Kako je proteklo otvaranje sedmog filmskog LIFFE festivala u Leskovcu?

Glumac Dragan Nikolic,otvorio je festival i 

primio Grand Prix nagradu 

,,Zivojin Zika Pavlovic"

9.9.2014.godine poceo je sedmi filmski LIFFE festival u Leskovcu.Festival je bio otvoren u dvoristu Instituta za nauku i usavrsavanje,a organizator festivala jeste,kao i svake godine Leskovacki Kulturni Centar.Voditelj programa,bila je glumica Dragana Micalovic,dok je festival otvorio glumac Dragan Nikolic.Na ovom festivalu,sastav zirija ove godine cine glumica Radmila Zivkovic i reditelji Milos Radivojevic i Stojan Popov.

Nakon odrzanih govora od strane Stojana Popova,koji je u ime zirija govorio,gradonacelnika Leskovca i glumca Dragana Nikolica koji je inace otvorio ovaj festival,usledila je premijera filma ,,Top je bio vreo" u reziji Slobodana Skerlica i produkciji glumca Tihomira Stanica.Reditelj i producent ovog filma su se odazvali na ovaj festival.Medjutim,da li su od prisutnih poznatih licnosti svi ostali da otprate film?Dragan Nikolic i Dragana Micalovic su resili da se prepuste novinarima,tako da fanovi koji su zeleli da ih upoznaju,morali su na trenutak da zaborave na film.Da vidimo kakvi su pomenuti glumci sa svojim fanovima.

Do Dragana Nikolica mogli su samo najbrzi i najsnalazljiviji da dodju,s obzirom da se kratko zadrzao.Ispostovao je fanove radi reda,ali s obzirom na njegovu izjavu iz 1992.godine ,,Onaj ko u zivotu nije drug,taj ne ume da druguje ni sa publikom.",moze se reci da nije bio na visini svog zadatka,jer ova izjava obavezuje onu poznatu licnost koja je to izjavila da bude primer drugima tj. najljubazniji sa fanovima.Dragan jeste bio ljubazan,ali je malo vremena proveo sa fanovima.Sada ostaje da vidimo kako se sa svojim fanovima druzila Dragana Micalovic.

Za razliku od Dragana Nikolica,kog su fanovi samo na otvaranju mogli da vide,iako su ga gromoglasnim aplauzom pozdravili,Draganu su mogli da vide i na koncertu Josipe Lisac,ali i posle toga,dok na premijeri filma nije ostala,tako da je ona fanovima bila dostupnija.Hajde da vidimo moje iskustvo sa njom.

,,Izvini,reci mi jesam li pogodio,ako kazem da si ti glumica Gaga Micalovic?"-pitam ja nju.

,,Da."-potvrdi Dragana.

,,Video sam te na spotu Zeljka Vasica..."-rekoh joj odakle mi je poznata.

,,Jeste,pojavila sam se na njegovom spotu."-na kratko upade Dragana.

,,Poznajem Zeljka licno."-nastavio sam sa pricom.

,,Stvarno!?"-iznenadjeno upita Dragana.

,,Da."-potvrdih navedeno.

,,Jao...",rece Dragana sva obuzeta emocijama,zastade na trenutak,pa nastavi u istom fazonu:,,Zeki je divan."

,,Znam,super je lik."-rekoh Dragani ono sto mislim,ali sam se zapitao zbog cega je ovaj pop pevac,kog stvarno poznajem,simpatican pripadnicama lepseg pola.

Nakon ove price,pade i fotkanje sa Gagom,a onda sam se posvetio filmu.U filmu Top je bio vreo,radi se o ratu u Bosni i Hercegovini iz 1995.godine.Ta prica je jos uvek taboo tema;nije mi jasno zasto,kada je Miroslav Lazanski sve opisao u knjizi Istina o Srpskoj i kada to trebaju sudije da resavaju,a ne glumci i reditelji.Mislim da je dovoljno filmova snimljeno na tu temu,kao sto su Lepa sela lepo gore,Ubistvo s predumisljajem itd.Mislim da su gledaoci mogli bezbroj puta do sada da vide kako su ti borci prosli i sta su doziveli i verujem da su shvatili o cemu se radi,kao i to da su do sada bezbroj puta podelili strahote sa tim borcima,tako da je stvarno suvisno da se bilo kakvi filmovi rade na tu temu.Inace,sam film bio je satkan od stresnih situacija i pogrdnih izrazavanja.Sto se stresnih situacija tice,to mi je OK,s obzirom na temu filma,ali nisam za to da se na festivalima pojavljuju pesme i filmovi gde ce postojati pogrdni izrazi,jer to ipak treba da protekne na najbolji moguci nacin,tako da su suvisni takvi izrazi.Smatram da su danasnji klinci povodljivi i da sve shvataju zdravo za gotovo i smatram da bi takvo izrazavanje u samoj pesmi ili samom filmu moglo destruktivno da utice na njih.Ostaje nam 'pak nada da ce ovde doci do izvesnih promena kad-tad.Sto se tice glumca i producenta Tihomira Stanica,on se zavukao u nekoj tami da prati svoj film,ali je interesatno da je vec negde na pola filma nestao,tako da UOPSTE NIJE BIO DOSTUPAN FANOVIMA ZA DRUZENJE!Sto se tice clanova zirija,oni su film otpratili do kraja,a onda su davali intervjue i druzili se sa fanovima.Oni koji su tu bili interesantni i fanovima i novinarima,jesu reditelj Milos Radivojevic i glumica Radmila Zivkovic.

Milos je bez problema prihvatio druzenje sa fanovima.Od njega sam dobio dva pitanja.Prvo pre fotkanja,a drugo posle fotkanja.Prvo pitanje glasilo je:,,Hocemo li selfi?",dok je drugo glasilo:,,Kako se zoves?"

Na prvo pitanje sam potvrdno odgovorio,a na drugo sam rekao svoje ime onako kako stvarno jeste,kako se inace svuda predstavljam,Aleksandar.Misa Radivojevic me nakon toga potapsa po ramenu i rece:,,Ziv bio!"

Sto se glumice Radmile Zivkovic tice,ona je imala mali problem sa novinarima,jer su je mrcvarili raznim pitanjima i jedva da je bila spremna za fanove.Posto su je organizatori cekali posle zavrsenog filma,samo mi je rekla:Nije problem,moze slika.Samo vi slikajte i bez price,posto sam u strasnoj zurbi,evo uveliko me cekaju.Lepo je sto me fanovi tako postuju."Nakon ovoga,usledio je koncert Josipe Lisac u klubu Safir ABC.

S obzirom na visinu ulaza(1000 dinara/glavi),dobar deo je morao da saceka da prodje vise od pola koncerta,kako bi ga pustili bez karte.Kako i da ne bude pustanja bez karte;pa gde se u takvim ekonomskim uslovima,tako skupo napalcuje ulaz,jos u malom gradicu!?Josipu je na koncertu pratio samo jedan muzicar za klavirom,a kakva je bila atmosfera,mozda je bolje citirati jednog frajera iz obezbedjenja,koji je rekao:,,Nema djuskanja.Samo sedis i slusas.Nekako takva je muzika,neka tiha;nema nista zivo.Nema mladih,samo su matorci prisutni."Ovde sam ja upao bez karte,tako sto sam usao sa jednom lepom i zgodnom crnkom,moze se reci,pa tako negde tridesetih godina,pozamasne spoljasnosti,a onda je svako nastavio svojim putem.Sada ostaje pitanje,kako se Josipa Lisac druzi sa svojim fanovima?Evo i odgovora,Josipa bas i nije neki ljubitelj druzenja sa fanovima.Kada su joj fanovi prilazili za fotkanje,ONA JE ISPRED SVOG LICA MAHALA VESTACKOM RUZOM,KAKO JE NE BI USLIKALI!U takvim okolnostima jedino sto ste mogli da uradite je da je iz sve snage stisenete za rame i poturite joj telefon sa kamericom ili fotoaparat ispred nosa,sta vec imate i uslikate se,jer nema drugog resenja.To su pojedinci i uradili,ukljucujuci i mene.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje