Kako sam upoznao ubedljivo najlepsu voditeljku na srpskoj javnoj sceni-Aleksandru Jeftanovic?

Aleksandra Jaftanovic je 2011.godine posetila Forum Shopping center u Nisu,obilazivsi butike,kako je inace bilo predvidjeno odlukom uprave tog trznog centra.Posto sam se zatekao na tom dogadjaju,imao sam prilike i nju da upoznam.Sasvim slucajno,nasao sam se iza nje,odlucio sam da je bocnem kaziprstom dva puta po laktu.To za nju bilo nista,lepotice vole bockanje,kakvo god ono bilo.Okrenula se iza sebe,a onda sam joj onako smekerski rekao:,,Cao."

Docekala me je sa toplim osmehom na licu i uzvratila pozdravom.

,,Da li moze jedna slika?"-upitao sam ovu lepoticu.

,,Moze,zasto da ne."-sa velikim odusevljenjem rece Aleksandra,a onda odluci da me pita:,,Cime bi ti slikao?"

Izvadio sam telefon sa kamericom iz dzepa i sa osmehom na licu rekao:,,Fotoaparatom." 

U tom trenutku,ona se obrati organizatoru,i zamoli ga nam izadje u susret,sto je on bez problema prihvatio.S obzirom da joj nije bilo dozvoljeno da se zadrzava sa fanovima,ona je sa mnom prekinula ovo druzenje,tako sto mi se zahvalila na ponudjenom fotkanju.Bilo je to jedno divno,mozda i suvise kratko iskustvo.Ipak,slicno sa njom prosli su i ostali fanovi,o cemu govore slike na sledecm linku:

http://www.forumshoppingcenter.rs/aleksandra-jeftanovic-u-forumu-82.aspx 

 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje