Kako se Magnifico druzi sa svojim fanovima?

Na 11.-om ,,LIFFE" festivalu u Leskovcu koji je Dragan Bjelogrlic otvorio u narodnom pozoristu,par sati kasnije nastupio je slovenacki muzicar Robert Pesut,na sceni poznat kao Magnifico.Magnifico je u svojoj dvocasovnoj svirci imao prilike da zabavi svoju publiku repertoarom koji nema potrebe posebno predstavljati;treba samo napomenuti mnogima da ni hit singl ,,Pukni zoro" nije izostao.Karta za ovaj koncert kostala je 600 din./glavi,sto mozda za neke evropske potrebe i nije neki isnos;sta je to nesto vise od 5 evra,ali u Srbiji je mnogo sto sta drugacije.

Sto se samog festivala tice,njegovo otvaranje sam propustio zbog svojih obaveza,tako da Bjelu ne mogu da komentarisem.Kada je koncert u pitanju,priznajem da sam ocekivao mladju publiku,posto se radi o mladjem muzicaru,ali desilo se suprotno;dominirali su matorci;od toga neka lica meni poznata jer rade u Leskovackom kulturnom centru.Dakle,ovaj koncert je poceo u 22 casa,a zavrsio se dva sata kasnije.Ispred kluba ,,Safir ABC" ko se zatek'o(kao ja) imao je prilike da vidi kako je umetnicki direktor pomenutog festivala Darko Bajic za sobom vodio citavu povorku,gde su se nasli i UOBRAZENA I AROGANTNA NATASA NINKOVIC,ali i njen kolega Milutin Mima Karadzic.NATASU SAM IGNORISAO,ali sam zato prisao Mimu da upoznam.

,,Cika Mimo,moze li jedna slika?"-pitao sam.

,,Izvinjavam se,da ispratim damu."-odgovori on.

Ta dama nije bila Natasa.

Nisam mu zamerio,jer festival traje cele nedelje i njegovih 5 minuta ce doci na kraju tog festivala,osim ako ne otkaze.Uostalom,covek je momak celog zivota,a momak sam i ja,tako da ne imalo smisla da ne razumem njegov odgovor.

Kada se guzva razisla,odlucio sam da udjem u klub.Posle par minuta setnje,dolazim do Magnifica,upitah ga za jednu zajednicku uspomenu,sto on bez problema prihvati.Kasnije u klubu pronalazim Mimu Karadzica,ali nisam zeleo da smetam,jer je bio u bogatom drustvu.  

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje