Subliminalne poruke u muzickim spotovima

Subliminalne poruke (eng. Subliminal messaging) predstavljaju skrivene poruke ispod praga svesti.One su u principu skrivene,ne percepiraju se na svesnom nivou,vec se poturaju podsvesno i gleda se da budu ocigledne.One se prozimaju u raznim sferama tipa,muzickih spotova,filmova,tekstova pesama,crtaca,koncerata isl.

Ja sam vec radio slicne takve tekstove,cak sam i jednu knjigu na tu temu postavio na svom blogu i ona se moze besplatno preuzeti.

Ovde cu samo izloziti na istu temu jos novih podataka,do sada vama nepoznatih,u jednoj drugacijoj oblasti kulture.

Dakle,obradio sam subliminalne poruke u crtacima,TV serijama,ponudio knjigu sa spiskom tih poruka i naglasio da se radi o koncertima,a sada su na redu dosli muzicki spotovi;pa krenimo.

1.Destrukcija


2.Satanizam





3.Poistovecivanje



4.Feministicka propaganda



Mnogi povodom ovog dueta nisu krili odusevljenje,verovatno zbog toga sto su navikli da godinama slusaju muziku poznatih pevacica,ne ulazeci u to kakvu poruku nose ovaj spot i ova pesma.Kada sam poceo sa radom ovog bloga,napisao sam da Natasa Bekvalac bas i ne mari za publiku,sto se Emine tice ne bih bas takve navode iznosio,jer je nisam upoznao,ali hajde da se pozabavimo spotom i pesmom.Verovatno ste primetili da se Emina i Natasa u spotu drze za ruke,da Emina pistoljem u spotu ubija svog partnera,Natasa svog davi jastukom,pesma govori da one vise ne mogu sa muskarcima,i sigurno se pitate gde je tu problem.Hajde da vam dam jedan primer;neka se pesma zove ,,Zensko vise ne mogu",neka je pevaju dva pevaca(po vasem izboru),neka se oni u spotu drze za ruke,neka jedan od njih pistoljem ubija svoju partnerku,a ovaj drugi neka svoju partnerku zadavi jastukom,kako bi javnost reagovala na to.Zbunjeni ste.Evo resicemo odmah,javnost bi takve ljude nazvala pederima,ta pesma ne bi bila hit,a ti pevaci bi,kao i autori takve pesme,na zahtev publike postali medijski zabranjeni i to bi znacilo kraj njihove karijere.Mnogi od vas bi rekli ,,pa normalno",ali mi nije jasno zasto ovde cutite kad je to isto,samo su uloge tih polova ili rodova,kako hocete,zamenjene. 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje