Tijana Dapčević pobegla od dečice

Na već poznatom novom trgu u Leskovcu,13.01.2023.godine organizovan je doček pravoslavne nove godine,ali na malo neuobičajen način.Naime,opština je rešila da najmlađem stanovništvu posveti jednu žurku,i to su uradili organizujući zabavu od 13 do 16 časova tog dana,gde je između ostalog bio predviđen i nastup pop pevačice Tijane Dapčević u intervalu od 15 do 16 časova,mada je Tijana taj nastup okončala 5 minuta ranije.

Priznajem da podržavam inicijativu svog grada,da malo posvete pažnju najmlađima,jer na kraju krajeva,zbog njih živimo i za njih i živimo,pa neka deca uživaju.

Šta stvarno mislim o novoj godini kao prazniku,ranije sam to delio na društvenim mrežama,na svojim profilima i stranici,a evo sada i na blogu premijerno.

Žao mi je što je takva istina,ali ja tu stvarno ne mogu ništa.

Elem,da se vratim Tijani;u pitanju je jedna od pop pevačica uz čiju sam muziku odrastao,to je bio period moje adolescencije,zato sam i odlučio da posetim njen nastup,iako sam bio svestan da program nije bio namenjen mojoj generaciji.

Tijana se potpuno tokom nastupa posvetila mališanima,pevajući im dečje pesmice,tako da su za nas matorce ostale samo 3 pesme iz njene diskografije,a to su Zemlja mojih snova(izvedena na početku i na kraju nastupa),Negativ i Neću.

Posle završenog nastupa,dotična je u pratnji obezbeđenja otišla u hotel ,,ABC",OKRENUVŠI NA TAJ NAČIN LEĐA I DECI,I OMLADINI,ALI I GOSTIMA IZ SEVERNE MAKEDONIJE,KOJI SU MOŽETE ZAMISLITI KOLIKI PUT PREVALILI,NE BI LI UPOZNALI SVOJU ZEMLJAKINJU.Dalje se priča nastavlja njenim ulaskom u lift pomenutog hotela i nestankom u nepoznatom delu istog.
 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje