Kako se Vlasta Velisavljevic druzi sa svojim fanovima?

Ove nedelje Leskovcani su imali prilike da uzivaju u novom kulturnom poduhvatu,koji im je njihov kulturni centar priredio.Rec je o FAPOR festivalu,inace festivalu amaterske pozorisne rezije.Ovo je pored sada vec cuvenog LIFFE-a jos jedan,pa moglo bi se reci kulturni poduhvat LKC-a gde oni daju sansu novim nadama,mladima,gde razvijaju kulturu i sto svakako jeste vredno podrske.Ovaj festival jos uvek nije zaziveo,ali ne treba gubiti nadu;vidi se da se organizatori trude i da vredi verovati u ovo.

Priznajem da zbog svojih obaveza koje su mi zivot ucinile turbulentnim,nisam ni znao da se ovaj mali simpatican festival sa svetlom buducnoscu organizuje.Po povratku iz Nisa,malo sam krenuo u obilazak svog rodnog grada,da bi video kakve novosti ima,i imao sam sta da vidim;zatekao sam guzvu ispred Leskovackog kulturnog centra i pitao se o cemu se radi.Zagledao sam malo detalje,pa malo i prisutna lica i video reklamne plakate o ovom festivalu,ali i glumca Vlastu Velisavljevica.Sta sam uradio?Pa sta sam drugo mogao,prisao sam nonsalantno,pozdravio se sa doticnim,pitao ga kako je,gde sam konkludentnom radnjom dobio odgovor (blag osmeh),i pitao ga za jedno fotografisanje.Pristao je,ali je malo nezgodnu pozu zauzeo,sto je malo iziskivalo vremena da podesim pravac svoje kamere,gde je doslo do pada njegove koncentracije,na sta sam bio prinudjen da mu se pravdam kako sam samo jednu sliku napravio sa njim.Ovo pravdanje je na moju srecu kratko trajalo,zbog ,,svedoka" koji se tu zatek'o,tako da se sve dobro zavrsilo.

Sto se samog Vlaste tice,on je nastavio da se dalje druzi sa svojim fanovima,bez ikakvih problema,ali i bez ulaska u Bog zna neke diskusije.Sto se mene tice,ja sam otvaranje ove manifestacije propustio i na samom kraju zatekao glavnog aktera,ali bez obzira na sve,otovreno vas pozivam da ukoliko ste u mogucnosti odgledate predstave koje su na repertoaru ovog festivala,jer sam imao prilike pre par godina ceo festival da ispratim i zadovoljan sam ovim kulturnim projektom.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje