,,Hvala za sliku" uputio sam Miri Skoric

Dana 28.8.2018.godine,nakon 8 godina kako je proslo od prethodnog nastupa ponovo su Leskovcani imali prilike da uzivaju u nastupu Mire Skoric na ,,Rostiljijadi".Ova pevacica svetskog glasa je na prethodnom nastupu ostavila dobar utisak i oni koji to pamte su njen nastup sa odusevljenjem docekali.Naravno,bilo je znatne razlike izmedju prethodnog i ovog nastupa,navescu ih odmah:

1.pre 8 godina kasnila je citav sat;sada 5 minuta

2.pre 8 godina je dozvolila da joj fanovi porucuju pesme;sada su bili uskraceni te mogucnosti

3.pre 8 godina svaku pesmu izvela je samo jednom;sada je svoje najvece hitove izvela po 2 puta(Otkaci,Ne daj me majko,Dok ti u kafani pijes druze)

4.pre 8 godina bilo je vece interesovanje fanova za nju;sada znatno manje

5.pre 8 godina bila je ljubazna sa fanovima;sada je pobegla od njih

Sta bese peta stavka,MIRA POBEGLA OD PUBLIKE!Pa zasto,ona bar nije imala probleme sa tim.

Ljudi,ovde je samo delimicno problem u Miri,a mnogo vise u organizatorima ove manifestacije.Svi znamo,da su oni prosle godine doveli javne licnosti koje NE PRAKTIKUJU DRUZENJE SA FANOVIMA,A ONI KOJI TO PRAKTIKUJU BILI SU PONIZENI,TAKO STO IM JE BILO NAREDJENO DA ODBIJU SOPSTVENU PUBLIKU!Ako vratimo film unazad,videcemo da je Darko Filipovic poklek'o uceni,dok su Ivana Jordan i Bruno Langer(Atomsko skloniste) uspeli da izbegnu ovo.

Miri treba postaviti pitanje zasto je ispala kao Darko,a ne kao Ivana i Bruno?

Sto se same manifestacije tice,ovo je za mene poslednji koncert da sam bio na ,,Rostiljijadi",jer ne zelim da me budale koje vode manifestaciju  prave budalom i time ispadaju mudriji od mene,a to definitivno nisu,kada izvrsimo analize njihovih i mog intelekta.

Oni koji zele da upoznaju svoje omiljene pevace,morace to urade van ove manifestacije,kako ne bi stekli pogresnu predstavu o njima,a oni koje ova tema ne zanima svojim dolaskom daju legitimitet ovoj idiotskoj manifestaciji gde grupa pojedinaca deli lovu gradjana i jos ih ponizava.

Za kraj,da malo opustim atmosferu,evo jednog klipa gde Karamela imitira Miru Skoric,a mi se vidimo nekom drugom prilikom koja se sigurno nece zvati ,,Rostiljijada",TAMO VISE NIKADA.


Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje