Kako se Toma Panters druzi sa svojim fanovima?

Grupa The Blackpanters imali su 2010.godine nastup na leskovackoj Rostiljijadi.Nastup je poceo prvobitno bez Tome,ali se on na binu pojavio nakon prve njihove izvedene pesme.Na ovom koncertu bile su izvedene pesme romske narodne muzike,ali je ova grupa izvela i neke svoje hitove kao sto su Jao sta mi radi,Ja baraba,a ti vila,Haljinicu boje lila idr.Nakon svake pesme,Toma je uzvikicao emocije,kardio i dzindzi-mindzi.Publika je na ovom koncertu bila podeljena na dva dela,da budem jasniji,na dva fronta,gde je istocni predstavljala srpska publika,a zapadni romska.Ja sam se nasao u istocnom delu.Zbog cega je ova podela bila prisutna,nije mi jasno,ali da se vratimo koncertu.Kada je Toma sisao sa bine,u susret su mu prisli i srpski i romski fanovi.Ipak,on je odlucio na brzaka da se fotka sa njima,zato sto je vec sutra dan imao koncert,gde ga je ocekivalo dugo putovanje,kako je bar sam rekao,cim je sisao sa bine.Mozda ovo i jeste tacno,posto je nastupao u Petak,a koncerti se drze Petkom i Subotom.Kada su deca prilazila Tomi za fotkanje,uzvikicao im je:,,Idemo dzindzi,mindzi!" Ipak je sa odraslim fanovima bio daleko ozbiljniji,gde je svakome govorio:,,Hajde,slikaj brate."Kada su novinari dosli do Tome,on se i njima izvinio,rekavsi im da ima sutradan koncert,gde ga ocekuje dugo putovanje i da mora biti psihicki spreman.Koliko je ovo tacno,to samo on zna!

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje