Kako se Nikola Rokvic druzi sa svojim fanovima?

Jedan brzi selfi

Godine 2009. Nikola Rokvic je nastupao u leskovackoj diskoteci ABC.Na svom nastupu,Nikola je izveo puno svojih pesama,kao sto su Povredi me,S kim si me nocas varala,Med i slatko grozdje,Al' nema nas,Dobar sam ti ja,Zeljo moja bas si dete idr.Medjutim,meni je licno najinteresantnije bilo izvodjenje njegove pesme Ja sam tvoj i kad spavam sa njom.Zasto?Zato sto u stihu koji glasi ,,i dok se budim pored nje,ja sa tobom umirem" on peva ,,i dok se budim pored nje,ja sa vama umirem" ,sto samo govori da on tokom pevanja obraca paznju na svoje fanove i stavlja im to do znanja.Ipak,nakon zavrsenog Nikolinog koncerta,usledilo je njegovo druzenje sa fanovima,pa da vidimo kako se tu Nikola Rokvic snalazi.Iako je masu ljudi zatekao pred sobom,njemu licno nije smetalo da sa svima bude podjednako ljubazan i da sa svakim pomalo procaska,pa ako treba i da ponovi fotkanje.S obzirom da sam jos 1992.godine imao prilike da sa svojim rodteljima letujem u Milocer i da tako slucajno sretnemo Nikolu koji je tada dete bio i bio je u pratnji svojih roditelja(oca,svima poznatog pevaca Marinka i majke Slavice),resio sam da pitam Nikolu da li pamti taj period kada je letovao.Nikola mi je rekao da pamti to doba kada je kao klinac letovao sa roditeljima.S obzirom da se ja licno tog doba kroz maglu jedva secam(za sebe),ne znam koliko bi Nikola to mogao da pamti,posto nije mnogo stariji od mene,ali kad je vec ljubazan sa fanovima,red je da i mi budemo korektni,pa da mu verujemo,nebitno od toga da li moze tog doba da se seti ili ne moze.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje