Kako se Milos Nikolic druzi sa svojim fanovima?

U klubu Simfonijskog orkestra u Nisu,2012.godine nastupao je Milos Nikolic u tandemu sa Madlen Stokic Vasiljevic i Majom Mihic.To je bio festival Niske muzicke svecanosti,poznat kao NIMUS,gde je Milos nastupio sa svojim klarinetom,dok su ga pomenute dame pratile,Madlen na violini,a Maja na klaviru.Ovaj trio je te veceri odrzao koncert klasicne muzike pred punom salom Simfonijskog i to u krugu obrazovanih ljudi i dece iz uglednih porodica tzv.kulturne elite.Iako je ulaz bio prilicno jeftin(200 din./glavi),eto ko se odazvao za koncert klasicne muzike.Ipak,odlucio sam da se prosetam iza bine nakon zavrsenog koncerta i da upoznam Milosa Nikolica.Jedino ne znam,da li sam upoznao doktora Milosa Nikolica ili magistra Milosa Nikolica.Znam da je tada bio na doktorskim studijama,sto bi znacilo Mr Milos Nikolic.Kako je izgledalo upoznavanje Milosa Nikolica?Da vidimo.

,,Cao Milose."-javih mu se.

,,Cao."-uzvrati on.

,,Veceras si bio sjajan."-pade pohvala za njega od mene.

,,Jel' ti sviras nesto?"-pita on mene.

,,Ne."-odgovorih Milosu sa setom u ocima.

,,Ali mnogo volis muziku."-nadoveza se on.

,,Pa dobro.Moglo bi tako da se kaze."-odgovorih na pitanje,a onda zapoceh novu pricu:,,Ti si postao popularan oko Evrovizije sa Joksimovicem.Obicno te tako svi znaju."

,,Jeste."-potvrdi on.

,,Veceras si bez njega nastupio."-nadovezah se.

,,Pa ne samo veceras.Zeljko i ja smo zajedno nastupali samo kada su bile turneje oko Evrovizije 2004 i ova sada sto je bila.Inace,mi ne radimo istu vrstu muzike.Ja sam klasicar,a on pretezno drzi diskoteke.Mi smo saradjivali samo oko ovih pesama koje je on predstavio na Evroviziji i to je sve.Nismo Bog zna bliski.Nas odnos je zasnovan na poslovnoj saradnji,kad mu zatrebam,pozove me,odsviram to sto treba,plati mi i to je nasa komunikacija.On ima svoje drustvo,ja svoje,tako da se srecemo samo oko Evrovizijskih nastupa.(tada nije nastala pesma Ludak kao ja-acoustic version)"- dodade Milos.

Nakon ovog razgovora,pade i fotkanje sa Milosem(slika iznad teksta),i taman da se rastanemo,Milos me pita sledece:,,Kako se zoves?"

,,Aleksandar."-sav zbunjen odgovorih na njegovo pitanje.

,,Dobro Aleksandre,sve najbolje."-rece Milos.

,,Sve najbolje Milose.Vidimo se."-uzvratih coveku istom merom.

Ubrzo nakon ovoga,jedna uposeljnica iz kluba Simfonijskog pozva Milosa da bude njihov gost na veceri koju su mu priredili.

***

Inace,kada malo rezimiram sve ovo,ispada da su me od svih poznatih licnosti jedino Milos Nikolic i Marko Lopusina pitali za ime.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje