Kako se sa svojim fanovima druzi Vera Matovic,a kako Neda Ukraden i da li je Srecko Susic onaj stari?



Na vec poznatoj leskovackoj Rostiljijadi,bilo je kao i uvek poznatih izvodjaca;kako na trgu,tako i na standovima.
Na trgu je ovu manifestaciju otvorila Neda Ukraden,dok su na standu,vec poznatog restorana ,,Kamiondzija 2" nastupali tradicionalno Srecko Susic i po prvi put Vera Matovic.Pre nego da prisustvujem koncertu,pozabavio sam se standovima,gde sam sreo stare legende narodne muzike,pa da vidimo da li bez starca nema udarca.
Jos se gosti nisu okupili,a Vera i Srecko su vec bili spremni;sedeli su za stolom i caskali.U tom trenutku im prilazim,primetise me i dijalog je mogao da pocne.
,,Dobro vece."-javih se Veri i Srecku.
,,Dobro vece."-odgovorise oni.
Normalno,pitao sam ih za fotkanje,sto oni prihvatise i fotka je,kao sto se da videti,pala.Ipak nisam zeleo da ljudi ustaju zbog mene i da mi tu nesto specijalno poziraju,jer sam imao u obzir njihove godine i njihovu ljubaznost,tako da sam ih zamolio da ostanu tu gde su,a da cu ja doci kao slag na torti;i tako je i ispalo.Srecko je tokom fotkanja dobacio liku koji je bio zaduzen da glumi fotografa,samo jednu jedinu pozitinu rec;ona je glasila ovako:,,Pali!"
Nakon zavrsenog fotkanja,oni mi se zahvalise kao i ja njima.
Ubrzo posle toga,otisao sam na koncert Nede Ukraden,koji bese zakazan sa pocetkom u 22 casa i 30 minuta,a poceo je pet minuta ranije Nedinom starom pesmom  ,,Boli,boli".Posle su naravno usledile i druge Nedine pesme,kako stare,tako i nove.Navescu neke od njih:Steta bas(njen stari duet sa Zeljkom Samardzicem,ciju ljubaznost ne smemo da zaboravimo),Neda neda,I gde god bio,Na Balkanu,Saj rode saj,Da se nadjemo na pola puta,Nisam ti ja bas bilo ko,Vrati se s kisom,Ovo je najbolji klub u gradu,Sreco moja,Zora je svanula,Oci tvoje govore i dr.Neda je naravno izvela i tudje pesme,kao sto su ,,Moj dilbere" , ,,Cudna jada od Mostara grada" i ,,Zvijezda tjera mjeseca".Medjutim,ovde jedan detalj nikako nije mogao da prodje nezapazeno,a to je njeno hvalisanje sa ucescem u reality show ,,Tvoje lice zvuci poznato",gde je navela razne imitacije,ali je rekla da nosi nadimak balkanska Tina Turner,te je taj povod iskoristila za izvodjenje Tinine pesme ,,The best".Sto se Nedinog pevanja tice,ona definitivno bolje zvuci uzivo nego na playback,cak sto vise mogu reci da bolji zenski vokal nisam cuo,iako sam pre tri godine prisustvovao koncertu Jelene Tomasevic,koja je zvanicno pohvaljena kao najbolja,ipak se ne bi slozio sa tim uz duzno postovanje Jelene.Dakle,Neda je ipak jaci vokal.Na ovom koncertu,Neda je u goste dovela i svoje unucice,kao i svoju kcer sa zetom i to uopste nije krila,cak su fanovi mogli i da vide unucice na bini.Bilo je naravno i pesama sa njenog tek objavljenog novog albuma,kao na primer pesma ,,Terapija",a koncert je zatvoren pesmom ,,Doslo doba,da se rastajemo".Ostaje mi samo da analiziram neke utiske,a to je
1.da je koncert poceo 5 minuta ranije,
2.da je trajao sat i po,
3.da su bili prisutni fanovi svih starosnih doba,
4.da je koncert isao u ritmu narodnjaka,pa zabavnjaka,pa opet narodnjaka,
5.da je Neda bila prinudjena da primenjuje alternativnu metodu u komuniciranju sa fanovima tokom koncerta(kaziprstom pokazivanje ka najveselijima,umesto da odruci,pa da fanovi pevaju) zbog njihovog pasivnog pevanja,
6.da je uzvikivala ,,Gdje su ruke podrske!?"(stari fazon Harija Varesanovica,takodje ljubaznog sa fanovima) itd.
Neda je pohvalila i jednog fana koji je specijalno iz Dubrovnika dosao na njen koncert,poklonivsi joj ruzu...
A sada ostaje da opise Nedino druzenje sa fanovima posle koncerta.O Nedi Ukraden kruze price da je uobrazena,bar je tako istaknuto na blogu ,,Yugopapir".Iako ovaj blog preporucujem svojim citaocima,ovoga puta moram da ih demantujem.Neda Ukraden je bila ljubazna sa fanovima,nije preterivala u tome,ali nije ni bezala od publike.Neda je odredila fanovima ulaznu i izlaznu stranu.Ulazna je bila desno od nje,a izlazna levo od nje i sve je islo po principu fotkas se i pomeras se,kao kod Gorana Bregovica i Galeta Kerbera.Dakle,Neda jeste malo drugacija od ostalih,ali nije drska kao Ana Bekuta,Bajaga,Aca Lukas,Bilja Krstic,Miroslav Ilic,Djule Van Gogh i njima slicni.Posle ovog dogadjaja,prosetao sam se do Nedinih navedenih kolega,gde sam video da je sve u apsolutno najboljem redu kao na pocetku.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje