Kako se Nikola Čuturilo Čutura druži sa svojim fanovima?

Ovo mi je najbolji selfi do sada.Mislim da sam ovde najbolje ispao.

Nikola Čuturilo Čutura imao je promociju svog albuma ,,Priče iz depoa'',a u sklopu leskovačkog filmskog LIFFE festivala 15.09.2023.godine u kafiću ,,Promenada'',sa početkom u 22 časa,i zakašnjenjem od 15 minuta.Ovaj,kako za sebe voli da kaže sofisticirani rocker,je izveo pesme iz svog albuma,kao i pesme iz svoje karijere koje je ranijih godina snimao.Takođe ne smem da zaboravim,da je izveo i onaj njegov čuveni hit ,,Voli me'',koji se inače vrti decenijama na radio stanicama,i da je sa njom zatvorio koncert,ili bolje reći promociju,koja je trajala više od sat i po.Ovde je Nikola i pored svojih pesama izveo i pesmu ,,Riblje čorbe'' ,,Sutra me probudi''.Inače,Nikola ne krije podatak da je nekada bio član pomenute grupe,ali je u javnosti slabo forsirao činjenicu da je bio član ,,Električnog orgazma'',pre nego da pristupi ,,Čorbi'',kao i to da je puno bendova dotle promenio,i da se na kraju,krajem '80-ih odlučio na solo karijeru.Ono što još moram da kažem,jeste da unutar pomenutog kafića nisu mogli da pristupe,oni koji nisu rezervisali stolove,tako da sam veći deo koncerta pratio u bašti istog,pijući piće na račun kuće.Kada se sve završilo,normalno prošetao sam do toaleta,i tako posle toga iskoristio priliku da priđem stolu za kojim je sedeo pomenuti muzičar i zapitam ga za fotografisanje,na šta je on doborovljno pristao.Pošto muzički opus ovog lika većem delu stanovništva nije poznat,ostaje mi da u prilogu ovde ostavim album,koji je dotični promovisao.


Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje