Kakve to tajne kriju diskoteke i kafici?

Kada sam bio klinac,zanimalo me kakvi su nocni izlasci,kakva iskustva su imali likovi koji su pre mene izlazili i saznao sam tu neke zanimljivosti.U mom Leskovcu je pre 10 godina bio popularan kafic ,,LXL" koji se nalazio ispred bivseg bioskopa Doma sindikata.Takodje,bila je interesantna i diskoteka Kuca,pa da vidimo cime su ti objekti privlacili posetioce.

Kafic ,,LXL" bio je ogradjen buradima crvene boje,dok je unutra bio jedan lep iventar i to je privlacilo posetioce,ali sta se tu krilo.Taj kafic je bio otvoren devedesetih godina pod nazivom ,,Vegera" ;bio je ogradjen buradima zute boje,i kompletan iventar je bio u toj boji.To je bilo tada interesantno posetiocima,ali sta tu nije bilo u redu?Tu nije bilo u redu,to sto je u tom kaficu stalno dolazilo do pucnjave,pa nisi mogao ljudski ni pice da popijes,ni da procaskas sa ortakom ili sa voljenom osobom,niti si mogao muziku da cujes.,,Vegera" je ubrzo zbog toga bila zatvorena.Par godina kasnije,na istom mestu,biva otvoren kafic ,,Milenijum";iventar je bio obojen u plavo,a posecenost je bila ravna nuli zbog toga sto je sama lokacija bila izvikana.Protekom izvesnog vremena,na istom mestu biva otvoren kafic ,,LXL" ,gde je kompletan iventar bio obojen u crveno.Treci pokusaj je bio uspesan,kao i prvi,ali sta tu nije bilo u redu?Svako vece je doslo do racije.Zasto?Zato sto su odredjeni likovi obilazili tu masu ljudi koja je bila prisutna i uvaljivali devojkama paketice droge u torbicu i to tako nezno,da ove to nisu ni mogle da osete.Devojke koje su se tada zatekle bez licne karte,morale su ni krive,ni duzne da prenoce u zatvorskoj celiji.Ubrzo nakon toga i taj kafic je bio zatvoren,ali na tom mestu vise nikada nista nije bilo otvoreno.Kakva je situacija bila sa diskotekom ,,Kuca"?Ta diskoteka,bila je poznata po tome sto je postojao bazen u sred diskoteke,gde su se kupale uposljenice odevene u bikini.U takvom radnom odelu,one su i sluzile goste.Sta se stvarno krilo iza ovoga?Prostitucija!Ova diskoteka je takodje brzo prestala sa radom,kada se sve saznalo o njoj,ali je 10 godina posle toga ona ponovo pocela da radi i to po istom principu,ali na kratko.Posle duzeg vremena,u cosku izmedju Regionalne privredne komore i Narodnog muzeja u Leskovcu,bio je otvoren klub ,,Zoom",prepoznatljiv po tome da se gosti brzo nacirkaju,a onda sledi gadjanje staklenim flasama,pa sad ako primis komadic stakla,primio si;ako ne primis nisi.Ubrzo nakon toga biva otvoren klub ,,MC Scena" ,cija je posecenost bila,kao kod kafica ,,Milenijum" ,zbog vec navedenih razloga.Posle toga,na istom mestu biva otvoren klub ,,Aleksandar" ,a atmosfera je u njemu bila,kao u kaficu ,,Vegera" ,zato je i taj klub kratko radio.

Kasnije je dosao trenutak,da pocnem i ja malo da izlazim.Tada su bili aktuelni ,,Hollywood caffe",diskoteka ,,ABC" i caffe picerija ,,San Marko".Sve je tu manje vise bilo OK.Zasto je tada ,,San Marko" bio na losem glasu,pojma nemam.Jedino znam da jos uvek radi i da se za sada bar,nije nista lose culo.Ubrzo posle ovoga,odlazim u Nis na studije.Tamo su bili aktuelni klub ,,Spark" i diskoteka ,,Studio".U klubu ,,Spark" nikada do sada nisam bio,ali zato jesam u diskoteci ,,Studio",pa da vidimo kako sam se proveo tamo.

 

1.Prvi put sam otisao,kada je nastupao Aca Lukas.

Stojim ispred diskoteke i cekam da udjem.Dok sam cekao da dodje red na mene,zazvoni jednoj devojci telefon;cula se pesma ,,Kisa je padala" ,u izvedbi Natalije Sos i Ognjena Amidzica.Nazalost,kratko je pesma trajala,jer se devojka brzo javila.Ubrzo dodje red na nju,pregleda je obezbedjenje,a onda dodje red na mene;upita me jedan lik od njih:,,Momak,alokohol,oruzje nesto?"

,,Pregledaj brate,nemam nista."-kazem ja njemu.

Puste oni mene i tada sam pazljivo osmotrio diskoteku.Na samom ulazu,na vrhu video sam oznake gde je zabranjeno unosenje alkohola i oruzja.Stizem do biletarnice,kupujem kartu i ulazim.Sta sam primetio?Primetio sam da za nastupe postoji jedna cena u predprodaji,a druga na dan koncerta.Recimo za Acu Lukasa,cena je u predprodaji bila 450 dinara,a na dan koncerta 500.Za Dzenana Loncarevica,ulaz je bio 400 dinara u predprodaji,a 500 na dan koncerta.Jedino kod Amadeus benda i kod Zeljka Vasica,ulaz je i u predprodaji i na dan koncerta bio isti,250.Da se malo posvetimo Acinim koncertima,posto sam dva puta bio da ga slusam.Aca na svojim koncertima,pored svojih hitova Pesma od bola,Licna karta,Chivas,Nesto protiv bolova,Baj pas idr. peva i tudje,kao sto su Ja baraba,ati vila od grupe ,,The Blackpanters" i Kad sam bio mlad i Ostani djubre do kraja od Riblje corbe.Ovde se moze videti kako on podize postolje mikrofona uvis i peva,ali kakav je on sa svojim fanovima.Na ovo pitanje,odgovor daje jedan od zaposlenih u toj diskoteci.On kaze sledece:,,Aca Lukas bira s kim ce da se slika.On voli sa ribicama da se slika,a frajere izbegava.Jedino ko kao blesav navali,on ga onda prihvati,da ga radi reda otkaci."

Ja to prvi put nisam znao,jer su mi tada rekli da moram da cekam da me on pozove,sto mi je definitivno nestvarno zvucalo.Nacekao sam se tada i dosao sam na red.Aca je tada bio ljubazan sa mnom,ali pojma nisam imao o cemu se tu stvarno radilo.Zato sam mu i otisao drugi put,kada me je samo radi reda otkacio,dok su devojke defilovale do njega.Od tada mu vise nikad nisam otisao.

Ovde se moze postaviti pitanje:odakle splavar u klubovima?Odgovor je jednostavan,kad samo u Beogradu ima splavova i nigde vise,jasno je zasto pevaju po klubovima.

 

2.Ovde su nastupali i Amadeus bend.Da vidimo kakvi su oni.Amadeusi su tada koncerte otvarali pesmom Ljubav i hemija,potom bi usledila pesma Overen alkoholom,pa Ne veruje srce pameti,Onda su se tu i druge nizale kao sto su Tako malo,Cija si nisi,Dozvoli mi bar da te zaboravim,Mislisli na mene,Kupi me,Mozda,Skini tu haljinu idr.Na svojim koncertima oni izvode i tudje pesme,tipa Ceca,Aca Lukas(vec pomenut),Miroslav Ilic,Riblja corba idr.To ide red narodna,red zabavna.Interesantno je bilo tada,kada su izvodili pesmu A i ti mi iznevjeri.Dok je Dzaja pevao Bregin tekst,Aca i Boki su ga pratili na klavijaturama,svirajuci pesmu Majkla Dzeksona ,,Belie jean".To mi je definitivno bilo mnogo jako.Takodje,treba pomenuti da njihovi koncerti ne mogu proci bez baklji,vatrometa i konfeta(tada nisu bile zastave).Sto se tice njihovog druzenja sa fanovima,treba pomenuti da se od svih clanova benda pretezno Dzaja druzi sa fanovima,sto i jeste obicaj kod masovne vecine bendova,da pretezno pevaci imaju komunikaciju sa fanovima.Za Dzaju mora da se napomene,da je on od svih pevaca na javnoj sceni UBEDLJIVO NAJLJUBAZNIJI SA FANOVIMA!Dzaja prihvata druzenje sa fanovima,nebitno od njihove polne i rodne pripadnosti,za razliku od Bajage i Ace Lukasa,pa da vidimo kako on to radi.

Slika sa drugog susreta

,,'De si Dzajo legendo?"-javim se ja Dzaji.

,,'De si brate?"-uzvrati mi Dzaja pozdravom.

,,Pamtis li tvoj koncert u Leskovcu?"-pitam ja Dzaju.

,,Ono kad smo pevali na Rostiljijadu?"-uzvrati mi Dzaja pitanjem.

,,Da."-potrvdio sam.

,,Naravno da pamtim."-rece Dzaja.

Slika sa prvog susreta.Ne znam koliko se jasno vidi.

Taj prvi susret pamtim po tome,sto mi je Dzaja tada frizuru pohvalio.Na nasem drugom susretu,pitao sam ga da razmenimo telefone,na sta je on meni rekao:,,Nemoj da mi zameris,to je nestabilno kod mene.Ja non-stop menjam telefone.Ranije sam davao broj klinkama kad sam bio na pocetku karijere,pa kad su one raspalile sa cimanjem,covece to je nepodnosljivo bilo.Tad sam rek'o,ovo nikom vise nikad,ko god da je u pitanju.Izvini,ali to ne mogu.Slike i autogrami,moze,telefoni ne."

Posle je doslo do resenja za ovaj problem,pojavom drustvenih mreza u Srbiji i oficijelnih stranica i profila Amadeus benda.Da vidimo kako je izgledao jos jedan moj susret u toj diskoteci.Ulazim u office diskoteke,gde sede Amadeusi i cekaju svoj pravi trenutak za nastup.Dzaja me spazi i posto se dugo nismo videli,on ustade,pozdravi se sa mnom i rece:,,O,pa gde si ti?Dugo se nismo videli."

,,Evo me ponovo na tvom koncertu."-kazem Dzaji,a onda ga pitah za fotkanje,da bi posle toga malo popricali i o njegovom poslu.Dok sam cistio memoriju na telefonu,da bi se fotkali,pitali su ga drugi fanovi za fotkanje.Dzaja je resio da ih ostavi da cekaju zbog mene,ali sam licno bio protiv toga i Dzaja prihvati moj predlog da se druzi sa ostalim fanovima,dok ja resim stanje na telefonu.Brzo nakon toga,fotkasmo se i mi kada sam zamolio sve clanove benda za fotkanje,Boki klavijaturista,koji me je fotkao sa Dzajom rece:,,Slikaj se ti brate sa Amadeusa(pokazavsi rukom ka Dzaji),on ti je tu glavni za publiku."

Slika sa treceg susreta

Nakon zavrsenog fotkanja,Dzaja upita Bokija:,,Kako smo ispali?"

Boki skupi vrhove svojih prstiju i poljubi ih,a onda odruci rukom uvis,sto bi narodski receno znacilo,bombona.Posle ovoga,pitao sam Dzaju kako se u Svajcarskoj proveo na snimanju spota za pesmu Ljubav i hemija,na sta je on meni rekao:,,Nije lose."

Takodje,pitao sam ga kad pravi koncert u Leskovcu,na sta on meni rece:,,Ne znam brate,ne znam."

Na ovo Dzajin klavijaturista Aca dok je lezao na dvosedu u eko kozi crvene boje dobaci:,,Za 20-25 dana."

Na ovu Acinu odvalu smo se svi prisutni pokidali od smeha.Dzaji sam rekao da od svih pevaca koje sam upoznao,on je UBEDLJIVO NAJLJUBAZNIJI SA FANOVIMA i da ce kad-tad biti najpopularniji na sceni.On meni tada rece:,,E,ziv bio!"

Sada vidimo kako stoji stanje,NEMA POPULARNIJI OD AMADEUS BENDA.Ubrzo nakon ovoga Amadeusi se popese na binu,a Dzaja otvori koncert sledecim recima:,,Veceras ne mozemo reci dobro vece Nis,vec moramo reci dobro vece Srbijo,zato sto imamo goste iz Leskovca,Beograda,Krusevca."A onda je usledio vec pomenut repertoar,kao i zurka po kojoj su oni godinama prepoznatljivi.Naravno,u pitanju su najludje zurke.


Obavezno procitati novi tekst o njima:

Da li su Amadeus band ostali sebi dosledni?


3.Ovde je nastupao i Dzenan Loncarevic.Dzenan je fanove zabavljao pesmama Dobro je to,Ludujem,Najgori,Nikome ni rec Idi bilo kome isl.Ovde su bile izvedene i tudje pesme kao sto su Kralj kokaina-Moby dick,Kafana na Balkanu-Funky G,Bojim se-Tropico band itd.Naravno,nakon zavrsenog Dzenanovog nastupa,fanovi izrazise zelju da upoznaju svog pevaca i sta se tada desilo?Kao prvo,jedva su bili pusteni do Dzenana,a kao drugo,kad su dosli do njega i poceli da mu govore:,,'De si majstore?'De si legendo?Zdravo Dzenane.",Dzenan je ISKOLACIO OCI NA NJIH I POCEO DA IM SE CERI U LICE,NE REKAVSI NIKOME NI REC.

4.Takodje,ovde je nastupao i Zeljko Vasic.

Dodjem ja do Zeljka i pitam ga za fotkanje.On na to bez problema pristade,ali tu upade jedan lik iz obezbedjenja,pa mi rece:,,Od tebe cu da svr*im!"

Brzo nakon ovoga,ukloni on mene iz office-a,ali cim je izasao,uvuce me jedna Go-go pelsacica unutra,te mi Zeljko ispuni zelju.Da li su to mozda bile njegove neke plesacice?Daleko bilo.U pitanju su devojke koje rade u diskoteci,nevezano za njega.Sto se samog Zeljka tice,on uopste nema plesacice.Kako te devojke prolaze u diskotekama,o tome je Dejan Lucic pisao u knjizi Tajne lopovskog zanata(u novom izdanju bi to bila Ljubav sa Pink panterom).Zeljko je tada na svom koncertu pevao pesme Nisam od juce,Bez milosti,Kad si s njim,Ne verujem ja,jednom sam probao,Kriva si ti idr.Sta je bilo sa pesmama sa poslednjeg CD-a?One su bile izvedene na nastupu u niskoj tvrdjavi,o cemu sam vec pisao na blogu u tekstu ,,Tonske probe".

 

5.Ovde su i OK bend nastupali.

Do Gorana sam dosao na slican nacin,kao do Zeljka,ali da li se sve zavrsilo kao kod Zeljka?Ne bih rekao.Goran je mene bez problema prihvatio,ali isti lik koji mi je zasmetao kod Zeljka Vasica,zasmetao mi je i kod OK benda i to znatno zesce,gde sam dobio dva udarca u glavu i dva na rukama i bio izbacen nakon toga.Interesantno je to da je Goran dozvolio da obezbedjenje deluje mimo njega,s obzirom da se to kod njegovih kolega ne desava.Koncert je otvorio pesmom ,,Pitaju me svi",a tu su se i druge nasle tipa Oko mene lete svi,Koketa-Srdjan Juli,Ko me ter'o-Babe itd.Ovaj slucaj sam pokusao da prijavim policiji,ali efekta nije bilo.Rekli su mi da uposljenici u klubovima redovno pregledaju snimke i da cuvaju ono sto njima odgovara,a ono sto im ne odgovara brisu,tako da se sve desilo kao da nije.Na pitanje kako pravdaju deo intervala za koji ne postoji snimak,odgovor je sledeci:,,Pokvarila se kamera."Sa Goranom sam se fotkao nakon zavrsenog koncerta.Kada je saznao zasto sam lose prosao na njegovom koncertu,rekao je liku iz obezbedjenja da nije bas normalan,i da je mislio da je nesto mnogo gore u pitanju,pa zato nije reagovao.

Posle svega ovoga,vise nisam ni otisao do te diskoteke,ali je bilo javljeno na dnevniku RTS-a da je tu godinu dana kasnije doslo do pucnjave,kao i da je vlasnica bila hapsena zbog utaje poreza(javljeno na portalu ,,Juzne vesti"),kao i to da je neko tu medju njima skoro za nesto pao.Kako?Zasto?Ne tice me se.

Postavlja se pitanje:Koje klubove posecivati,a koje ne?Resenje je raspitati se na internetu i po gradu,pa onda doneti odluku,a ne da se ide svuda i bez plana,kad se vec i puca i bije itd.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje