Kako Slavisa Miljkovic druguje sa svojim citaocima?

Na 56. niskom sajmu knjiga,Nislije,ali i zainteresovani posetioci iz drugih gradova,imali su priliku da prisustvuju predstavljanju knjiga svog zemljaka i da se upoznaju sa nekim stvarima iz oblasti lingvistike.

Slavisa Miljkovic je do sada napisao veliki broj knjiga na ovu temu,kao sto su Odgonetanje srbskog jezika u 6 tomova,Srbski etimoloski recnik,Novi srbski etimoloski recnik u 3 toma,Reci srbske i nesrbske,Mali srbski recnik lova,ribolova i plovidbe,Odgonetanje latinskih reci u 3 toma,Odgonetanje starogrckih reci,Odgonetanje srbskih imena itd.

Nije li ovde neka greska,valjda srpski kako su nas u skoli ucili,a ne srbski;ovde nesto nije u redu,gresi ovaj bloger.Ne,ne gresim,knjige se upravo zovu onako kako sam ih naveo,zato sto se nas jezik prethodno zvao serbski,pa srbski,pa smo sa Vukom Karadzicem dobili srpski;ucite istoriju ljudi;ne brukajte se.

Eh,ali koju istoriju?Zna se,zabranjenu;sta da se radi kad je zabranjena.

Priznajem da nisam ni znao da ce biti gost na sajmu;imao sam neke obaveze u Nisu,a onda produzio do sajma,ne bi li kupio jednu knjigu,koju kupujem vec 4 godine i napokon je kupio.U nastavku obilazim standove,razgovaram sa prodavcima na temu knjiga Marka Lopusine,knjiga Jovana I. Deretica,na temu teologije,na temu cetnicke istorije,i ops,eto ga cika Slavisa,sedi i ceka.

Prati on mene pogledom,i vidi da cu mu prici,te odluci da ustane i pozdravi me.

Prvo sto mi je palo na pamet,bilo je ,,on je u Balkan info rekao da je sve nastalo od k*rca".

,,Postovanje",pozdravio sam Slavisu.

,,Nista manje.Slavisa",uzvrati on i predstavi se.

,,Aleksandar",uzvratio sam sa predstavljanjem i pokrenuo temu za razgovor:,,Gledao sam vas vise puta na Balkan info,dosta ste govorili o staroslovenskom Rodnoverju."

..Pa ja to tako ne bi bas nazvao",rece Slavisa i bese u pravu,ali jos i dodade:,,Ukucaj moje ime na You Tube i videces gde sam sve gostovao."

,,Ovde su vase knjige?",pitao sam Slavisu.

,,Da.Slobodno pogledaj."

Listajuci tako,nisam mogao,a da ga ne pitam:,,Vi se bavite lingvistikom?"

,,Ceo zivot",odgovori on.

Pitao sam ga koliko kostaju njegove knjige,gde sam dobio informaciju da se cene istih krecu od 1 000 do 1 300 dinara.Rekao mi je da se njegove knjige ne mogu naci u knjizarama,vec samo po porudzbini,na njegove brojeve telefona.Zaintereovani mogu da okrenu brojeve 061/202-85-85 i 018/584-263 i tako poruce knjige iz oblasti lingvistike,ciji je autor Slavisa Miljkovic.

Sa doticnim dalje nastavljam razgovor:

,,Ko je vise Srbiji naneo stete,Nemanjici ili Tito?"

,,Pa svakako jeste Tito,jer on kada je dosao na vlast rekao je da se sa Srbijom ima postupati kao sa okupiranom zemljom,i on je definitivno sve srpsko unistio.Namnjici 'pak jesu nanosili stetu Srbiji,ali je Srbija i u pogledu hriscanstva imala koristi od njih",odgovori Slavisa.

,,Znaci Tito se pozvao na jevrejski Talmud,gde pise da se sa nejevrejima ima postupati kao sa stokom?",zakljucujem.

,,Pa ima logike,jer i on je pripadao tom jevrejskom rodu,sto mozes da nadjes u njegovoj tajnoj biografiji."

,,Tacnije Hazar",dodao sam,pa upitao:,,Pravi Jevreji tvrde da su Talmud dopunjivali i pretezno pisali Hazari,predstavljuci se kao Jevreji.Zanima me,da li pravi Jevreji odbacuju Talmud?"

,,Ne",odgovara Slavisa i dodaje:,,I jedni i drugi su nastrani,jedni manje,drugi vise,tako da je badava Jevrejima da tvrde da oni nemaju veze sa Talmudom,kada ga i oni koriste."

Ovde sticem zakljucak,da je badava narkomanu sto kaze da ne proizvodi i ne distribuira drogu,ako je koristi.

,,Sta da ti kazem,vidis da su napali udruzenje Milos S. Milojevic iz Crne bare,nazvavsi ih sarlatanima",rece Slavisa i dodade:,,pazi,oni Milosa Milojevica,Olgu Lukovic Pjanovic i Jovana Deretica nazivaju sarlatanima,a Milos Milojevic se u ratovima borio za Srbiju,ovi ljudi su svoj zivot posvetili istrazivanju nase istorije,a oni tako da ih nazivaju."

,,Tako je to,kad ucimo falsifikovanu istoriju jos od Berlinskog kongresa 1878.godine",odgovorih Slavisi.

,,Upravo tako",potrvdi on i rece:,,jasno ti je ko je sve deo nase elite."

Nesto odmah da se razumemo,ovaj deo razgovora se ne odnosi na Jevreje,vec na problem nase drzave koji traje skoro 150 godina.

Kako Slavisu ne bi dalje zadrzavao,fotografisali smo se,rekao mi je na rastanku da mu ne persiram vise,jer voli sa ljudima da bude na ti,nebitno od toga koliko su oni stari.

Za one koji rvi put saznaju za ovog gospodina,evo jednog interesantnog priloga.


Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje