Moj susret sa Djordja Davida

Godine 2011. u doba kada sam studirao u Nisu,polovinom Novembra,bilo je predvidjeno da u hali ,,Cair" nastupi niski rock sastav ,,Kerber".Niski rokeri su predvideli da na svom koncertu imaju izvesne muzicke goste.To su bili ,,Neverne bebe"(o njima ce biti vise reci u nekom od buducih tekstova) i Djordje David.Djordje je u Nisu dosao par dana ranije,kako bi upoznao grad i mentalitet stanovnistva,pa smo se tako bas u trznom cetru Forum shopping center sreli.Djordje je sa svojim bendom Deth saw isao niz pokretne stepenice,dok sam ja isao uz pokretne stepenice.U tom trenutku kako sam razgledao trzni centar,obratih paznju na njega;prepoznao sam mu lik i boju glasa.On se tog trenutka obracao nekom od clanova benda,rekavsi:,,Moram da vidim sa Galetom..."Ubrzo nakon toga,shvatio sam o kome se radi,pa sam posao niz druge pokretne stepenice po njega.Pustim se ja niz stepenice,a Djordje sa svojim bendom bese vec na izlazu.S obzirom,da je video da jedan decko trci za njim,resio je da zastane.Dodjoh do njega,rekoh mu cao i pruzih mu ruku da se pozdravim s njim.Djordje mi uzvrati pozdravom i rece :,,Cao."U tom trenutku pitam ja njega za fotkanje,na sta Djordje odgovori da moze.Prilikom namestanja,ja Djordja pitam da li bi mogao da skine naocare za Sunce,koje je nosio,na sta on rece:,,Ma samo uzivaj."Kada nas je uslikao jedan od clanova benda Deth saw,Djordje se meni zahvali na ponudjenom fotkanju,a onda svako od nas krenu svojim putem.Tada sam obratio paznju na kretanje Djordja Davida po Nisu,gde sam video da se uputio ka trznom centru ,,Kalca",gde su ga takodje fanovi zaustavljali za fotkanje i molili da skine naocare za Sunce,a on sve to bez problema prihvatao. 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje