Da li je Ivana Jordan opravdala svoje staro poverenje kod publike?

Posle tacno 7 godina,pop diva Ivana Jordan je ponovo nastupila na leskovackoj Rostiljijadi.Njen koncert je kao i tada,tako i sada bio zakazan za 21 cas,a ona je kao i tada,tako i sada dosla TACNO NA VREME;sto inace NIJE OBICAJ KOD NJENIH KOLEGA,A TREBAO BI DA BUDE!Ivana je koncert otvorila pesmom ,,Svetlo koje trazim" sa kojom je ujedno i zatvorila ovaj koncert.Ona je takodje izvela i druge svoje hitove kao sto su Samo da si tu,Samo tebe zelim ja,Carobna noc,Orlovi,Bomba,Lazarica,Ti i ja,Znam to i osecam,ali i nove singlove ,,Pridji mi ti" i ,,Moj andjele".Da li je tu nesto falilo od njenih pesama?Da.Sta to?Pa falile su pesme ,,Kao ljubav" i ,,Zora"(izvedena pre 7 godina na ovoj manifestaciji).Da li sam u pravu?Pa mozda,je li?Videcemo.

Da li je bilo tu i tudjih pesama?Jeste,repertoar je bio nesto bogatiji u odnosu na prethodni jer je bilo drevnih narodnih pesama,tipa ,,Mito bekrijo", ,,'Ajde Jano kolo da igramo", ,,Jovano Jovanke" isl.Takodje,Ivana je izvela odredjene strane i domace hitove,tipa ,,I'm so ecxited", ,,Mladicu moj", ,,Ima neka tajna veza" idr.Na ovoj jednocasovnoj zurki,Ivana je imala prilike da zabavi omladinu i pripadnike od 30-ak godina starosti.Nazalost,bilo je i onih koji su ispoljili da nisu ljubitelji njene muzike,sto smatram da nije u redu,jer ja kad ne gotivim nekog,ne idem mu na koncert,vec to lepo objavim na svom blogu,tako da ovim putem pozivam zainteresovane za ovu temu da mi naprave konkurenciju,ako vec zelimo da imamo kvalitetnu scenu;ali prvo mi da budemo objektivni i kulturni;da,bas tako.

Da li Ivana Jordan vazi jos uvek za ubedljivo najlepsu zenu sveta svih vremena?Pa sama rec kaze ,,svih vremena",dakle,nema lepse.

Da li sam opet bio u zizi njenih interesovanja kao pre 7 godina?Da,ali cini mi se sada sa nekom malom konkurencijom.Znaci,opet su mi bili upuceni pojedini stihovi njenih ljubavnih pesama.

Da li je Ivana Jordan sada imala bolji koncert,nego pre 7 godina?Bez sumnje da.Pre 7 godina,atmosfera je bila kao u pozoristu,a sada je priredila jedno sjajno vece pop muzike.

I za kraj,kakva je bila... S' kim?Pa sa fanovima!

Ah,to.Pa ona je insistirala od organizatora da joj omoguce da komunicira sa svojom publikom,te njena ljubaznost bese ista kao pre 7 godina.Medjutim,njima opet djavo ne dade mira,pa oni su pokusali da je sprece u tome,ali bezuspesno,jer im je skrenula paznju da njena publika nije problematicna i da ne treba bahato da se ponasaju prema njima.Ambijent je za fotkanje bio znatno slabiji,nego pre 7 godina,pa je slika na vrhu teksta ispala,takva kava je ispala,tako da nam ostaje da zanemarimo ovu manifestaciju,pa neka oni dovode one izvodjace,koji njima odgovaraju,a mi cemo se sa nasima druziti na nekoj boljoj lokaciji.

Da li je ovo dovoljno za kraj?Nije,ostaju jos neke tajne da se odaju.

Mediji su zeleli da je predstave kao zvezdu iznenadjenja,ali su odustali od toga,zato sto sam im svojim objavama na drustvenim mrezama pokvario planove(zasto da fanovi mastaju o astronomskim zvedama,kada opstina Leskovac nije sposobna da ih plati),dok sam Ivaninu ljubaznost dogovrio licno preko Facebooka,kada sam video koliko losi ljudi vode ovu manifestaciju.Mislim,zasto zena sebi da kvari reputaciju zbog iskompleksiranih partijskih sluzbenika i bezvrednih huligana iz obezbedjenja.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje