Kako se Neverne bebe druze sa svojim fanovima?

Rock grupa Neverne bebe imali su 2011.godine nastup na leskovackoj Rostiljijadi.Bilo je predvidjeno,da njihov nastup pocne u 22 casa i 15 minuta,ali je ipak jedno petnaestak minuta doslo do kasnjenja.Zasto je to tako bilo?Da li su oni kasnili?Ne bih rekao.Njihov kombi,bele boje,marke Peugeot,bio je iza scene pola sata pre pocetka njihovog koncerta.Da li je organizator napravio neki mali propust,koji se moze koliko-toliko iztolerisati?Moguce,desava se to.Uvertira ovom bendu,bili su leskovacki rock sastav Difuzna refleksija.Oni su se te veceri malo zaneli sa svojom svirkom,pa su malo Nevernim bebama usli u termin.Tu je naravno doslo malo do tolerancije,a kada su se momci malo vise zaneli u svojoj svirci,dosao je organizator i rekao:,,Sta ste odsvirali,odsvirali ste.Neverne bebe su nestrpljive,nece drugi neko da im upada u termin."Ubrzo nakon ovoga,momci iz Difuzne refleksije sidjose sa bine,a popese se clanovi grupe Neverne bebe.Ovacije su odmah krenule.Prvi se frontmen grupe,Milan Djurdjevic obratio fanovima,rekavsi:,,Dragi prijatelji,meni je jako drago da ponovo sviramo u Leskovcu.Mi smo pre cetiri godine svirali na Rostiljijadi,i evo sada smo opet tu sa vama.Nadam se da ce i ovo vece biti dobro kao prethodno.Uzivajte!"Koncert je poceo;pred fanove izadje i jedna smedjokosa devojka,visoka oko 170 cm,to je bila Jelena Pudar.Jelena rece fanovima:,,Dobro vece Leskovac!",a onda je pocela malo da razgleda fanove,dok je stajala na bini i cekala da pocne sa pevanjem.U jednom trenutku,dok je razgledala fanove,njoj pogled zastade kada je ugledala jednog decka u publici.Zasto je to tako?Da li je taj decko njoj bio nesto simpatican te veceri?Ma ko to zna.Ali,ko je uopste bio taj decko?Verovali ili ne,ovde se radi o meni.Jelena te veceri nije mogla da skupi snage da bilo sta kaze,zato se samo nasmesila.Ipak,imala je srece,jer je ubrzo na nju dosao red da zapeva.Neverne bebe su otvorile koncert pesmom U beznadju;nakon ove pesme,pocele su da se nizu pesme koje je Milan napisao devedesetih godina.Tako je prvi deo koncerta izgledao,dok je drugi bio drugaciji.U drugom delu koncerta,Neverne bebe su odsvirali hitove nastale posle 2000.godine,tipa Tuzna pesma(verzija iz 2004),Veliki je Bog(verzija iz 2004.godine),Dvoje(verzija iz 2004.godine),Da ima nas,Oktobar fest(verzija iz 2007.godine),Uzmi boje,Ljubav(verzija iz 2001.godine),Gde smo,Balkan idr.Na ovom koncertu,bila je izvedena i jedna pesma koja nije njihova.To je bila pesma Daire od Smak.Najinteresantnije na koncertu je bilo kada su zapevali pesme Dvoje i Da ima nas.Zasto bas te dve?Zato,sto je kod pesme Dvoje publika horski otpevala refren,tako da Jelena i Milan nisu imali potrebe da se trude mnogo oko pevanja ove pesme.Kod pesme da ima nas,najinteresantniji detalj bio je kada je Tijana(jedna od pevacica u grupi)zapevala:,,Koliko je samo",pa odruci levom rukom,a fanovi viknuse iz sve snage:,,kilometara!"Medjutim,mene jedna stvar ovde brine,a to je gde je Jelena gledala neprekidno tokom koncerta.Ako se vratimo na pocetak teksta.saznacemo da je Jelena puna dva sata,dok je pevala pomno motrila na mene.Zasto?Da sacuvam ja ipak ovu tajnu,za kraj teksta.Da se malo vratimo Nevernim bebama,ova grupa se od drugih grupa i bendova razlikuje po mnogo cemu,pa da vidimo,koje su to razlike.

1.NEVERNE BEBE SU JEDINI BEND,GDE SE APSOLUTNO SVI CLANOVI DRUZE SA SVOJIM FANOVIMA,NEBITNO OD NJIHOVE ULOGE U BENDU!

2.Njihov repertoar je ozbiljan,tako da ko tu trazi zurku,malo je zalutao,a ko hoce vece puno emocija,onda je ovaj koncert prava stvar za njega.

3.Za razliku od vecine rock koncerata,gde su fanovi dugokosi i obicno sa sobom ponesu vecu kolicinu alkohola,pa onda sledi opijanje,divljanje i na kraju se to zavrsava tucom,kod Nevernih beba to nije tako.Na njihovim koncertima dolaze pretezno porodicni ljudi sa svojom decom.Takodje,ovde se mogu videti i zaljubljeni parovi,kao i oni koji to tek planiraju da budu,tako da je ovde mogucnost za bilo kakve incidente iskljucena!

Medjutim,ja bih se opet vratio na glavnog lika ove price,a to je Jelena.Zasto?S obzirom da je neprekidno motrila na mene,odlucio sam da joj posaljem poljubac.Primeti to Jelena,ali i dalje nastavi sa razgledanjem moje licnosti,kao da nisam reagovao.Sto se same svirke tice,za Neverne bebe moglo bi se reci,da su oni valjevski Amadeus bend(vecina clanova Nevernih beba je iz Valjeva),s obzirom na jacinu zvuka koju proizvode na koncertima.Nakon zavrsenog koncerta,naravno usledilo je druzenje sa fanovima.Prvi u bendu su tu cast imali gitariste Vlajko i Randja,onda su usledile pevacice Jelena i Tijana,ali gde je bio klavijturista Milan?Da pojasnimo malo pricu,Jelena i Tijana su posle koncerta usle u kombi,koji je neposredno iza bine stajao,kako bi se presvukle.Za to vreme,Vlajko i Randja su ispunjavali zelje svojim fanovima,dok je Milan otisao sa organizatorima i menadzericom da rese neke racune vezane za koncert.To vece,moj izbor bili su Jelena,Tijana i Milan,pa da vidimo kako sam ih upoznao.Izlazi Jelena iz kombi vozila,a ja joj kazem:,,Cao Jeco."

,,Cao."-uzvrati ona pozdravom.

,,Moze li jedna slika?"-pitam ja nju.

,,Moze."-rece Jeca,pa nastavi:,,Sta to radis?Daj dodji ovamo gde svi cekaju,pa da imas jednu lepu uspomenu,a ne da to izgleda,kao da si me lovio.Necemo valjda preko ograde da se slikamo."

Mozda je i bila u pravu.Odem ja sa druge strane,a Jelena se obrati fanovima:,,Jedan decko me zamolio za fotkanje,tako da on ide prvi,a onda svi ostali.Dodji."

Jedan lik koji tada bese ispred mene,mislio je da se Jelena njemu obratila,pa podje on,ali mu ona tad rece:,,Ma ne ti."Ponovo se ona meni obrati:,,Ti.Dodji."

Podjem ja k'njoj,ali ona sva nestrpljiva dohvati me za ruku,kada sam bio na par koraka do nje.Usledila je fotka nakon toga.

Valjda je sada jasno,zasto je tokom citavog koncerta motrila na mene.

Nakon ovoga,rekoh ja ono sto mislim:,,Blago meni,slikao sam se medju lepoticama."Tada sam skinuo ruku s Tijane,ali ne i sa Jelene.Da li je ona mozda skinula ruku s mog tela?Odgovor je negativan.

,,Ha ha ha."-ponosno rece Jeca.

S obzirom da se Jelena i ja jedno par minuta nikako nismo odvajali jedno od drugog,organizator je morao da intervenise,tako da je ovo ispoljavanje emocija kratko trajalo.Naravno,za to kratko vreme,gledao sam da se raspitam gde je Milan,ali odgovora nije bilo.Kada se cela prica zavrsila,pitao sam Tijanu da li mozda ona zna gde mogu Milana da nadjem.Ona mi na to rece da cekaju da menadzer dodje po Jelenu i nju i da ce onda saznati gde se nalazi ostatak benda.Ubrzo nakon toga dodje i njihova menadzerica.To je bila jedna plavusa,niskog rasta,ne bas toliko provokativnog izgleda kao Jelena i Tijana.Na sebi je imala kacket sa natpisom N'BEBE.Malo sam i sa njom resio da procaskam,gde sam saznao da je Milan morao da nestane nakon koncerta,kako bi resio neke racune vezane za koncert,kao i to da ce doci i bice ljubazan sa fanovima.Nisam joj verovao.Posao sam za njima.Bio sam jedno 5 metara udaljen od njih.Tijana i menadzerica benda su isle svojim putem,ne okrecuci se.Da li je i Jelena to radila?Ma kakvi,na svaka dva minuta se okretala iza sebe.Na putu do Milana,prosao sam kroz parkic ispred zgrade sajma i otisao u klub Gruv,gde su i one prosle.Na tom putu sam se malo zabrinuo za sebe.Zasto?Iza mene mrkli mrak,desno od mene,opet isto;levo od mene,zgrada sajma sa jednom banderom koja je tu kao neko osvetljenje,a ispred mene na par metara Jelena i Tijana sa menadzericom.U tom mraku,na toj kratkoj putanji,mogla je jedna kobna stvar da mi se desi u trenutku,i da sve bude gotovo.Ipak,imao sam srece,da do toga nije doslo.Ulazim u klub Gruv,Jelena i Tijana nastavljaju druzenje sa fanovima,dok do Milana dolaze clanovi leskovackog Amajlija benda,da popiju poneko pice.Kako su stajali jedan iza drugog i pozdravljali se s njim,odlucio sam da zauzmem poziciju i tako vidim kakav je Milan sa fanovima.Primeti to Milan,ali mi ne rece nista vec bez problema prihvati fotkanje sa mnom.Nakon ovoga izadjem ja iz kluba,ali ne odoh po staroj putanji,vec izadjoh kod zgrade policijske stanice,koja se nalazi preko puta kluba,i rekoh tada sebi:,,Kroz ovaj mrak,nikad vise."

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje