Kako se sa svojim fanovima druži Mina Lazarević,a kako Andrej Šepetkovski(16. LIFFE festival u Leskovcu)?

Na otvaranju 16. LIFFE festivala u Leskovcu,svoj koncert imala je glumica Mina Lazarević,u kafiću ,,Promenada'' ,sa početkom u 22 časa,i zakašnjenjem od 10 minuta.Mina i koncert?Da,upravo tako,Mina Lazarević je i ranije imala svoje muzičke nastupe,a ne samo glumačke,takmičila se i na muzičkim festivalima,samo što nije ozbiljno ganjala muzičku karijeru,tako da ovaj podatak uopšte nije novost.

Ovaj koncert predviđen je da bude veče filmske muzike,što je Mina gledala da to dosledno odradi,mada je u repertoaru bilo malo odstupanja.Inače,što se samog repertoara tiče,sve pesme su bile izvedene na engleskom jeziku,i pretežno su izvedene pesme iz hollywoodskih filmova.Ništa,hajde da navedem pesme koje su bar meni lično bile poznate,pošto su veoma slabo bile emitovane;ipak su to bili singlovi rezervisani za konkretne filmove.Dakle,reč je o pesmi iz filma ,,Boja noći'' iz '94-te,poznata pod naslovom ,,Colour of the night'',potom kad smo kod odstupanja,bila je izvedena pesma Tine Turner ,,The best'',pa je tu bio i blok pesama švedskog pop kvarteta ,,ABBA'' tipa Money,money,money,The winner takes it all,Dancing queen,Gimme,gimme,gimme i Waterloo,tako da je aktuelna glumica sa svojim bendom uspela publiku da podseti na neke svetlije dane svetske pop kulture.Takođe,treba pomenuti da je sa Minom Lazarević pevala i njena kuma,takođe glumica,ne tako poznata Ivana Knežević,koja je publiku fascinirala svojim glasom,i tako uspešno odmenila po malo prehlađenu Minu Lazarević.One su se naizmenično smenjivale,tako što bi prvo jedna pevala jednu pesmu,pa potom druga drugu,pa nešto zajedno u duetu,tako da su imale vremena naizmenično i za rad,i za odmor.Tom prilikom sam i ulovio Minu Lazarević,koja je bez problema prihvatila fotkanje,i bila jako ljubazna.

Dok sam pratio koncert,primetio sam neka lica,meni malo draga,ali i neka druga lica meni malo nedraga.U pitanju su glumac Andrej Šepetkovski,i političar Goran Vesić.Iskren da budem,Vesu Vesaru ne preferiram,jer ga zbog svih njegovih aktivnosti nažalost uopšte ne cenim kao čoveka.Što se Andreja Šepetkovskog tiče,o njemu kao glumcu imam veliko mišljenje,smatram da je ulogu Gvozdena u seriji ,,Jelena'' doneo maestralno;tako sam ga i zapamtio.Zato sam odlučio da ga upoznam i nisam pogrešio!Da,upravo tako,nisam pogrešio,čovek je korektan i ljubazan sa publikom.

Dakle,to je to.Šta bih još mogao da kažem,Mina se zahvalila publici,rekavši da je uživala,što znači da je možemo opet očekivati,što da ne.Moram da priznam,da nisam mogao da izdržim,a da ne čestitam interpretaciju Ivani Knežević;stvarno je pevala maestralno,njen glas je praznik za uši,ali i moja topla preporuka publici.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje