Kako se Marcelo druzi sa svojim fanovima?

Ko bi rek'o da cu teziti ka tome da upoznam nekog repera,ali eto zivot pise romane.Paracinski reper,Marko Shelic Marcelo imao je tu cast da na protestima ,,1 od 5 miliona" odrzi svoj govor,tacnije da ih otvori.Svrha ovih protesta jeste ispoljavanje nezadovoljstva protiv totalitarnog rezima predsednika Srbije Aleksandra Vucica,koji je za posledicu imao sledece:

1.stvaranje stranog korporativnog fasizma na stetu domaceg kapitalizma(tu je moja porodica pretrpela veliku stetu,ni kriva,ni duzna)

2.kontrola medija i neobjektivno informisanje

3.povecanje partijski zaposlenih kadrova u javnom sektoru sa 300 000 ljudi na 700 000 ljudi

4.odlaganje restitucije oduzete imovine,gde je opet moja porodica imala stetu

5.prodaja diploma,kako po drzavnim,tako i po privatnim fakultetima,gde sam ja na drzavnom fakultetu imao stetu;na privatne fakultete ne mozemo da uticemo,tu treba prosvetna inspekcija da radi svoj posao,ali ga ona ni na drzavnim ne radi,a kamoli ovamo

6.kulturni krah manifestovan preko reality osoba sumnjivog morala,muzickih plagijatora i politickih poltrona u oblasti kulture

7.priprema nove tajkunske elite na mestu starih potrosenih tajkuna,umesto ciscenje svih tajkuna i vracanje ugleda starim porodicama iz doba kraljevine Jugoslavije

8.prosperiranje sektasa i raznih sarlatana

9.degradacija buducih mladih intelektualaca i prosperitet ulicara,gde za jednog apsolventa prava nema posla,ali ga zato ima za huligana i skolskog begunca TRI PUTA PRIVODJENOG!

i mnogo,mnogo toga nepovoljnog,pred kim obrazovanje cuti,a prostakluk nije ni sposoban to da vidi.

Prisutan sam bio na skoro svim protestima,jer kad sam u pravu ne zelim da cutim,a ovde sam u pravu,pa jos i ostecen.Moj otac bio je zdrav covek do skora,dok ga Vuciceva politika nije odsekla od njegovih stalnih prihoda;od tada on zivi sa svoja tri nova prijatelja,a to su tri stenta na srcu;da Bog da Vucic imao takvo drustvo.

Priznajem da mi se svidja sto narod vise nece da cuti i trazi postovanje,ali ima stvari i koje mi se ne svidjaju,a to je to sto je jedan od protesta otvorio pevac komunistickih pesama na privatnim pijankama,Borko Stefanovic kao i to sto organizatori potenciraju isticanje pesnice uvis,misleci da time oznacavaju bunt,a ne znaju da je to masonski simbol koji su komunisti u Rusiji isticali posle I svetskog rata,da bi masoneriji iskazali lojalnost,jer je rec o satanskom i masonskom simbolu.Mozda se ne bi ovim bavio,da nisu od mene trazili da se tako ponasam,sto sam na kulturan nacin odbio,a sada vidite i zasto.

Mogu da kazem da na protestima ljudi slobodno isticu svoje stavove,kao sto su ,,Bez kralja,ne valja" potom ,,Srbija za cica Drazu" pa ,,Buducnost Srbije=BEDA,Ni Kurta,ni Murta;vlast i opozicija=Soros" itd.Ovo za Sorosa mogu da kazem da je on kap u moru,jer postoje mnogo opasniji igraci,ali zato trebate spijunske romane da citate.

Naravno ljudi ovde isticu nezadavoljstvo i sa uzvicima,ne samo sa parolama,gde odredjene funkcionere nazivaju lopovima i pederima,gde mislim da i nisu nesto daleko od istine.Od pesama,uzivamo u numerama Ludi dokumenti,Sistem te laze,Mala grupa pedera,Boli me kita,Zemlja za nas,Zajedno,Laz,ali polako i kosovske pesme dolaze do izrazaja,kao i nasa trenutno zvanicna himna ,,Boze pravde";kazem trenutno jer je himna plagijat austro-ugarske himne ,,Boze cuvaj cara Franca",tako da bi mozda bilo najbolje da nam himna bude recimo ,,Znas li odakle si sine?" ili neka cetnicka pesma(meni najmilije).

Sto se Marcela tice,njega ne treba posebno komentarisati,covek je bio ljubazan sa posetiocima i na pocetku protesta,mogao je da ga upozna svako ko je hteo.Steta sto su posteioci toga bili liseni na kraju,jer kako su organizatori preneli zurio je zbog autobusa.Pa da,bolje autobusom da se vrati,a ne Ferarijem kao vec poznate zvezde koje su nam ledja okrenule,onda kad smo ih do trona doveli.Ipak,evo pouke za sve koji su ocekivali da upoznaju Marcela posle protesta,koristite priliku dok ne bude kasno,inace Marcelo nije los sa publikom.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje