Kako se princ Aleksandar i princeza Katarina ophode prema svojim pristalicama?

Prestolonaslednik Aleksandar Karadjordjevic je sa svojom suprugom Katarinom obisao Leskovac 15.1.2012.godine.Cilj njegove posete bio je da pruzi izvesne donacije leskovackoj bolnici,a potom i svecano da otvori predstavnistvo stranke ,,Kraljevina Srbija",koje inace funkcionise kao udruzenje.Aleksandar je sa svojom suprugom prvo bio do opstine,malo su procaskali sa gradonacelnikom,a onda je resio da se uputi do bolnice,gde bi pruzili donacije.Pri samom izlasku iz zgrade opstine pitao sam prestolonaslednika za jednu zajednicku fotografiju;ON ME TADA POGLEDA,NASMESIO SE I OTISAO SVOJIM PUTEM!Pokusao sam bar kod prestolonaslednice Katarine da ostvarim svoju zelju,ali je to bilo bezuspesno!Oni su se samo grupno fotkali sa ljudima koji su se tu zatekli,dok pojedinacnog fotkanja nije bilo!Posle par dana,otisao sam do predstavnistva stranke Kraljevina Srbija u pokusaju da podignem fotku,ali i da malo procaskam sa njima o ovom dogadjaju,pa da vidimo kako sam prosao.Lepo su me tamo docekali,pokazali su mi sve fotke sa tog dogadjaja,a kada sam im ispricao svoje iskustvo sa prestolonaslednikom,jedan od njih je na ovo rekao sledece:,,Brate,on nije Jelena Karleusa,pa da se sada pojedinacno fotka,da tu daje autograme i da caska sa ljudima."Na ovo se nadoveza drugi lik iz ovog udruzenja i rece:,,Da budemo malo ozbiljniji,on je nezavisan od naroda;znaci,to da li ce prihvatiti da se fotka ili da daje autograme,on time nista ne gubi,jer on nije ni pevac,ni glumac,pa da mu popularnost zavisi od toga.On nije ni politicar,pa da mu broj glasova na izborima zavisi od toga.Znaci ti nikakve koristi neces imati od njega.On nista nece da ti da.Jednostavno,ako smatras da je nasem narodu,ili tvojoj familiji pod monarhijom bilo bolje,ti mozes da budes clan naseg udruzenja i mozemo da te vodimo da vidis beli dvor,da docekas grupno fotkanje,ali ne i pojedinacno;mada i kod grupnog stajaces negde sa strane,a ne do njega."Na ovo se onaj prvi nadovezao,pa mi rece:,,Stvarno brate,da bi on bio ljubazan sa tobom,ti moras da budes neko ko je bitan ovoj drzavi,da si neka javna licnost,da si nesto znacajno uradio,pa da ti on posveti paznju,u protivnom on anonimuse ne gleda.Znaci i mi koji ga podrzavamo,pa NE OBRACA PAZNJU NA NAS.Njegov boravak u zemlji uopste se ne finansira od prihoda naseg stanovnistva,pa je mozda i zato takav."

,,Ne znam da li se slazete sa mnom da nije u redu da od svog naroda okrece glavu,jer stranci ga nece bolje prihvatiti od nasih?Sto se tice uclanjenja,nemam potrebe za tim,jer mojim dedovima je bilo bolje,onda kada su se sami izborili za ono sto zele i sto im pripada,nezavisno od rezima.Tacno je da nam je pod komunistima bilo tesko,zato sam i dosao da upoznam prestolonaslednika i video da je bilo uzalud,jer NE ZELI DA PODELI ODREDJENE CINJENICE SA NARODOM."-morao sam da im odgovorim.

,,Zao mi je,ne mozemo tu da ti pomognemo."-rece jedan od njih i ljubazno me isprati.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje