Goran Markovic promovisao knjige ,,Male tajne" i ,,Izmisljeni zivot" na filmskom festivalu u Leskovcu

Kada sam planirao da pisem o ovom dogadjaju,nisam znao da li da azuriram tekst ,,Reditelji" ili tekst ,,Promocije" na mom blogu,ili bi mozda bolje bilo da napisem poseban tekst o Goranu Markovicu.Zastao sam na trenutak,razmislio,pa se zapitao,ja sam vec pisao o njemu i sada evo opet,da li da napravim jedinstveni tekst,ili je mozda bolje da opisem dogadjaj nezavisno od prethodnih desavanja?
Ipak sam se odlucio za drugu varijantu,gde bi konkretno opisao neki dogadjaj.Dakle,reditelj Goran Markovic je u prostorijama kulturnog centra u Leskovcu po prvi put premijerno predstavio dve svoje knjige.U pitanju su Izmisljeni zivot i Male tajne.Promocija ovih knjiga odrzana je 10.9.2014.godine gde je Goran prvo pricao o knjizi Male tajne,a potom i o knjizi Izmisljeni zivot.S obzirom da sam potrosio dosta vremena oko prethodnog teksta,malo sam zakasnio na ovoj promociji,tako da sam uspeo da saznam samo pricu vezanu za knjigu Izmisljeni zivot.U vec pomenutoj knjizi,slavni reditelj navodi kako je prikupljao razne informacije o poznatim glumcima,ukljucujuci tu i njegovu majku Oliveru koja vise nije medju nama,i tako nekim glumcima davao potpuno izmisljena imena,dok je nekima izmisljao biografije.Ova promocija je delovala prilicno duhovito,bas zbog tih Goranovih izmisljotina.Goran cak navodi kako ga je sin jednog lika iz knjige napao i pitao ga kako moze da izmislja gluposti vezane za njegovog oca.Goran je na ovo rekao da on nije novinar i da nije duzan da belezi istinu.Takodje,naveo je da kao pisac ima prava da izmislja,sto i jeste tako,ako cemo realno.Goran navodi i to kako je glumac Mihailo Bata Paskaljevic koga je on u svojoj knjizi nazvao Lazar,imao problema dok je postao slavni glumac,jer su ga smatrali netalentovanim za glumu.Prema Goranovim recima,Bata Paskaljevic svoj talenat ispoljava tek u predstavi Cekajuci Godoa i to samo dva sata nakon saznanja da mu je majka umrla.Goran je takodje rekao da je Bata Paskaljevic morao kao momak da bude u vezi sa raznim mladim rediteljkama,kako bi dobijao uloge,jer je imao problema dok su ga prihvatili kao glumca.Goran je takodje naveo da je studirao u Pragu,gde je upoznao jednog ceskog studenta,koji je bio sjajan u glumi i kao nagardu za to dobio putovanje po svom izboru,o trosku univerziteta;izabrao je London,a nakon izvesnog vremena poslao je razglednicu,na kojoj je pisalo da napusta glumu i upisuje medicinu;od tada ni traga ni glasa o njemu.Ovaj lik je za sebe smatrao da nije dovoljno talentovan za glumu.Goran Markovic kaze da je to ipak veliki izazov gde retko ko ostaje ravnodusan,i kako bi mnogi voleli da su glumci.Takodje,ima u toj knjizi od stotinak stranica puno informacija koje je Goran dobijao od Vlaste Velisavljevica,Mice Tomica,ali i od svojih roditelja i koje je pretocio bas u knjizi Izmisljeni zivot.Nakon zavrsene promocije,Goran je imao jedan tezak posao u potpisivanju knjiga i fotkanju sa fanovima,s obzirom na njihovu navalu,sto je on uspesno obavio.

***

Na samom izlazu iz zgrade LKC-a,sreo sam Draganu Micalovic i Radmilu Zivkovic,koje sam samo dan ranije upoznao.Odlucio sam da pitam Radmilu,kako joj se dopada Leskovac,pa da vidimo sta je ona na ovo odgovorila.

,,Nisam ni stigla da vidim grad.Posto sam u ziriju,imam obavezu da stalno gledam filmove i da razmenjujem utiske sa ostalim clanovima zirija,a onda da na kraju donesem odluku nezavisno od ostalih clanova,tako da mi je zadatak suvise tezak."-ovo su bile Radmiline reci.

Sto se Dragane Micalovic tice,javili smo se jedno drugom u prolazu,dok je fotkanje bilo dan ranije,kada sam je i upoznao. 

 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje