Kako se bend Miligram druzi sa svojim fanovima?

Godine 2013. na Rostiljijadi u Leskovcu,nastupao je bend ,,Miligram".Oni su koncert otvorili pesmom ,,Libero".Naravno,pored ove pesme,ovi momci su na koncertu svirali i druge pesme koje je uradio osnivac i sef benda Aleksandar Milic Mili,kao sto su Kruska,Kao nova,Lola,Voleo bih po pesmi da me pamte,Zato kradem,Ne komplikuj,Beograd nocu(gde su fanovi 100% odlepili).Tokom koncerta,jedna slatka plavusa,tako 13-14 godina skakala je neprekidno i nekontrolisano,ne obaziruci se na to da me je svojom zadnjicom neprekidno udarala po mom donjem srednjem udu,tako me patak boleo citava dva dana,neprekidno.Ali dobro,bitno je da nije dugo bolelo i da je sve proslo bez posledica.Da se vratimo koncertu;pored ovih pesama likovi iz benda svirali su i tudje pesme;tu su pretezno bile svirane pesme Ace Lukasa,ali je bila svirana i pesma ,,It's my life" od rockera Jon Bon Jovi-ja,kao i druge pesme.Repertoar na ovom koncertu isao je red narodna-red zabavna,ali ko je pevao pesmu ,,It's my life"?Da li je to bio pevac benda Alen Ademovic?Ne.Pa ko je to onda pevao?To je pevao gitarista iz benda.Koji gitarista?Da li je to uradio Aleksandar Milic Mili?Ne,ON SE UOPSTE NIJE POJAVIO NA KONCERTU!Pa ko je onda?U pitanju je jedan lik sa kovrdzavom kosom,koji nije poznat javnoj sceni.Naravno sve druge pesme pevao je frotnmen Alen Ademovic.Zasto kazem da je on frontmen?Kada sam nedavno pratio emisije vezane za bend ,,Bijelo Dugme",saznao sam da je pevac u bendu frontmen,nebitno od toga ko je  osnivac ili sef.Alen je tokom koncerta fanove iz Leskovca oslovljavao komsijama,zato sto je on rodom Nislija,sto nije zeleo da krije,a u pesmi ,,Beograd nocu",on je vec u drugoj polovini pesme umesto toga pevao Leskovac nocu,zbog tadasnjeg aktuelnog povoda.Toliko o koncertu,a sada da vidimo kako je bilo posle koncerta.Od svih clanova benda,jedino je Alen Ademovic bio dostupan fanovima za druzenje.Ovo je definitvno obicaj kod svih bendova,izuzetak u ovome jesu Neverne bebe,gde se SVI CLANOVI BENDA DRUZE SA SVOJIM FANOVIMA,NEBITNO OD ULOGE U BENDU.Ranije su ovo i Piloti radili,pa su se posle pridruzili ostalima.Da se vratimo Alenu,on je sa svima bio podjednako ljubazan uprkos velikoj guzvi i ulasku preko reda.Alen je meni skrenuo paznju na to sto sam usao preko reda,ali je rekao da nema problema i prihvatio me za fotkanje.Opominjao je tako i druge fanove,ali nikome to nije uzeo za zlo i nikoga nije nazad vratio.Zbog velike guzve,morali su i organizatori da upadnu,gde jedan viknu:,,Ko se slikao,napolje!"

Taman sto sam zavrsio fotkanje sa Alenom i izasao,dobacio sam mu na ovo:,,Nego sta,tako je!",i pruzio mu ruku da se pozdravimo prilikom odlaska sa tek gotove zurke i jedne vesele atmosfere.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje