Da li je Aco Pejovic opravdao svoje staro poverenje kod publike?

Na 30. jubilarnoj ,,Rostiljijadi" u Leskovcu 30.08.2019. nastupio je poznati folk pevac Aco Pejovic.Jos lepse bi zvucalo 30. jubilarna,30.08.2030. ali bi Pejovic tada bio suvise mator.

Tog dana,bas sam se vracao iz Nisa posle zavrsenih tekucih obaveza i posle jednog propracenog dogadjaja,opisanog u prethodnom tekstu,pa sam i malo kasnio na ovaj koncert.Kako sam setao gradom,imao sam prilike da vidim kako kolone i kolone ljudi iz raznih delova grada idu ka centru.Sve je bilo prebukirano;jedva sam stigao do kuce,koja je na samom kraju grada,da malo napunim telefon,kome je vec iscurila baterija,pa trk na koncert.'Ajde!Pa zar je toliko bitan taj Aco Pejovic?Ko je on!?Sta je on!?

Iskren da budem,ovo je jedan od pevaca uz ciju sam muziku odrastao.Pejovica sam upoznao jos pre 10 godina,kada je nastupao u diskoteci ,,ABC" u Leskovcu,i evo drugi susret posle tacno 10 godina.Taj prvi susret pamtim po tome,kako je on u diskoteci ISAO OD STOLA,DO STOLA DA PITA FANOVE KO ZELI DA SE FOTOGRAFISE SA NJIM!To sam negde 2014.godine,kada sam jos bio pocetnik u ovim mutnim vodama zapisao na svom blogu.Nisam ni sanjao da ce to toliko da odjekne i da od jednog osrednje popularnog Ace Pejovica nastane enormno popularan pevac.Jos par godina pre toga kruzile su price o njemu,kako mu popularnost vrtoglavo raste,a kako se on kao covek ne menja;na kraju sam se i uverio u to.Kakva je bila atmosfera na koncertu?Vidim neki pisu da je blokirao Leskovac,pa slikaju koliko je bilo ljudi,dajte malo unesite duhovnosti u to.Recimo ovako:,,ACO PEJOVIC JE POSTAO PRIVATNIK,NAPRAVIO JE LUDNICU U LESKOVCU I ODMAH SU POCELI SA RADOM!"

Inace,mnoge njegove kolege pate od toga da bas na toj manifestaciji pevaju ispred 100 000 ljudi.Njima se zelja nije ispunila,a Pejovicu jeste;oborio je sve dosadasnje rekorde.Dakle,Zeljko Joksimovicu i Lepa Breno,crknite,ali bukvalno crknite od muke i crknite!Sanjali ste da budete nenadmasni,nosom ste pajali oblake,a neko ko sve to nije imao u planu vas je nadmasio.Da,Zeksi,Breno crknite od muke!Zeljko Joksimovic je imao prethodne godine na ovoj istoj manifestaciji samo 3 000 ljudi,a to mediji nisu smeli da objave.Publika je na drustvenim mrezama pisala da su ga bojkotovali,zato sto je uobrazen.Sa Lepom Brenom bas i nije bio takav slucaj.Iako je uobrazena,dugo nije bila u Leskovcu,tako da su je fanovi bili zeljni.Imala je sjajan koncert,bilo je negde oko 60 000 ljudi,ali je i ona posle LEPO BRATE ZBRISALA OD TIH LJUDI,STA CE JOJ!Dakle,koji je kljuc uspeha?Jasno je,ljubaznost,ljubaznost,ljubaznost!Ali cekaj malo,pa kako to da mu odjednom ovoliko naraste popularnost?Pa lepo,ljudi su prestali da veruju medijima,u pocetku nisu ni meni verovali,mislili su da sam dezurni blatoid,dok se nisu uverili da ih ne lazem;sada je prica znatno drugacija.Sto znaci,Aco Pejovic je moj duznik;zbog mog teksta je postao enormno popularan.Molim imenjace,idemo 20% od svakog honorara za mene,ali samo u sali.

Iskren da budem,malo sam se i dvoumio da li uopste da mu idem na koncert,i to samo iz jednog razloga;evo i koga.


Da se ne lazemo,ovde Pejovic duguje objasnjenje srpskoj publici sta to Crnogorci proslavljaju i da li je on doneo pravu odluku.Uprkos tome,odlucio sam da sagledam i drugu stranu medalje,a to je gostovanje Aca Pejovica u emisiji Sanje Marinkovic ,,Magazin IN",gde on izjavljuje sledecu recenicu:,,Nedavno sam na internetu saznao za jedan blog,gde decko opisuje svoje susrete sa nama pevacima i sa glumcima,iznosi anegdote o nama;ma nesto fenomenalno!"Tu ga Sanja Marinkovic prekide i kaze:,,Znam o kome se radi,pricale su mi neke tvoje kolege,oni bas nisu tako zadovoljni njime,kao ti,pa te molim da mu ime ne pominjes;izgubicu brojne goste zbog njega."Na to Pejovic nastavlja:,,Dobro,ali je moram da kazem da decko ne laze,stvarno govori istinu,opisuje nas onakvima kakvi stvarno jesmo,pisao je i o meni;ja sam odusevljen.Zelim mu sve najbolje!Od mene ima punu i iskrenu podrsku!Samo napred!"

I gde cu sad?Covek moj rad podrzava.Na mojoj je strani i zeli mi sve najbolje;moram da uzvratim podrskom,a Srbi i Crnogorci neka se dogovore oko svojih istorijskih prava.

Posle jednog obimnog uvoda,red je da se malo posvetim koncertu.Dakle,kako sam rek'o malo sam kasnio,u prolazu sam cuo pesmu ,,Litar krvi",na samom koncertu pesme Alkoholna poplava,Neko treci,Ne diraj mi noci,za koju je Pejovic rekao da mu je napisao Rodja Raicevic,ali i neke druge pesme.Zatek'o sam se u onom delu koncerta,gde je on vise tudjih pesama pevao nego svojih.Iznenadjen sam bio kako peva Colinu pesmu ,,Noc mi te duguje",a pevao je i jos puno drugih pesama tipa Bolje biti pijan nego star(Plavi orkestar),Hej odkad sam se rodio(Sinan Sakic),Lazu me(Dino Merlin) itd.Publika je poludela.Horski su ga pratili najvise kada je pevao Dimitrijadisovu pesmu ,,Nije mene duso ubilo vino rumeno",a ignorisali su ga kada je pevao pesmu Riblje Corbe ,,Kada padne noc" i kada je pevao pesmu Zeljka Joksimovica ,,Milimetar".Dobro znamo za Zeljka,ali sta je sa Ribljom Corbom?A,pa da,narod je ogorcen na njih zato sto u Beogradu pevali na mitingu SNS-a,jer nisu ljudi zadovoljni rezimom.Uostalom kada su dva dana pre Pejovica oni na istoj manifestaciji nastupali,bili su izvizdani od publike uz uvredljive poruke.Inace,ovaj koncert je bio zakazan sa pocetkom u 22 casa i 30 minuta.Imam informaciju da je Pejovic kasnio 20 minuta,pa je zato koncert zatvorio tacno u 1 posle ponoci.Posle toga naravno,fanovi su hteli da ga upoznaju.Bilo je tesno,bilo je krcato,a obezbedjenje je bilo problematicno.Mnogi su odustali od toga.Medjutim,dobar deo njih sam uspeo da ubedim da ne odustaju.Zasto?Zato sto cim me je Pejovic video u publici,odmah mi se javio.Vec u drugom navratu prstom pokazuje ka meni,a u trecem navratu Pejovic u delu publike gde sam bio,toj grupi salje poljubac.Aco prijatelju,nadam se da je to formalno za publiku.Dakle,sta su ovi zestoki momci hteli?Da se mnogo ne ponavljamo,zamolicu vas da procitate ne mom blogu tekst ,,Zasto ne mozete na Rostiljijadi da upoznate svoje omiljene pevace?" i bice vam sve jasno.Ovde bih u vezi toga dodao jos i to da Turisticku organizaciju u Leskovcu vode nestrucni ljudi,gde njen direktor Nebojsa Kocic,zvani Koce nije skolovani,ni menadzer,ni turizmolog,vec ima samo srednju muzicku skolu i prethodno je svirao po svadbama sa svojim ,,Amajlija" bendom(meni su na matrusko vece svirali i mom bratu od ujaka,kada se zenio).Njegov zamenik Milos Stojanovic,od obrazovanja ima samo osnovnu skolu redovno zavrsenu,a srednju kao neku vanredno.E sada se pitajte sto nam skolovani ljudi odlaze iz zemlje.Takodje,dodao bih i to da meni ovi ljudi ne bi smetali,kada bi bili ono su bili i ranije,ali nije u redu da nestrucni ljudi vode racuna o turizmu grada;zato je ova manifestacija i postala debilna,i zato sam je i bojkotovao,jer su gledali da dovedu pretezno uobrazene ljude,tako da je ovo bio jedini koncert na kome sam bio prisutan,u okviru ove manifestacije.Pejovic ne samo da je doveo atmosferu do usijanja,nego je to usijanje trajalo i posle koncerta.Mozete misliti koliko je publika od srece vristala,kada bi ga upoznali.

Ono sto mogu za kraj da kazem,to je da ce se ovaj covek,bar u Leskovcu vratiti nastupu po diskotekama,a da ce pomenutu ,,Rostiljijadu" zaobici,jer su manijaci hteli da ga izoblice i predstave ga onakvim kakav on nije.Dakle ljudi,da se razumemo,PEJOVIC NIJE UOBRAZEN,PEJOVIC JE SKROMAN!Uostalom zbog debilnog ponasanja organizatora,Nesa Galija i Ivana Jordan su rekli,na ,,Rostiljijadi" vise ne;na nekim drugim dogadjajima u Leskovcu,moze.Eto kakve gluposti prave nepismeni,isfrustrirani i neostvareni ljudi kada se dokopaju polozaja.Ova manifestacija nije bila losa,dok je nije banda napredna preuzela 2012.godine,a od tada se sranja desavaju,o cemu sam pisao i umorio se od toga,jer su Srbi izgleda debili cim ova vlast jos uvek traje.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje