ajde daj na moju cerku,ona ce te slika s'nas."-rece Dule

Nakon zavrsenog fotografisanja sa Duletom i Radojkom,rekao sam im da njihov reality gledam svakog dana.Oni samo klimnuse glavom,i u onoj zurbi tog hladnog Novembarskog dana svako nastavi svojim putem.

Evo jednog od priloga tada aktuelnog humoristickog reality programa.

 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje