Kako se Dragoslav Brankovic Gile druzi sa svojim fanovima?

Leskovacki glumac i scenarista,Dragoslav Brankovic,u Leskovcu poznat kao Gile,imao je predstavu ,,Smeh kao lek" 9.septembra 2011.godine u svom rodnom gradu.Ovaj glumac i scenarista,poznat je po tome sto je sa glumcem Bogoljubom Miticem,poznatim kao Djosa snimao predstave ,,Dundjer" i ,,Crven ban je ban",za koje je inace pisao scenario.Takodje,Dragoslav je pisao scenario za seriju ,,Seljaci" sa Dragoslavom Lazicem,u kojoj je i igrao,a takodje je imao ulogu i u seriji ,,Akademici".Pored svega ovoga,Dragoslav Brankovic je napisao i serijal predstava ,,Smeh kao lek",od kojih je jedna bila i u mom rodnom Leskovcu prikazivana.Par dana pre njegovog nastupa,mi se sretnemo u Leskovcu.Vracao sam se iz Nisa;pustim se niz autobuske stanice,duz Bulevara Oslobodjenja,i dodjem do butika ,,Martini Vesto";stanem ispred semafora,cekajuci zeleno,kad ono gle;pored mene je stajao jedan mali buckasti cikica sa bradicom u zutoj majici.Pogledah ga,i rekoh sebi,ma ovaj mi je poznat od nekud.Dodje zeleno na semaforu,pustim ga par koraka ispred sebe,da vidim,da li je to taj lik,za koga sam pretpostavio da jeste.Krene on ulicom,a Leskovcani mu se redom pocese javljati,kako mu je ko isao u susret.On je svakome uzvracao pozdrave,i tada ja resih da mu pridjem i malo popricam sa njim.Potapsem ga rukom po ramenu,on se okrenu,i ja ga pitah tada:,,Izvinite,jeste li vi glumac Gile?"

,,Jesam."-rece on.

,,Da li pamtite kada ste svoje 'cerke vodili u Domu zdravlja,na ocno?"-pitam ga.

,,Da."-potvrdi Gile.

,,Da li pamtite nekog decka koji je bio tamo?"-pitah Gileta.

,,O,ti li si bre sinko!?"-pita me Gile,onako sav nasmejan,raspolozen i zagrli me kao svoje dete.

,,Ja sam."-sa osmehom na licu sam odgovorio.

,,Pa da li znas,koliko si se promenio?Mogao sam milion puta da te sretnem,ne bih te prepoznao.Stvarno si se mnogo promenio,ni nalik na onog malog Acu.Pa sta ima kod tebe sinko?-naprica mi Gile svoje utiske.

,,Evo iz Nisa se vracam sa ispita.Da se pohvalim,da sam polozio.Secam se da ste u Rusiji bili jedno vreme."-odgovorih Giletu,i zapoceh sa njim neku svoju pricu.

,,Jeste,bio sam u Rusiji,pa sam se vratio evo,malo sam u Beogradu,malo dodjem do Leskovca i tako."-odogovori Gile.

,,Znam da ste pisali scenario za seriju Seljaci,a gledao sam i vasu predstavu Dundjeri,sto ste sa Djosom snimali.Znam da ste krajem Maja imali predstavu u kulturnom centru,ali sam na kratko dosao,i nisam mogao da dodjem da vas gledam."-kazem ja Giletu.

,,Pa ja i sad imam predstavu u kulturnom centru,za koji dan.Mogu da ti dam kartu,pa dodji da me gledas,ako hoces."-rece Gile.

,,Moze."-nadovezah se.

Dade on meni dve karte.Pitao sam ga za njegove kcerke kako su,posto su ipak one drugarice iz mog detinjstva.On mi rece da jedna od njih studira Knjizevnost u Sarajevu(mozda je do sada i zavrsila).Takodje,pitao sam Gileta da se fotografisemo,da imam uspomenu sa njim,posto se dugo nismo videli,i posto nemam uspomenu iz detinjstva.Gile mi na to rece:,,To ces za koji dan posle predstave.Voleo bih da te vidim u prvom redu,a ako ne bude mesta,posto ocekujem veliki broj ljudi,nadji mesto gore na balkonu."

Dodje i taj trenutak.Odem ja sa svojim bratom na predstavu.Uprkos tome,sto je bio veliki broj ljudi,uspeo sam da se smestim u prvom redu.Bilo je najavljeno,da ce nastupati sa glumicom Gordanom Bjelicom.Medjutim,ona je izostala,iz meni nepoznatih razloga.Nju je zamenila glumica iz leskovackog pozorista.Gile je u tandemu sa njom zabavio fanove,na nacin koji samo on ume.Posle toga usledilo je i njegovo druzenje sa fanovima,Gile ispuni svoje obecanje i bese ljubazan.

 

S obzirom,da se on nije medijski eksponirao,evo prilike da se sa njegovim humorom upoznate.



Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje