Kako se Gale Kerber druzi sa svojim fanovima?

Niski rock sastav ,,Kerber" ,nastupali su na leskovackoj Rostiljijadi 2012.godine.Pre nego sto se posvetimo koncertu,malo bih se ovim bendom pozabavio.Interesantan detalj za njihovu karijeru je to da su se oni prvobitno zvali ,,Top" ,i da su zajedno sa grupom ,,Galija" nastupali,krajem sedamdesetih godina.Ova grupa menja naziv u ,,Kerber" pojavljivanjem na javnu scenu 1981.godine,a frontmen Goran Sepa,inace pevac u bendu,postaje poznat kao Gale Kerber.Bas zbog toga sto su predhodno bili uvertira ,,Galiji" ,Goran je dobio nadimak Gale,prvobitno mali ,,Galija",pa Gale.Da se sada posvetimo koncertu.Znaci,koncert je otvoren tacno u 22 casa.Pre nego da se niski rokeri pojave na binu,jedan lik iz publike rece svom drugu:,,Video sam Kerbera u 8 ujutru na binu,imao je tonsku probu."

S obzirom da sam se zatekao u blizini,odlucio sam da se umesam u ovu pricu,pa sam ga pitao:,,Kakav je sa publikom?"

,,Pojma nemam.Nisam mu ni pris'o da ga tu pitam za slike i autograme."-odgovori on.

,,Zasto?"-pitam ja njega.

,,Pa ne znam.Ne interesuje me to mnogo."-odgovori ovaj lik.

Zbog cega su tonske probe tako vazne,o tome govori istoimeni tekst ,,Tonske probe" .

Nakon zavrsenog kratkog  razgovora sa ovim likom,nastavio sam da pratim koncert,ubrzo se i grupa ,,Kerber" pojavila.Otvorili su koncert pesmom ,,Kao tvoj Kerber".Nakon toga,usledili su i drugi hitovi,kao sto su Bolje da sam druge ljubio,Ratne igre,Medena,Hteo bih,Izmedju jave i sna,Od srca daleko,Mama tata,Mezimac,Samo ti(Svemu si lek),Covek od meda,Nebo je malo za sve,Na raskrscu i Hajde da se volimo,sa kojom su zatvorili koncert.Iako je bilo predvidjeno da koncert traje dva sata,Nislije su ipak resili da poklone publici jos jedan sat,tako da su neke pesme bile i ponavljane,ali to nista ne moze da smeta,kada je zurka dobra.Sto se tice nastupa ove grupe,treba pomenuti da se jedino na njihovim koncertima rock muzika moze osetiti u vazduhu na pravi nacin,sve drugo realno gledano,jesu samo nijanse.Takodje,Galetov nastup je interesantan,gde se moze videti koliku energiju on potrosi,dok je na bini.Ipak,ovo je bio prvi nastup u Leskovcu ove niske rock grupe,za citavih 30 i nesto godina,koliko vec oni postoje na javnoj sceni.Da vidmo,kako je Gale zatvorio ovaj koncert:

,,Hvala vam deco,sto ste dosli u ovoliko velikom broju.Stvarno ovo nisam ocekivao,s obzirom da smo imali dugu pauzu,i da su se mladji muzicari pojavili.Ocekivao sam stariju publiku,ovo je za mene sok!Hvala vam na energiji koju ste ove veceri podelili sa nama.Sa vama deco idemo do Amerike.Hvala turistickoj organizaciji Leskovca sto nas je pozvala na ovu manifestaciju.Bilo je lepo druziti se sa vama.Vidimo se drugom prilikom."

Interesantna stvar na ovom koncertu,bila je i to,sto je odredjena grupa fanova drzala jednu ogromnu parolu,na kojoj je pisalo KERBER.Sve je ovo bilo sjajno,pa da vidimo sada kako je Gale to vratio svojim fanovima kada je sisao sa bine.

Ovog coveka je posle koncerta sacekala masa ljudi sa kojom je on prihvatio druzenje.S obzirom da sam medju prvima dosao do njega,izneo bih i svoje iskustvo sa njim.


S obzirom,da mi je na majicu pisalo JER I MI IMAMO PRAVO NA DOBRA VREMENA,ILI JESI,ILI NISI LAV,kada sam Galeta pitao za fotkanje,rekao je:,,Idemo,za dobra vremena!"

Kazem ja svom bratu,sa kojim sa bio na koncert:,,Stani malo blize,da bi mog'o bolje da slikas."

,,Ne ne,nemoj blize."-umesa se Gale,pa nastavi:,,Ako pridje blize,moci ce samo zube da mi slika.Neka ga tu gde jeste,dobro je stao."

Ubrzo nakon ovog fotografisanja,Galeta sprovede obezbedjenje.Nije dugo izdrzao u druzenju sa fanovima.Zasto?Stigao ga je premor,zbog energije koju je potrosio na ovom koncertu.Raspitavsi se kod clanova njegovog benda,saznao sam da je on otisao u etno-kompleks ,,Sop Djokic",gde inace skrivaju pevace posle koncerta na Rostiljijadi.Zamolih ga da se i sa mojim bratom fotka(na blog idu samo moje slike),sto je on bez problema prihvatio.Malo smo i procaskali,pa da vidimo,kako je ovo caskanje teklo.

,,Gale,izvini ako moze i ovaj lik sa tobom da se slika.Umak'o si nam." -kazem ja njemu.

,,Morao sam,"-rece on,pa nastavi:,,Morao sam.Znas li da sam crk'o na binu?Ne mogu,takvu muziku radim,da moram veliku energiju da potrosim,a nisam vise mlad.Ranije sam mogao to da izdrzim,sada tesko.Mokar sam bio,sav znojan od skakanja.Ti 'ajde,momak si pa mozes da razumes,klinci to ne mogu.Jedva sam na nogama stajao.Da sam jos malo ostao,tacno bih pao.Nije problem,prihvaticu ga.Hocu ja da se druzim sa fanovima,ali prosto,ovo je moralo ovako da se desi;visa sila."

Uslika se on sa mojim bratom i rece mu:,,Imas autenticnu sliku."Nakon toga,on ode svojim putem,a mi svojim.

Pored ovog susreta,ja sam sa Galetom imao jos jedan susret.


Bilo je to jednog hladnog januarskog dana.Ja sam tada,jedan ispit polagao i jedva ga dao.U povratku,obilazim ja kafice niske,bez dinara u dzepu.Razgledam,udjem u jedan,pa u drugi,i opet izadjem;kad ono vidim jednog lika srednjih godina,sa dugom kovrdzavom kosom,kako zuri nekud,pognute glave.To je bilo 2013.godine,dan,dva nakon obelezavanja srpske nove godine.U Nisu se znalo,da svi clanovi grupe ,,Kerber" zive u svom rodnom gradu,i da ga nikada nisu napustali,osim kada imaju koncerte.Zastadoh ja,pogledah ga i prepoznah.Resio sam da pridjem i stupim u kontakt sa njim.Uprkos njegovoj zurbi,ja uzmem i dohvatim ga za rukav.On stade,i ja ga tada upitah:,,Gale,znamo li se mi?"

,,A odakle?"-uzvrati mi pitanjem.

,,Pre par meseci,imao si koncert na Rostiljijadi u Leskovcu,ne znam koliko se secas."-kazem ja njemu.

,,Zaboravio sam.Slabo pamtim koncerte.To kod mene bude i prodje."-rece Gale.

,,Dobro,moze li jedna slika?"-pitam ja njega.

,,'Ajde."-skromno rece Gale.

Nakon zavrsenog fotkanja,Gale brzim hodom nastavi onamo gde je ocigledno kasnio.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje