Kako se Tropico band druze sa svojim fanovima?

Slika sa prvog susreta

Leskovacki Tropico band su u svom rodnom gradu nekoliko puta nastupali,od toga dva puta na manifetsaciji Rostiljijada i jednom za dan grada Leskovca 11. oktobar.Kada su nastupali na Rostiljijadi,uvek su gledali da to bude 31. Avgust.Zasto?Zato sto je bas tada bio rodjendan drugarici frontmena benda Aleksandra Sase Cvetkovica.Kada su prvi put nastupali na Rostiljijadi,Sasa je svojoj drugarici cestitao rodjendan na pocetku koncerta,dok je drugi put to uradio na kraju koncerta,rekavsi da mu je malo falilo da zaboravi na to.Tropico band inace svoje fanove zabavljaju sledecim pesmama:Ti ne znas,Bojim se,Lazes da si moja,Zauvek tvoj,Nije,Mislicu na tebe,Zar ti,Ako dozivim da te prevolim,Trag od tvog karmina itd.Ovde su takodje prisutne i druge pesme,kao sto su Marina od sastava Prljavo Kazaliste,zatim tu je i pesma Jona Bon Jovija It's my life,koju su u Srbiji oni prvi i poceli da pevaju na koncertima,pa su taj trend preuzeli Miligram i Amadeus band.Naravno,ovde i druge pesme bivaju izvedene,ali ono sto je glavno tu,jesu sledeca dva detalja:

1.Na koncertima ovog benda uvek u oci upadne nastup pevaca,gde se mogu videti razne plesne tacke.

2.Ako ste muskarac,pa se jos u prvom redu zateknete,ocekujte da cete biti opkoljeni devojkama,koje zude za tim da vide svog pevaca sto blize i sto bolje.

Medjutim,da li postoji izvesna razlika u njihovim nastupima?Naravno.Ja sam dva puta bio da ih slusam uzivo i pored navedenih detalja,primetio sam i jos neke druge stvari.Da vidimo o cemu se radi.Na prvom nastupu frontmen benda Aleksandar Cvetkovic je snimao svoje fanove kamericom svoga telefoma,dok na drugom toga nije bilo.Na prvom nastupu bubnjar iz benda je bacao palicu od bubnja fanovima,pa sad ko je uhvati,uhvatio je,dok na drugom ni toga nije bilo.Na drugom nastupu Sasa se skinuo do pojasa u toku koncerta kako bi ispitao reakcije svojih obozavateljki,dok na prvom nastupu to nije radio.I glavno,posle prvog nastupa on je prihvatio druzenje sa svojim fanovima posle koncerta,rekavsi obezbedjenju da sve fanove postroji po grupama i da iz svake izlaze jedan po jedan,dok se drugi put pre svog nastupa fotkao sa onim fanovima koje je upoznao sa predhodnog dogadjaja,da bi posle drugog svog koncerta na Rostiljijadi nestao!Takodje,oni su i za dan grada nastupali,kao sto sam na pocetku naveo,ali ja na tom koncertu nisam bio.Tada su im uvertira bili grupa Legende,o kojima sam vec pisao,gde sam naveo da su ljudi prihvatili druzenje sa svojim fanovima.Naravno,bio sam na koncertu te grupe i evo sta se desilo posle koncerta,ljudi nisu mogli da ostanu i da se druze sa svojim fanovima,jer je bilo javljeno da se gospodi iz Tropico benda zuri i da oni ne mogu da sacekaju svoje kolege da ispostuju  svoje fanove!

Slika sa drugog susreta

 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje