Kako se Goca Tržan druži sa svojim fanovima?


Na 32.leskovačkoj ,,Roštiljijadi“ 24.08.2022.godine nastupila je Goca Tržan,na nedovršenom novom trgu,gde aktuelna vlast nije našla za shodno da preda zakopane kosti žrtava savezničkog bombardovanja iz ’44,nego da ljudi hodaju preko pločnika gde počivaju nedužni.Njoj je ovo bio inače drugi nastup na ovoj manifestaciji,a meni prvi susret sada sa njom.Goca Tržan jeste definitivno jedna od pevačica uz čiju sam muziku odrastao,tako da sam ovaj koncert primio k’sebi sa stvarno jako velikim oduševljenjem.

Sama svirka,bila je zakazana za 22 časa,ali Goca je 10 minuta tu kasnila.Inače koncert je trajao,pa negde do 15 minuta do ponoći i otvoren je bio baladom ,,Žena za jednu noć“.Posle ovog singla Gogica je kombinovala svoje pesme sa pesmama drugih izvođača,gde su neke bile izvedene polovično,a neke u celosti.Prvi deo koncerta,koji sam inače pratio u društvu jednog svog poznanika i njegove supruge,protekao je dominacijom čuvene ,,Dance“ muzike ’90-ih,pa ono u fazonu MobyDick,Dee Monk,Energija,Colonia,Funky G,Tap 011;jednom rečju šou za sva vremena.Već u drugom delu koncerta,usledile su Gocine pesme Bumerang,Gluve usne,Stoperka(dva puta izvedena i njome je zatvorila koncert),Zagrli,Haljina,Konobarica,1200 milja(gde nas je podsetila na čuvenog TošetaProeskog,čija mi muzika više nego mnogo nedostaje),Strašilo,Srećo nečija,Voleo si skota(u ime ostavljenih frajera posvetila je njihovim bivšim ribama,pa neka je),Ljubav ti i ja itd.Ovde je ona izvela i pesme Bijelog dugmeta,Indire Radić,Ane Nikolić,Amadeus benda idr.U ostalom,da se mnogo ne mlatim,prenosim delić atmosfere:


 
 

Ova pesma ,,Fitilj“,malo me podseća na čuvenu ,,Laura non ce“,koju je izveo italijanski pevač Nek.

Ono što je za ovu gospođu karakteristično,jeste da se ona podjednako dobro čuje i uživo i na playback.Znači,nije kao kod većine njenih kolega,playback jedan glas,živa svirka drugi glas,ne ovde je jedna korektna priča u pitanju,što se i iz samih snimaka vidi.Takođe,ova osoba ima jako dobru interakciju sa publikom,i veoma je duhovita,kako na svoj,tako i na tuđ račun,ali sa smislom.

Ovde bi se samo dotičnoj moglo zameriti to,što nije izvela pesme sa početka njene karijere,pa da nas stvarno podseti na onaj lep period 2000-2005,tipa Ćutanje me ubilo,Korak do dna,Daleko,Veštica,Ljubav,Želim da se promenim,Ni na zemlji ni na nebu,Peta strana sveta,Neka pevaju neka sviraju,Ako je Bog dozvolio da me srce ugrizeš,Ne igraj se vatrom,Još jedan krug ,Sve će na svoje doći,Na tebe padam,Po mome srcu hodaj,Sto za dvoje,Karmin,Ne idi isl.To je stvarno bio jedan jako kreativan period za sve muzičare tog doba,i to stvarno ostavlja jedno lepo sećanje za sobom,tako da bi najiskrenije voleo da Goca ponovo nastupi u Leskovcu(ne mora da bude ,,Roštiljijada“) i da ovu grešku popravi.

Što se njenog odnosa sa publikom tiče posle koncerta,bila je korektna,jedino mi je žao što su stranački propuštali publiku,a nisu slobodno pustaliljude.Ne bih ni ja uspeo do Goce da dođem,da mi u susret nije izašao direktor TO Leskovac Nebojša Kocić Koce,koga sam dva puta pominjao na svom blogu,ovo je treći put,i koga ovom prilikom puno pozdravljam.

Priznajem,ovaj frajer mi ranije nije bio baš naklonjen;ovo je verovatno uradio iz sentimenta prema mom ocu,koga je izuzetno poštovao i koji nas je napustio pre 2 godine,zbog čega sam odustao od praćenja svih kulturnih dešavanja u protekloj kalendarskoj godini,a i sada sam samo pasivni posmatrač.

Koliko je ljudi bilo na njenom koncertu?’Ej nemojte da me držite za reč,mislim da je bilo negde oko 8000,tako nešto.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje