Predstava ,,Caj od Jasmina"

Predstava ,,Caj od Jasmina" bila je odrzana 25.06.2011.godine u Leskovcu,na manifestaciji ,,Leskovacko leto" ,u dvoristu etno-kompleksa ,,Sop Djokic".Scenario za ovu predstavu pisala je Vesna Stankovic,koja je i igrala u predstavi,ali pored nje,u ovoj predstavi su nastupili i Milena Vasic i Slobodan Boda Ninkovic.U ovoj predstavi se radi o tome da Vesna i Milena tumace dame koje imaju izvesnih zdravstvenih ili ljubavnih problema,zavisno od uloge,dok je Boda tumacio u ovoj predstavi doktora za njihove probleme.Vesna i Milena su imale po dve uloge u ovoj predstavi;obe su igrale i seljanku i uvazenu damu,tako da je Dr Boda imao prilike da daje savete po jednoj crnki i po jednoj plavusi iz oba drustvena sloja.Seljanke su u ovoj predstavi imale zdravstvenih problema,dok su ugledne dame imale iskljucivo ljubavne probleme.Sve one bi se uznemirile tokom izlaganja svojih problema,tako da bi im Boda ponudio da popiju solju caja od Jasmina,kako bi se one ,,smirile".Dr Boda ih je tesio takodje i time sto im je pevao pesme,gde je Milena Vasic koja je tumacila uglednu damu zapevala sa Bodom(posto je to u scenariju bilo predvidjeno),dok je glumeci seljanku ostala uzdrzana od pevanja,kao i Vesna Stankovic,koja je obe uloge tumacila.

 

Nakon jednocasovne komedije,akteri su sisli sa dasaka koje zivot znace,gde su ih njihovi fanovi docekali,pa da vidimo kako su oni prihvatili svoje fanove.

Posto Vesna Stankovic nije bila dovoljno poznata publici,ona se spakovala i strpljivo sacekala svoje kolege i prijatelje da zavrse druzenje sa svojim fanovima.Prva pred fanove izasla je Milena Vasic.Prvi sam dosao do nje,pa da vidimo i to iskustvo.

 ,,Cao Milena,da li se secas kad smo se Maja meseca videli u Nisu?"-pitam ja nju.

,,Poznat si mi nesto,molim te podseti me.Pamtim ti lik,ali ne mogu tacno dogadjaja da se setim,znam da je skoro bilo."-odgovori Milena,pokusavajuci da se seti,gde me je upoznala.

,,Manifestacija Grazia Shopping Night u Forum Shopping centar u Nisu.Nastupala si sa Milanom Kalinicem tada."-pokusao sam da podsetim Milenu.

,,Jeste.To je bilo sjajno vece u Nisu.Publika je stvarno uzivala.Te trenutke pamtim,ali eto naziva manifestacije nisam mogla da se setim."-rece Milena,pa me upita,smesuci se:,,Pa kako si?Jesi li dobro?"

,,Nije lose."-odgovorih Mileni,pa joj uzvratih pitanjem:,,Ti kako si?"

,,Pa evo krenula je turneja malo po pozoristima,malo sam tu pritisnuta,zato i ne mogu bas svih dogadjaja u trenutku da se setim,ali dobro nije mi tesko."-rece Milena.

Nakon ovog caskanja,Milena i ja smo se fotografisali.Naravno,ona je i sa ostalim fanovima bila ljubazna,fotkajuci se s'njima i deleci im autograme.

Kada je Milena zavrsila svoje druzenje sa fanovima,onda se pojavio Boda Ninkovic,pa sada da vidimo kakav je on.

Cim je izasao iz Sop Djokiceve kuce,fanovi su mu prisli,sa zeljom da ga upoznaju.S obzirom da su se malo razgalamili,Boda ih je u sali pitao:,,Sta je bilo?Sto ste se tako razgalamili?"

Ovde je svako od njih za sebe rekao,da zeli da sliku sa njim,ili da uzme autogram od njega,kako ko.Boda je ovo bez problema prihvatio.Za razliku od Milene do koje sam prvi dosao,kod Bode sam bio poslednji po redu,zbog velikog interesovanja publike za njim.Detalj koji je meni bio interesantan,jeste taj kada je jedna devojcica Bodi rekla da zeli na ruku da joj se podpise;tu se Boda nasmesi i rece:,,Pa zasto na ruci?To ce posle prvog pranja nestati."

,,Pa nema veze."-rece ona njemu.

,,Dobro."-odgovori joj Boda i ispuni joj zelju.

Kada sam dosao do njega,prihvatio me bez problema.Medjutim zbog kamerice na telefonu sa kojom sam imao malo problema morali smo da ponovimo fotkanje.Da vidimo kako je Boda reagovao nakon prve molbe za ponavljanje.

,,A kontra nije bila dobra.To je kao kod filmova kada snimam.Znam da je vise puta tu bilo ponavljanja scena.Kada sam bio na pocetku karijere,to mi je malo smetalo,dok nisam shvatio da to mora tako i pomirio se sa tim." -tako je to Boda komentarisao

Nakon treceg ponavljanja,Boda i ja smo se rastali i svako je otisao svojim putem.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje