Kako se sa svojim fanovima druze Rade Jorovic,grupa ,,Artemis" i Mira Skoric?

Na manifesticiji ,,Rostiljijada" u Leskovcu 2010.godine nastupali su pevaci narodne muzike Rade Jorovic i Mira Skoric,ali je nastupala i grcka grupa ,,Artemis" ,koja je izvodila grcke izvorne pesme.Rade je nastupao na standu restorana Kamiondzija 2,gde inace nastupaju narodni pevaci svake godine,dok su Artemis i Mira Skoric nastupali na centralnoj pozornici u Leskovcu ispred OTP banke.

Prvo sam naisao na Radeta Jorovica,sasvim slucajno posto sam setao po standovima;Rade je pevao pesmu Ti si zena mog zivota,inace jedan od njegovih hitova po kojima je on poznat na srpskoj sceni.Nakon bloka pesama koji je otpevao,on je resio da napravi pauzu.U tom trenutku,ja sam mu prisao,pozdravio se sa njim i upitao ga za fotografisanje.Bez problema je pristao,zamolivsi jednu od uposljenica tog restorana da nas fotografise.Nakon ovog susreta,koji je inace kratko trajao,uputio sam se ka centralnoj pozornici,gde je bilo najavljeno da ce prvo nastupiti Mira Skoric,a potom grupa ,,Artemis".Medjutim,u poslednjem trenutku dolazi do promene od strane organizatora,te u 21 cas nastupise grupa ,,Artemis" ,a Mira Skoric je bila predvidjena za 22 casa.

Ova grcka grupa je izvela svoj repertoar,koji se sastojao od grckih izvornih pesama,ali je ovde doslo i do izuzetka,zbog toga sto su oni odlucili da izvedu i srpsku pesmu ,,Nesanica" ,pa to bez problema i uradise.Nakon toga,ovi izvodjaci su odlucili da se malo druze sa fanovima,koji su ih citav sat pratili na koncertu u Leskovcu.S obzirom da mi grupa nije bila mnogo privlacna,nisam se odlucio za frontmene njihove,ali mi je za oko zapala jedna lepa Grkinja u njihovoj grupi.Nisam imao hrabrosti da joj pridjem,zbog straha da ce biti prepotentna zbog svoje lepote,jer stvarno divno izgleda(slika iznad pasusa),ali nije bilo potrebe ni za strahom,ni za prilazenjem.Zasto?Zbog toga,sto je ipak ona odlucila meni da pridje,pa da vidimo kakav je bio taj susret.

Silazi ona sa bine,i prilazi joj jedna crvenokosa srpske nacionalnosti,tako njenih godina,koja je inace vatreni fan muzike koju radi grupa ,,Artemis" i upita je da li se seca njihovog predhodnog susreta.Ova lepotica,na trenutak okrenu glavu i sasvim slucajno ugleda mene.Sta je uradila?Ona je istog trenutka zanemarila svoju proverenu obozavateljku i posla k'meni.Sto se tice druzenja sa fanovima,OVO JE VELIKA GRESKA!Medjutim,ovo je meni licno islo u prilog,da me takva lepotica prihvati.Dok mi je prilazila,moje telo je drhtalo od neizvesnosti;od toga,kako ce ona sa mnom postupiti;od prvog susreta sa zenskom osobom,koja je isuvise lepa.Kada je dosla do mene,gledala me svojim zelenim ocima,onako sva nasmejana,kao da je gorela od zelje da mi nesto kaze.Upitao sam je na Engleskom jeziku:,,Excuse me.Can one fotography?"

,,Go."-rekla je ona,spustivsi na trenutak glavu i pomalo se stidljivo nasmesi.

Iskoristio sam priliku da detaljnije pogledam telo ove lepotice,i bio prijatno iznenadjen,moglo bi se reci ocaran.Ona me je prilikom fotografisanja dodirnula svojom desnom rukom po donjem delu mojih ledja,gde sam osetio toplinu njenog dodira.

,,Thank you,very much."-rekoh ovoj lepotici nakon fotografisanja,dok je ona samo na trenutak klimnula glavom,ali je i dalje zadrzala njen topao osmeh na licu i nastavila da me gleda svojim zavodljivim zelenim ocima.Ipak morao sam se pomeriti od sebi jako drage osobe i ustupim drugima da je upoznaju.Fanovi se nisu previse zadrzali oko nje,prilazili su i samo joj pruzali papir i olovku da im podeli autograme.Ona je to bez problema odradila.Ipak se vecina fanova pozabavilo glavnim likovima ove grupe,nego sto su se ovom lepoticom pozabavili.

Nakon ovoga,ja sam cekao nastup Mire Skoric.Dok sam cekao taj nastup,grcka lepotica je prosla,tik pored mene i nastavila svojim putem.Grci su zavrsili druzenje sa fanovima.Bilo mi je pomalo krivo,sto nisam mogao da uspostavim malo blizi kontakt sa njom,ali nisam imao potrebe da brinem za to,jer vec sutradan na istoj manifestaciji,ja sam upoznao jos lepsu tada devojku,sada vec zenu od ove(vise o tome tekst ,,Kako se Ivana Jordan druzi sa fanovima,a kako YU grupa?").

 

Sto se Mire Skoric tice,ONA JE CITAV SAT KASNILA.Fanovi su joj to malo i zamerili,sto se moglo videti po tome,sto joj je jedna malo starija plavusa prisla i ljutito je upitala:,,Kakvo je ovo kasnjenje!?Jel' vi mislite da smo mi Juzna pruga idioti!?"

Mira je zbunjeno pogleda na trenutak,pa se nakon toga pope na binu.Koncert je otvorila sa jednom veoma duhovitom najavom,koja je ovako glasila:,,Dobro vece Leskovac.Ja se izvinjavam sto kasnim,spremala sam zimnicu."Nakon ove Mirine najave usledila je svirka.Mira je pevala hitove,na koje su navikli njeni verni slusaoci,dozvoljavala je publici i da joj porucuju pesme,tako da je koncert licio na pravo narodno veselje,te je Mira napetu atmosferu za tren oka ucinila prijatnom.Inace,Mira Skoric i Dragan Kojic Keba jesu DEFINITIVNO JEDINI PEVACI,KOJI NA SVOJIM KONCERTIMA DOZVOLJAVAJU FANOVIMA DA IM PORUCUJU PESME.OSTALI TO NE RADE!Sto se Kebe tice,bice teksta i o njemu kada dodje vreme za to,gde cete videti da je on jos bolji od Mire,objektivno gledano.Da se vratimo Mirinom koncertu.Dok je Mira pevala na binu,fotograf joj se prikrao polako sa strane da je uslika;ali ga ona primeti,te naredi svom klavijaturisti da na trenutak prekine svirku,i rece fotografu:,,Slikaj brate slobodno."Namesti se Mira,bese uslikana,pa nastavi sa pesmom.Kada se koncert zavrsio,Mira se na kraju obrati svom klavijaturisti:,,Pale,opali jedno kolo."Pale naravno uradi,onako kako mu sefica rece,a ona se druzila sa svojim fanovima,dok je on svirao.Naravno,problema nije bilo sto se druzenja sa fanovima tice,jedino sto je zbog prejake muzike caskanje sa Mirom izostalo.Takodje,treba pomenuti,da je Mira svoje kasnjenje nadoknadila,i moze se reci da je cak utisak popravila kod publike sa onim porucivanjem pesama,jer su se videle pozitivne reakcije na licima njenih fanova.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje