Kako se Zijo Valentino druzi sa svojim fanovima?

Na zatvaranju karnevala u Leskovcu 2010.godine,tacno u ponoc,nastupio je Zijo sa svojom grupom Valentino,odrzavsi koncert na platou leskovackog kulturnog centra.Zijov koncert,trajao je sat i po,i u tom vremenskom intervalu,on je publiku zabavio svojim hitovima,po kojima je prepoznatljiv,kao sto su pesme Bez tebe,Samo sklopi okice,Pile moje zovi me,Zima '90,Idu ptice selice itd.Najinteresantnije je bilo kada je Zijo izveo pesme Oka tvoja dva i Volim te jos.Zasto?Pesma Oka tvoja dva,bila je podeljena na dva dela,gde je prvi deo pesme bio izveden u jednom aranzmanu,a drugi u drugom.Kod prvog dela pesme Zijo je njeno izvodjenje poceo rekavsi:,,Idemo,sto bi rekli stari Grci,to je Sentaki",a potom nastavio:,,Nekada si lijepo sve,govorila o meni..."Prvi deo te pesme,bio je propracen bas gitarom,na kojoj je Zijo svirao,dok je drugi deo te pesme bio propracen zvucima klavijature,bubnjeva i akusticne gitare.Na kraju ove pesme,on je rec sudbina izveo intonacijom svog kolege Sinana Sakica,rekavsi da zeli malo po Leskovackom da peva,ali bi ja ipak rekao da Zijo poslusa malo Amadeus bend,Darka Filipovica i Tomu Zdravkovica,pa da vidimo da li leskovacki pevaci pevaju na takav nacin,kao sto on misli.Sinan,ipak nije Leskovcanin.Da se vratimo koncertu,kod pesme Volim te jos,Zijo je publici rekao:,,Hajmo ovako,djevojke ce sa mnom pijevati volim te jos,a momci kao prije,idemo!"Tako je i bilo.Malo bih se osvrnuo i na to,kako je ovaj koncert bio organizovan.Zbog vremenskih neprilika,tog dana odlucio sam da se prosetam do Turisticke organizacije Leskovca,da pitam gde ce Zijo imati koncert.Organizator meni na to kaze:,,Ako kisa ne pada,Zijo ce nastupati ispred platoa kulturnog centra,a ako pada onda u diskoteku ABC."

,,Cekaj,kako cete coveka da saljete u privatnu diskoteku,ako to opstina organizuje,a ne ABC?"-pitam ja njega.

,,Pa tako sto je vlasnik ABC-a saglasan s'tim."-rece on.

,,Pa hoce li se tada placati ulaz?"-pitam ga ja.

,,Ne."-odgovori on.

Ipak do vremenskih neprilika nije doslo,Zijo je nastupio ispred platoa LKC-a.Sada bih se malo osvrnuo na Zijovo druzenje sa fanovima.Pridjem ja do jednog lika iz obezbedjenja,i pitam ga:,,Hoce li Zijo da se slika sa fanovima?"

,,E brate,vidi ovako,znaci mi ostajemo jos par minuta ovde.Zijo i ekipa ostaju posle nas,pa ces prici njemu i pitaces ga za slikanje,a dotle ne smemo nikoga da pustamo.Znaci,ostani tu i sacekaj malo,pa ako te on prihvati,slikaj se,ako te odbije,ja ti nista ne mogu."-odgovori lik iz obezbedjenja

Nakon izvesnog vremena,prisao sam Ziji,coveku visokom oko 190 cm i pitao ga da se fotografisemo.Zijo je bez problema to prihvatio,rekavsi:,,Moze."

Na samom rastanku,Zijo meni rece:,,Vidimo se."Tada sam mu uzvratio:,,Vidimo se Zijo."

Interesovanje fanova za druzenje sa Zijom nije bilo tako veliko,pa se Zijo ubrzo nakon druzenja sa svojim fanovima,uputi u restoran Kozara,koji je bio neposredno iza bine.

Nakon kratkog druzenja sa Zijom,pitam ja bubnjara njegovog,da mi za uspomenu na koncert da palice za bubanj,na sta on meni rece:,,Ne mogu.Jedna palica kosta 10 evra,a pevaci slabo placaju.Za kog god da sviras,isto je."

Na ovo sam ja njenu rekao OK,a on meni :,Sve najbolje."

Moram da priznam da bubnjar Ane Nikolic,bubnjar Harisa Dzinovica,bubnjar Amadeus benda i bubnjar Tropico benda,poklanjaju palice za bubanj fanovima,bez razmisljanja.Ovo rade obicno kad nastupaju na trgovima.U diskotekama nisam video da bubnjari umeju da budu ovako darezljivi.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje