Da li koncert grupe Hari Mata Hari moze da posluzi kao sjajan prilog za novogodisnji program?

Da li koncert grupe ,,Hari Mata Hari" moze da posluzi kao sjajan prilog za novogodisnji program?Zar to treba da se pita!?To se valjda zna.Tu nema potrebe ni da se pretpostavlja!Naime,o cemu se radi?

Grupa ,,Hari Mata Hari" imali su 28.08.2014.godine koncert na leskovackoj Rostiljijadi.Oni su se potrudili da im ovaj koncert bude bolji svih do sada.Hajde da zavirimo i vidimo,sta su to oni uradili.Ovaj bend je tradicionalno otvorio koncert pesmom ,,Ja te volim najvise na svijetu" ,posle toga su predstavili svoj poslednji singl ,,Da ti k'o covijek oprostim" koji je naisao na sjajan odziv publike.Hari Varesanovic je koncert otvorio sledecim recima:,,Dobro vece.Evo nas poslije toliko godina ponovo u Leskovcu.Malo smo se najeli i napili u toku dana,i sada cemo pjevati sa vama."

Na koncertu ove grupe nizali su se brojni hitovi.Ne znam da li ih treba navesti.Ma hajde,navescu ih.Na repertoaru pomenute grupe nasle su se pesme Sto je bilo bilo je,Ja nemam snage da te ne volim,Ruzmarin,Sreca,Ja ne pijem,Otkud ti k'o sudbina,Volio bih da te ne volim,Kao domine,Bas ti lijepo stoje suze,Crni snjeg,Idi idi,Kad dodje Oktobar,17 ti je godina,Prsten i zlatni lanac,Ja imam te a ko da nemam te,Hej kako si(u blues aranzmanu),Eh nije za te bekrija,Da mi je ova pamjet bila,Ne lomi me,Strah me da te volim,Javi se,Ti znas sve,Ostavi suze za kraj i Lejla;po prvi put i ja da zapamtim neciji kompletan repertoar.Iako su Lejlu dva puta svirali i sa njom zatvorili koncert,publika ipak nije najvece ovacije ispoljila kod ove pesme,vec kod pesme Crni snjeg.Naravno,na ovom repertoaru nasle su se i dve pesme koje nisu njihove.To su bile pesma Misa Kovaca koju je Tose Proeski prepevao ,,Ostala si uvijek ista" i pesma Harisa Dzinovica ,,Dajte vina hocu lom".Pre nego da izvede pesmu ,,Ostala si uvijek ista",Hari je za ovo napravio jedan uvod,da vidimo o cemu se radi.

,,Nemam obicaj da pjevam tudje pjesme,ali sam rjesio da vam poklonim pjesmu jednog djecka koji je najljepse na svijetu pjevao.On je Tose Proeski!Slijedi pjesma Ostala si uvijek ista."-ovo je bio Harijev uvod za pomenutu pesmu.Takodje,bilo je tu i drugih interesantnih detalja.Da vidimo koji su to detalji.Kod izvodjenja pesme ,,17 ti je godina" Hari je pozdravio fanove koji su iz svojih domova,iz stambene zgrade koja se nasla preko puta bine propratili koncert.Napomenuo im je da povedu racuna da neko od njih ne padne,s obzirom da su se neki i na vrhu zgrade nasli.Takodje,Hari je tokom koncerta dok je pevao,prstom pokazivao ka onim fanovima koje od ranije poznaje,nekima je mahao,a nekima migove i poljupce slao.Takodje je bilo interesantno i kada su izveli pesmu ,,Ja nemam snage da te ne volim" ,gde je Hari na pocetku same pesme jednoj dami iz publike izrecitovao stihove refrena iste,pre nego njegovi ljudi pocnu da je sviraju.Verujem da je bila ganuta ovim stihovima,dama kojoj su bili upuceni.Kako i ne bi,za takve stihove se svako zensko srce raznezi,jos kada to od Harija dozivi,a on joj je omiljeni pevac,onda stvarno ne znam kako se ta dama osecala.Kod pesme ,,Otukd ti k'o sudbina" ,pre nego da zapeva,Hari je rekao:,,Sada da cujem kako pjevate.Sada sljedi pravi test."Isto je rekao i kod pesme ,,Volio bih da te ne volim".Inace,na koncert ovog benda su pretezno dame bile prisutne,tako da sam bio okruzen pravim lepoticama.Jednoj od njih se desilo da joj je u ovom pozitivnom ludilu neko zakacio telefon,dok je simala.Bez problema sam podigao taj telefon i urucio joj ga.Naravno,vecina tih dama su se potrudile da snime taj koncert,sto je i normalno,jer je koncert bio sjajan,samo sto se ne snima u takvim uslovima,gde vesti lopovi mogu da ti otmu iz ruku telefon ili kamericu;sta vec imas.Druga dama je 'pak bila toliko vesela da joj se od skakanja poprsje neprekidno treslo,sto je bilo prijatno za oci svakog muskarca.Hari je takodje i na mene tokom koncerta obratio paznju,gde je nekoliko puta prstom pokazao ka meni,narocito kod izvodjenja pesme ,,Kad dodje Oktobar" ,pojma nemam zasto.Interesantno je takodje bilo i to da je Hari sa bine jednog fana malo cudno pozdravio,rekavsi mu:,,Hvala Bogu da te vidim."Treba pomenuti i to da je Hari nekoliko puta zanjihao kukovima,dok je pevao,ali bi zbog stida koji je kod njega bio prisutan brzo odustajao od toga.Takodje,Hariju je tokom koncerta dva puta padalo postolje za mikrofon,zbog cega se on i izvinio fanovima,rekavsi da mu se to do sada nije desavalo.Ono sto je tu bitno,jeste i to da je Hari dosao tacno na vreme,ali zbog navale novinara,nije mogao na vreme da otvori koncert,vec je malo zakasnio sa otvaranjem.Ipak,odlucio je da zatvori koncert bas u vreme kako je to bilo predvidjeno od strane organizatora nevedene manifestacije,znaci od 22 i 15 do 00 i 15.Takodje,simpaticna je bila i izvedba pesme ,,Ti znas sve" ,zato sto dok je Hari pevao tekst ove pesme,njegovi muzicari su ga pratili sviravsi jednu americku rock kompoziciju,cijeg se naziva trenutno ne mogu setiti.Na kraju koncerta(na zatvaranju),Hari se fanovima obratio sledecim recima:,,Ovo mi je bilo najljepse vece sa vama.Hvala vam sto ste se odazvali u ovako velikom broju.Ovaj koncert je bio toliko dobar da ga je trebalo organizovati za docek nove godine.Imate sjajan rostilj.Leskovac je grad sa najljesim djevojkama i najljepsim momcima.Vidimo se."

S obzirom da sam Leskovcanin,moram da priznam da mi laska ovo najljepsim momcima.Inace,Hari je ove reci izgovorio prilikom izvedbe pesme ,,Prsten i zlatni lanac" ,mislio je da njome zatvori koncert,a onda se vratio na binu otpevao ,,Ostavi suze za kraj" ,potom je izveo jos jednu baladu,ciji mi naziv nije poznat i na kraju ,,Lejlom" zatvorio koncert.Naravno,tokom koncerta su pored bine bili pustani invalidi da prate,sto je bilo korektno,ali su bili pusteni i drzavni sluzbenici,sto je bilo nekorektno,ali to organizatorima nazalost nece biti ni prvi ni poslednji put!Nakon zavrsenog Harijevog koncerta,usledilo je njegovo druzeje sa fanovima koji su bili nestrpljivi da dodju do njega.Resio je da ostane do kraja i da sve podjednako ispostuje.Bilo je tu puno dama koje bi se prilikom fotkanja naslanjale na njega,bilo je i bezobraznog obezbedjenja koje je prvobitno propustalo zensku publiku,govorivsi frajerima da bi bilo sramota da se fotkaju sa pevacem kog zene ludo vole,ali niko ovo nije prihvatao;svako je naumio svoje.Dok sam cekao red,imao sam prilike da sretnem jednu svoju poznanicu,napomenula mi je da predstoje neke ozbiljne promene u njenoj radnoj organizaciji;na tome se svelo sa njom.Ubrzo i na mene dodje red,pa da vidimo kako je Hari sa mnom postupio posle koncerta.

,,'De si legendo?"-uobicajeno se javih Hariju.

,,Postovanje.Sjedi."-rece Hari i pruzi mi ruku da se pozdravimo.

Hari se inace druzio sa fanovima,tako sto je posle koncerta seo na stepenice pored bine,npravio cigaret pauzu i ostao u sedecem polozaju,dok se fanovi nisu razisli,tako da su mogli sedeci da se druze sa svojim pevacem.Zbog prevelike guzve,mesta caskanju nije bilo,znaci,fotkas se i pomeris se.U toj ,,ludnici" naslo se puno mutnih slika,zato sam se i odlucio za selfi(slika iznad teksta),jer nema bolje dok sam nesto ne uradis i nema vajde ocekivati da neko nesto uradi za tebe.Na rastanku,Hari meni rece:,,Vidimo se.",a ja njemu ,,Sve najbolje!",na sta on samo klimnu glavom.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje