Da li su Kiki Lesendric i Piloti opravdali svoje staro poverenje kod publike?

Kiki Lesendric i njegov bend ,,Piloti" su po cetvrti put nastupili u Leskovcu.Ovoga puta,povod za to bila je manifestacija ,,Leskovacko leto".Meni je licno ovo peti susret sa Kikijem,a sa ostalim clanovima nesto malo manje.Mozda bi i ranije zatvorio krug o pisanju tekstova o Kikijevim koncertima,ali oni poslednja dva puta nisu nastupali u punom sastavu,zbog cega sam sacekao da se okupe i da ponovo nastupe onako kako ih znamo.To se na moju zalost nije desilo,jer su se mnogi otisnuli u solo-karijere.Izuzetak je jedino bila Olga Popovic,koja je zbog bolesti morala da odsustvuje.Ovaj put,moze se reci da je Kiki nastupio sa jednim potpuno novim bendom,sa jednom mladom ekipom i jednim novim zvukom,ali sa starim repertoarom.Kada ovo citate,sigurno se pitate,na sta li to sada lici.Pa to lici na kombinaciju rock i blues ritmova,sto je mozda jako interesantno i pomalo neobicno.Ja licno,jos uvek ne mogu da se naviknem na ovaj novi sastav,jer sam na onaj stari navik'o,ali polako,bice vremena.

Sto se samog koncerta tice,on je bio zakazan sa pocetkom u 22 casa,ali je zbog vremenskih neprilika poceo pola sata kasnije,kako bi muzicari uvezbali tonsku probu.Koncert je Kiki otvorio pesmom ,,Neverna si".Tu su i drugi stari hitovi bili izvedeni,svima dobro poznati Cini mi se da ti srce jace kuca,Rekla je da u mojoj glavi cuje gitare i bubnjeve,Slucajno,Kazu da ljubav je samo rec,Jos jedna pijana noc,Leto,Sudbina,Ne veruj u idole,Tajna je u tebi skrivena,Uvek te djavo nadje lakse nego ja,Kada sanjamo,,Te noci smo se potukli zbog nje,Kako si lepa,Kao ptica na mom dlanu(posvecena ove veceri odsutnoj Olgi) idr.Ovaj jednocasovni koncert zatvoren je pesmom ,,Zaboravljeni" za koju priznajem da mi se dopada,za razliku od istoimenog filma,za koji je radjena,koji mi se nije nimalo dopao.Od tudjih pesama,Kiki je izveo pesme Pojescu sve kolacice (Marina Perazic),Barakuda(Viktorija) i Cekaj me ja cu doci(Dobrovoljno pevacko drustvo),od kojih su prve dve bile posvecene devojkama,a ova poslednja momcima.Svima je kristalno jasno,da je Kiki autor ovih pesama,iako ih nije snimio.

Priznajem da mi je jako zao sto Kiki nije izveo svoje hitove sa albuma iz 2016.godine,kao ni svoj najnoviji duet sa Alenom Islamovicem ,,Jedino",ali se nadam da ce uskoro ovaj repertoar biti malo bogatiji.

Kada je u pitanju njihovo druzenje sa fanovima,jasno je da stari asovi iz ovog sastava,Kiki Lesendric i Vlada Negovanovic su bez problema prihvatili te mlade fanove koji su bili dominantni na koncertu;Kiki i tokom tonske probe i posle koncerta,a Vlada posle koncerta.

Vlada je inace vislji od mene bar 7-8 cm,a ovde je sisao da bi izasli lepse.

Kakva je buducnost ovog benda?Pa jasno je da ce ovaj tim u buduce pored veterana Kikija ciniti pretezno mladi momci,i ne verujem da ce biti nekih zvucnih imena,ali verujem da ce i dalje praviti dobre svirke.

Novih tekstova o Kikiju i Pilotima vise nece biti,jer stvarno nema potrebe za tim,evo cetvrti put pisem o njima,izuzetak moze biti neki ozbiljniji povod za to;da bas ne pisem sve isto.Svakako da cu i u buduce da posecujem njihove koncerte,jer sam licno zadovoljan njihovom muzikom,dok cu svoje buduce fotografije sa njima deliti na svojim privatnim profilima.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje