Kako se Romana Panic druzi sa svojim fanovima?

Godine 2009. Romana Panic je nastupala na Leskovackoj Rostiljijadi.Pored Zeljka Samardzica,ovo je bila druga javna licnost po redu koju sam upoznao.Romana je koncert otvorila pesmom Prava zena,da bi nakon ove pesme usledili hitovi koji su obelezili Romaninu karijeru.To su bile pesme Eh kad bi bila s tobom ja,Venera,Mene ti,Ja nocas umirem,Kad mi gore obrazi,Ljubi mi se,Jos te kostam idr.Romana je takodje na koncertu pevala i pesmu grupe Novi fosili,Za ona dobra stara vremena,dok je koncert zatvorila pesmom Samoodbrana.Tokom koncerta,Romanu je u ovoj jednocasovnoj svirki pratio samo jedan klavijaturista koji je odsvirao sve navedene pesme;od publike su bili prisutniji romski fanovi od srpskih,razlog za ovo mi nije poznat.Nakon zavrsenog koncerta,usledilo je Romanino druzenje sa fanovima.Romana je bila bas raspolozena za druzenje,ali to raspolozenje nije zadrzala do kraja,videcete i zasto.Dodjem ja do Romane i s obzirom da nisam imao iskustva tada,zamolih je da je uslikam,na sta Romana bez problema pristade.Nakon ovoga,ona mene upita:,,'Oces sa mnom?"(mislila je na fotkanje)

Prihvatio sam njen predlog,stao do nje u fotkali se,ali fotka nije bas najbolje ispala.Pitao sam Romanu da ponovimo ovo,na sta je ona bez problema pristala,ali niko nije zeleo da mi ovde izadje u susret.Romana je ovo trpela u pocetku,ali primetivsi kako su fanovi bili sebicni i negativno raspolozeni,ona je odlucila da ih kazni time sto im je okrenula ledja i uskratila im druzenje.Sigurno je da je bila u pravu sto je ovo uradila,jer ako je vec neko raspolozen da ti ucini dogadjaj lepsim,onda treba to da postujes,a ne da zloupotrebljavas.Sigurno je da je mogla da bude strpljiva i da saceka pravi trenutak za sve,ali to zavisi od ljudske naravi.Nazalost,ne mogu svi da budu strpljivi i autoritativni kao Dzaja Amadeus,koji zna da kaze:,,Polako,prvo mi se on/ona javio/la(zavisi o kome se radi),dajte prvo da njega/nju da ispostujemo,pa cete svi doci na red.Dajte da budemo razumni."

Auto kojim se Romana odvezla posle koncerta.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje