Fantastican nastup Aleksandre Dabic

Aleksandra Dabic je na svom Fejsbuk profilu par dana pre pocetka koncerta najavila da ce praviti sjajne zurke,dok je na svom Tviter profilu napisala da obozava da se druzi sa svojim fanovima.Ta prilika se njoj pruzila na manifestaciji Leskovacko leto 18.06.2014.godine. u dvoristu etno-kompleksa Sop Djokic.Koncert zvezde prvog glasa Srbije bio je najavljen u 22 casa,a poceo pola sata kasnije.Zasto?Zato sto je njen bend tada imao tonsku probu.Aleksandra je bila prisutna na tonskoj probi,cekajuci da njen bend zavrsi i da pocnu sa nastupom.Tonske probe jesu definitivno presudne kod druzenja sa fanovima i davanja intervjua novinarima.Zasto je to tako,ja sam pisao o tome na svom blogu.Da se vratimo Aleksandri,ona je stajala sa desne strane bine dok su se njeni muzicari spremali za koncert,caskala je tu sa svojim fanovima,i u tom trenutku kako sam se setkao i pokusavao da je prepoznam,ona mi rece:,,Cao!"

,,Cao."-uzvratio sam joj pozdravom.

,,Dve godine se nismo videli.Videla sam da si pre par dana postavio nasu sliku na Fejsbuk."-rece Aleksandra.

Moram da priznam da sam bio zatecen i postidjen,jer mi se prvi put desilo da neka javna licnost me pamti,kao da me juce videla,a ja sam se nje jedva setio.Priznao sam joj da sam je jedva poznao,na sta ona meni rece:,,Nema veze.Kazi mi kako si?"

,,Nije lose.Ti,sta ima?"-uzvratio sam pitanjem Aleksandri.

,,Pa evo krecem sa koncertima.Moja prva turneja."-rece Aleksandra,sva srecna zbog svog pocetka.

Nakon ovoga,Aleksandra i ja smo nabacili novu fotku,a onda nastavili nase caskanje.(slika u gornjem levom uglu)

,,Zbog cega ne mogu na Fejsbuk da te dodam za prijatelja?"-pitao sam Aleksandru.

,,Pun je brate."-odgovori ona.

,,Kada ce nov?"-opet ja pitanjem.

,,Ce da vidimo."-rece ona,pa nastavi:,,Uzivaj u koncertu."

,,Verujem da cu da uzivam."-sa osmehom rekoh Aleksandri.

Ubrzo nakon toga,ona se pope na binu.Koncert je otvorila pesmom svoje imenjakinje Aleksandre Radovic,Cuvam te,nakon ovoga je usledila Severinina pesma Dobrodosao u klub;potom su se nizale i neke druge pesme,kao sto su Da ima nas od Nevernih beba,Tarapana od Severine,par pesama od Dina Merlina,Sase Kovacevica i Cece Raznatovic i pesme Amadeus benda Lazu te i Nju ne zaboravljam.Aleksandra je podjednako sjajno pevala i narodnjake i zabavnjake,cak je sjajno otpevala i pratece vokale pevacu Sedativ benda koji je nju pratio na koncertu.Taj pevac i Aleksandra su zajedno izveli pesmu Emine Jahovic i Sase Kovacevica,Jos ti se nadam,a ona je njemu pevala pratece vokale u pesmama gde se zahtevala izvedba muskog vokala,dok je on njoj pratece vokale pevao u pesmama,gde se trazila izvedba zenskog vokala.Ona je takodje i promovisala svoje singlove prvence,od kojih je pesmu Letnja prevara dva puta izvela.Sto se njenog scenskog nastupa tice,ni on nije ostao nezapazen.Aleksandra je na bini bila kao devojka u pesmi Zeljka Vasica;zanjihala je kukovima,zaigrala je bokovima,i nije se folirala,jer ona to ume;ona to zna;ona je prava!Ovde definivno nije mogao ni jedan muskarac da ostane ravnodusan.Na ovom koncertu je pored Aleksandre sjajan utisak ostavio i njen gitarista Gaga svojom izvanrednom svirkom.Takodje,clanovi njenog benda su sa bine pozdravljali one likove u publici sa kojima se privatno znaju.Inace,ovaj koncert Aleksandra je zatvorila pesmom Tine Tarner,The best,rekavsi tada fanovima da ima najbolju publiku na svetu i obecala je da ce u Leskovcu pevati i sledece godine na nekoj drugoj manifestaciji.Ocigledno je da Aleksandra ima u planu Rostiljijadu;videcemo kada ce to biti.Nakon zavrsenog koncerta,fanovi trcecim korakom podjose iza bine ka Aleksandri,a ona je bez problema prihvatila druzenje sa njima,tako da je fanovima za druzenje bila dostupna i pre i posle koncerta.

 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje