Kako se Dragan Kojic Keba druzi sa svojim fanovima?

Slika pre koncerta

Na manifestaciji Rostiljijada u Leskovcu,tri puta do sada nastupao je folk pevac Dragan Kojic Keba.Ovaj covek voli da dodje u Leskovac,da uziva u leskovackom rostilju i veselju,koje se u tom gradu moze nekom gostu prirediti.Od tri puta,koliko je do sada nastupao,imao sam prilike dva puta da budem na njegovim koncertima,pa da vidimo njegovo druzenje sa fanovima.Prvi put sam se na Kebinom koncertu nasao 2009.godine.Tada je Vlatko Stefanovski trebao da nastupa,pa je otkazao,i tada je Keba kao zamena uskocio.Mozda je cudno da narodnjak nastupa kao zamena za rokera,ali ocigledno da organizator manifestacije nije obratio paznju na to.S obzirom da je nastup bio zakazan u 20 casova,Keba je odlucio da vec iza scene bude prisutan nekoliko minuta ranije.Primetio sam to,pa odoh iza scene,da vidim kakav je Keba sa fanovima.Pridjem ja njemu,kad ono,on razgovara sa organizatorom.Odlucio sam da ga strpljivo sacekam,i nije dugo trajalo.Kada je Keba zavrsio razgovor,okrenu se meni i upita me:,,Kazi decko,sta ti treba?"

,,Da li moze jedna slika,gospodine Kojicu?"-uzvratio sam pitanjem.

,,Moze."-odgovori Keba.

S obzirom da nisam bas imao neko iskustvo tada,odlucih da uslikam Kebu pojedinacno(slika u gornjem levom uglu).Kada sam ga pitao za zajednicku sliku,rekao mi je sledece:,,'Ajde posle koncerta."

Slika posle koncerta

Ubrzo nakon toga poce koncert.Keba se popeo na scenu i poce pevati.Koncert je otvorio pesmom Kukavica.Nakon ove pesme,usledila je pesma Sta ce tebi moje lazi,a onda su se redjali i drugi hitovi,kao sto su Ti hodas sa njom,Ko te ima taj te nema,Imao sam ljubav jednu,Idem,idem duso moja idr.Keba je takodje i tudje pesme pevao kao sto su Avlije,avlije i Mesecina.S obzirom da mu je tada Kukavica bila novi singl on je resio da je promovise,tako da je ona bila vise puta izvedena.Keba nije krio na koncertu da voli da peva na Rostiljijadi,pa je rekao fanovima sledece:,,Prvo sam 2007 nastupao na otvaranje Rostiljijade,sada 2009 na zatvaranje,pa cemo sledeci put ponovo na otvaranje."Ovu recenicu Keba je vise puta ponavljao.Ono sto je interesantno bilo na tom koncertu jeste to da je na pola koncerta pocela padati kisa,pa su se fanovi poceli sklanjati.Nastavio sam da pratim koncert iza scene,ispod trema butika Martini Vesto.Keba je molio fanove da se ne udaljavaju,ali lako je njemu kad ima krov na binu.Zbog okolnosti koja je zadesila fanove,Keba je odlucio da pomalo trckara oko bine,i to je radio dok mu organizatori nisu rekli da ce tako mikrofon ostetiti,s obzirom da je zajedno sa mikrofonom u rukama trcao oko bine.Kada je Keba dobio ovu informaciju,on se sa bine obrati publici,te im rece ono sto mu bese saopsteno.Takodje,treba pomenuti da je Keba kao sef jako strog,o cemu govori to kada je Keba svom toncu rekao da smanji ton kako bi se publika bolje cula,a ovaj ga ne poslusa;Keba tog trenutka spusti mikrofon i podviknu mu:,,Jesam li ti rek'o da smanjis ton!?Nakon zavrsenog koncerta fanovi pridjose Kebi da ga upoznaju.Ipak zbog vremenskih neprilika mogli su samo najbrzi i najsnalazljiviji da dodju do njega.

Sledeci put Keba je imao nastup na leskovackoj Rostiljijadi 2013.godine,ali ne na otvaranje manifestacije,niti na zatvaranje,vec na treci dan te manifestacije.Keba je tada koncert otvorio svojom novom pesmom Ona to zna,koja je te veceri bila vise puta izvedena.Nakon ove pesme usledila je jos jedna njegova nova pesma.To je bila pesma Umoran.Keba je i na ovaj koncert stigao TACNO NA VREME.S obzirom da su Crvena Jabuka samo dan pre njega nastupali i ODBILI DRUZENJE SA FANOVIMA(citaj ,,Tonske probe"),Keba je upitao publiku:,,Volite li Sarajevo?"

,,Ne!!!"-iz sveg glasa viknuse fanovi.

Keba tada obeca fanovima da ce popraviti utisak sa svog proslog nastupa.Koliko sam mogao da vidim,Keba je ispunio svoje obecanje.Na ovom koncertu,njega je pratio leskovacki Amajlija bend,koji je pratio Miroslava Ilica,samo dve godine pre toga.Za razliku od Miroslava,Keba je dao mogucnost fanovima da oni porucuju pesme,tako da je koncert licio na pravo narodno veselje.Ovo isto radila je i Mira Skoric,I NIKO VISE!Keba je na ovom koncertu pored svojih hitova pevao i tudje pesme,kao sto su Kalasnjikov,Moja mala nema mane i Ne spavaj mala moja muzika dok svira.Interesantno je bilo da je folker bez problema otpevao rock pesmu.Keba je takodje dao sansu i pevacu Amajlija benda,koji su ga pratili da i on otpeva par pesama po svom izboru.Nakon zavrsenog koncerta Keba je ostao da se druzi sa svojim fanovima sve dok su oni to trazili,i za svakog od njih je IMAO STRPLJENJA!Kada sam se Kebi nakon zavrsenog fotkanja zahvalio za sliku,on me tada pomilova po glavi,kao roditelj dete.Na rasnatku mu rekoh:,,Kebo,vidimo se."Tada on meni prilikom pozdravljanja sa mnom rece:,,Cao brate."

Nas treci susret desio se 26.08.2023.godine na istoj manifestaciji,i normalno u istom gradu,gde je Keba imao manje-vise slican repertoar kao na prethodna dva koncerta,i gde ga je ovoga puta pratio neki bend iz Nisa.Ono sto je karakteristicno bilo,to je da su svi ukljucujuci i Kebu bili odeveni identicno kao neki ansambl(nezno plava kosulja i svetle farmerke).Medjutim,kakav je sa fanovima bio Keba treci put?Sa svima korektan,kao i uvek,samo ne sa mnom.Razlog za to bio je kako on navodi,nasi prethodni susreti,gde on smatra da sam ispunio kvotu,tako da sam ovoga puta izvisio,a bukvalno i za sva vremena kod njega zavrsio.Dakle,narode,da znate ako nemate zajednickih fotki sa Kebom,nece biti problema,ali ako ih imate,kao ja dve do sada,tu se prica zauvek zavrsava;Keba ne pravi kolekcije.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje