Grazia Shopping night-Forum Shopping center Nis

Niski Forum Shopping centar poznat je po tome da organizuje razne zabave za svoje posetioce svake godine.Tu spadaju razna nagradna izvlacenja,zatim rodjendan trznog centra,ali ubedljivo najveci dogadjaj jeste Grazia Shopping night koji se organizuje dva puta godisnje,pocetkom maja i pocetkom oktobra.Obicno tada cene svih proizvoda bivaju za 15%-20% nize u svim lokalima,osim u knjizari Omladinska knjiga.Noc kupovine tada traje punih 6 sati,od 18 h pa do ponoci,ali po cemu je ovaj dogadjaj prepoznatljiv?Ovaj dogadjaj je prepoznatljiv po ulicnim zabavljacima i po poznatim voditeljima i pevacima koji ga obeleze.

To su lude i nezaboravne veceri.To je nesto sto se ne zaboravlja.Ako je to bas tako,da vidimo kako sam se ja proveo.
 

1.Prvi Shopping night obelezili su Milan Kalinic,Milena Vasic i Kuba Balkanika.Vece je pocelo tako sto se Milan pojavio u ulozi voditelja.I pre njegovog penjanja na binu,ali i posle toga,fanovi su Milanu prilazili za fotkanje,neki su to radili i dok je Milan bio na bini.Milanu to nije smetalo;bilo je i onih koji su ponavljali fotkanje sa Milanom iz raznih tehnickih razloga.Videlo se da ga to nervira,ali se ipak trudio da ostane pribran.

Milena Vasic,o kojoj sam vec pisao na blogu,ovde se pojavila u ulozi pevacice.Otpevala je veliki broj pop pesama,ali je najinteresantnija stvar ovde bila kada je Milena pevala pesmu Olivera Mandica Osloni se na mene sad ti.Dok je pevala tu pesmu,slucajno je bacila pogled na mene,te sam iskoristio da joj u sali poljubac posaljem.Milena je to sa zadovoljstvom primila i javno mi se zahvalila tada.Ali to nije sve,Milena je resila tada da mi uzvrati salu i kada je najavljivala pesmu Ljubav i moda,koja je inace posluzila kao reklama jednog butika u pomenutom trznom centru,ona je tada pokazala prstom ka meni i rekla:,,Ljubav je tu,a gde nam je moda?"Tog trenutka sam umro od smeha.Ipak,posto Milena tada nije bila popularna kao Milan,navalica za njom je bila nesto manja u odnosu na njega.Ja sam tada prvi put saznao za nju i odlucio sam da nabacim jednu fotku sa njom,zbog njene ljubaznosti;nikakvih problema nije bilo zbog toga.

Nakon koncerta na otvorenom,usledio je koncert u zatvorenom prostoru.Taj zatvoreni prostor bio je Forum Shopping center.Tu su posetioce uveli oni koji su manifestaciju i otvorili.To su bili Milan Kalinic i Milena Vasic.Gde se posle Milena izgubila,pojma nemam.Znam da sam pored Milana Kalinica stajao i pratio koncert grupe Kuba Balkanika.Ovaj koncert je bio zasnovan na tome da bend u ritmu Kubanske muzike izvodi najvece Balkanske pop hitove.Milan je odlucio da zaplese sa jednom damom iz publike i zelja mu se ispunila,ali dok se to u njemu nije prelomilo on se tada druzio sa fanovima.Naravo,nista drugaciji od Milana Kalinica nisu bili ni clanovi grupe Kuba Balkanika,cak su i fanove na bini dovodili i igrali zajedno sa njima.


2.Drugi put sam na ovoj manifestaciji bio kada su nastupal niski Jazz bendovi,a voditelj progarama bio je Srdjan Predjevic.

Srdjan je sa vodjenjem poceo nakon nastupa ovog madjionicara sa snimka.O tome kakav je on covek,to sigurno ne mozete da zakljucite na osnovu ozbiljnog jutarnjeg programa,vec samo na osnovu susreta sa njim.

Prilazim ja Srdjanu,potapsem ga po ramenu i pitah ga:,,Gde si?"

,,O,pa gde si ti?"-uzvrati pitanjem Srdjan.

,,Moze li jedna slika?"-pitam ja Srdjana.

,,Moze."-rece on.

Zamolih ja prisutnog tonca da nas fotka,a Srdjan mi na to dobaci:,,Ali on je tonac,kako ce on da te slika?"

,,Snaci ce se."-rekoh Srdjanu.

Nakon toga pade fotka.Srdjan mi zatrazi da pogleda tu sliku,potom me potapsa po stomaku i rece:,,To brate!"

Fanovi ni sa Srdjanom Predojevicem nisu imali problema.

 

3.Treci put se na ovoj manifestaciji pojavljujem kada su nastupali Nevena Djordjevic,Igor Terzija i Aleksandra Dabic,a voditelj programa bila je Danijela Buzurovic(tada Jankov).Tu je Nevena Djordjevic odlucila da se sa fanovima druzi jos pre pocetka dogadjaja.Bila je jako ljubazna,moze se reci i umiljata.Da ipak vidimo kako je dogadjaj poceo.

Nakon ovog plesa na binu je izasla Danijela Buzurovic.Ona je inace bila jedina koja je najavila da se ova manifestacija odrzava u citavom svetu i to na isti datum,ali na razlicite nacine.Nakon kratke najave,Danijela sidje sa bine.Poceo je koncert,a ona je pocela da se druzi sa fanovima.S obzirom da je dugo posle zatvaranja BK televizije nije bilo na sceni,odlucio sam da je pitam gde je sada.Rekla je da je na Prvoj i da vodi Exluziv,i da joj emisija ide od 6 posle podne.Da se malo posvetimo koncertu.Dok je svirka trajala,posetioci su imali prilike da uzivaju u pop i rock hitovima nastalim od 2000. do danas i da pijuckaju Coca-Colu zero koju su gratis dobili.Svakako i u toku koncerta,ali i nakon istog,mogli su da upoznaju svoje pevace koji su nastupali.Dok su Nevena i Aleksandra pevale,Igor se druzio sa fanovima,a kada je on bio na bini,tada su ga one zamenjivale u druzenju sa fanovima.Interesantno mi je bilo kako sam upoznao Igora Terziju.Pitam ja jednu devojcicu iz publike:,,Gde ode Igor?"

,,Otis'o je da pusi."-rece ona.

Nasmesio sam se na ovaj njen odgovor,s obzirom na znacenje ovih reci u zargonu i otisao iza bine.Zatekao sam ga tamo samog;pripalio je cigaretu.

,,Cao Igore."-javih mu se.

,,Cao."-uzvrati on.

Nakon ovoga,pitao sam ga za fotkanje,sto je on bez problema prihvatio.Dok sam gledao fotku,resio sam da malo popricam sa njim.Da vidimo,kako je tekao ovaj razgovor.

,,Igore,mislim da si mogao da pobedis na audicijama.Slusao sam te i video sam da niko tu nije bolje pevao od tebe.Mislim da si suvise ozbiljan bio,i da te to malo ukocilo."-rekoh Igoru ono sto mislim.

,,Mozda."-na kratko se ubaci on.

,,Mislim da danas publika vise uziva u pesmama nego sto uziva u glasu pevaca.Davoru su ipak bolje pesme birali nego tebi."-nastavio sam tamo gde sam stao.

,,Mozda."-rece Igor.

,,Kad nastavljas sa pevanjem sada?"-pitam ja njega.

,,Cim prodje ova pesma."-rece on.

Bas tada Nevena je pevala pesmu grupe Negative,Ja bih te sanjala.Nakon ovoga Igor i ja smo se rastali.

Sto se Aleksandre Dabic tice,ona kao da je tada bila stidljiva.Prihvatala je druzenje sa fanovima,ali je suvise uzdrzana bila tada,za razliku od Igora i Nevene koji su tada bili briljantni.Da li je to i danas tako?S obzirom da sam nedavno uzivao u jednom njenom nastupu,odlucio sam da na svom blogu napisem tekst ,,Fantastican nastup Aleksandre Dabic" ,gde mozete prociati kakva je sada sa fanovima.Nevena je 'pak znatno drugacija bila.Potpuno opustena,moze se reci i umiljata.Kada sam je pitao da joj zadam poljubac,ona je sa nestrpljenjem prislonila svoj obraz i to do te mere da mi je obrazem nos pritisla.

 

4.Bio sam prisutan i kada je Ana Nikolic pevala,a voditelj programa je tada bila Marina Kotevski.

Marina je tada kao i svi drugi bez problema prihvatila druzenje sa fanovima,a ubrzo je nakon toga stigla i Ana Nikolic.Marina je nakon najavljenog programa propitala Anu o tome sta je sve pokupovala u noci kupovine,a nakon proteklog caskanja na bini usledio je Anin koncert.Ana je pevala i svoje i tudje pesme.Od njenih pesama izvela je pesme Januar,Atina,Baksuze,Srecan mi dolazi,Devojka od cokolade,Romale Romali idr.Ana je takodje izvela i puno stranih pesama,kao sto je pesma Rikija Martina Livin' la vida loca,ali sta je bilo nakon zavrsenog nastupa?Da li se Ana pojavila na tonskoj probi?Nje na tonskoj probi uopste nije bilo.Sta to znaci,o tome sam vec pisao.Posle koncerta,nju je obezbedjenje sprovelo,ali ona na trenutak odluci da se okrene nazad na veliko odusevljenje svojih fanova.Secam se da sam je tada u toj guzvi slucajno prstom zakacio po dojci.Medjutim,ona to nije ni mogla da primeti tada.Pitanje je da li bi do toga i doslo,s obzirom da mi ni na pamet to nije palo.Naravno,pocelo je druzenje.Zasto je pocelo lose,a zavrsilo se dobro,o tome sam pisao u tekstu ,,Tonske probe". 

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje