Jellena,Kiki Lesendric i Piloti odusevili su fanove na leskovackoj Rostiljijadi

Dana 31.08.2015.godine na vec poznatoj leskovackoj Rostiljijadi,nastupali su kao i uvek poznati izvodjaci.Ovoga puta,to su za pocetak bili Jellena i Kiki Lesendric u pratnji decjeg hora ,,Zvezdice" i lokalnih izvodjaca Marjana Mladenovica Makija i grupe ,,Chilli".Nakon toga,Kiki je nastupio sa svojim bendom Piloti,te nam ostaje da saznamo da li su se stare zvezde nesto promenile kada su u pitanju njihovi koncerti i njihovo druzenje sa fanovima.Prvi do kog dolazim bio je Kiki Lesendric.

Nije bilo nimalo tesko da se dodje do njega.Pridjem mu ja,i to pre svih;potapsem ga po ramenu i javim mu se.

,,Cao Kiki."

,,Cao."-uzvrati on.

Pitah ga za fotkanje,sto je i moglo da se ocekuje.Prihvati Kiki to bez problema.Ubrzo posle Kikijevog druzenja sa mnom,navali armija fanova na njega.S obzirom da je prihvatio druzenje sa svojim fanovima i pre i posle koncerta,mogu da kazem da se pre koncerta malo vise druzio sa zenskom publikom,a posle koncerta malo vise sa muskom publikom,jer su mu se sami fanovi tako namestili.Interesantno je bilo da je Kiki svim fanovima trazio da mu pokazu fotke,da vidi kako je ispao,ne znam zasto.Ipak,kakve su se sve lepotice fotkale sa njim,verujem da bi mu brojne kolege pozavidele.Videvsi da kod Kikija sve ide k'o podmazano,okrenuo sam se ostalim akterima ovog dogadjaja.

Hmm,da.Nije tesko pogoditi.U pitanju je Jellena koja je u duetu sa Makijem Mladenovicem izvela pesme ,,Tebi je lako" koju je snimila u duetu sa Kemalom Montenom,kog danas vise nema medju nama.Ona je sa ovim lokalnim pevacem izvela i pesmu ,,Ovako ne mogu dalje" koju je Kemo svojevremeno izveo u duetu sa Danijelom Martinovic.Pored ove dve pesme,Jellena je izvela jos jednu za koju nazalost ne mogu da se setim,jer je dogadjaj sam po sebi bio jako buran,o cemu ce da posvedoce naredni detalji ovog teksta.Posle svega toga,na binu se pojavljuje Kiki,stoji pored Jellene i peva sa Makijem u duetu svoju staru pesmu ,,Zaboravljeni" ,a prati ih decji hor ,,Zvezdice".Sa Jellenom sam jedno suvise kratko druzenje imao nekoliko sekundi pre njenog izlaska na scenu.Pamtim moj susret sa njom jos pre cetiri godine,kada mi je rekla da bi volela da me vidi na nekom njenom koncertu.Eto,ova lepotica je imala srece da joj se ta zelja ispuni.Svako bi se slozio sa mnom,da sam ovde ispao plemenit,ali i dzentlmen.

Nakon susreta sa jednom od ubedljivo najlepsih pevacica,nastavljam da kontaktiram sa jos nekim velikim facama nase scene.

Covek za kog malo ljudi zna,a bitan je za javnu scenu.Vlada Negovanovic,jedan od najboljih gitarista.


Ovaj covek je sa mnom postupio na potpuno isti nacin kao Kiki.Potpuno isto,prosao sam i sa preostala dva clana,a to su Paja Vuckovic,takodje jedan od najboljih gitarista,o kom sam vec pisao ko je i sta je;i Filip Pat,kog nemam potrebe posebno da predstavljam.

 

Do svih ovih clanova benda,fanovi su mogli bez problema da dodju,jer su se svi kretali oko bine,kao da su posetioci,a ne gosti veceri,sto mi se jako dopalo!Posto su fanovi bili pretezno za Kikija zainteresovani,clanovi benda Piloti se nisu trudili kasnije(posle koncerta) u druzenju sa fanovima,vec su citav posao prepustili sefu benda Kikiju Lesedricu,sto je on uspeno obavio.Vatreni fanovi benda Piloti se pitaju sigurno,zasto nema Olge.Da,to sam pitao i ja.Olga je bila odsutna iz opravdanih razloga,posto se nedavno ostvarila kao majka,tako da nam ostaje da joj cestitamo i pozelimo joj svu srecu.Verovatno se pitate,ko je bio glavni za to,da peva Kikiju pratece vokale.Taj tezak posao odradili su Filip Pat,za koga svi znamo da pomalo peva i Paja Vuckovic,za kog nisam ocekivao da ce da zapeva.Taj trio(Kiki,Filip i Paja)zvucali su kao da je i Olga tu sa njima,kao da im niko nije falio;trudili su se da sakriju da nisu nastupali u punom sastavu i to im je i uspelo.Sada je red da vidimo kakvim su nas to koncertom odusevili Kiki i Piloti.Jedan od najjacih bendova,resio je da koncert otvori malo zesce,nego inace i za pocetak su izabrali pesmu ,,Neverna si",potom je usledila pesma ,,Ne veruj u idole",kod koje bi Kiki bacio pogled na mene,uvek kada bi zapevao stih ,,Ne veruj u idole" iako sam 'davno bez idola.Ovog puta je repertoar bio sarenolik,gde su bile izvedene pesme Nemirne noci,Kazu da ljubav je samo rec,Uvek te djavo nadje lakse nego ja,Oltar,Jos jedna pijana noc,Cini mi se da,Rekla je da u mojoj glavi cuje gitare i bubnjeve,Sudbina,Leto,Te noci smo se potukli zbog nje,Kada sanjamo,Slucajno,Kako si lepa,Kao ptica na mom dlanu i na kraju su zatvorili koncert pesmom Zaboravljeni.Ovaj rock band je atmosferu doveo do usijanja.Publika je potpuno podivljala,sto je i moglo da se vidi kod pesama ,,Jos jedna pijana noc" ,,Kazu da ljubav je samo rec" i ,,Kako si lepa".Do izrazaja su dosle i pesme koje je Kiki svojevremeno napisao,ali su snimljene u tudjim interpretacijama,kao sto su ,,Cekaj me ja cu doci" od grupe ,,Dobrovoljno pevacko drustvo" ,koja vise ne postoji ,,Pojescu sve kolacice" koju je svojevremeno izvela Marina Perazic,a ove veceri je to uradio Kiki Lesendric,jer je njegova saradnica bila odsutna iz vec navedenih razloga.Za ovu pesmu,Kiki je rekao da je veceras poklanja Leskovcankama,jer smatra da Leskovac ima najlepse devojke i zene na svetu.Malo su mu ovo zamerili muski fanovi,ali su mu brzo i oprostili.Takodje,pesma ,,Nemirne noci" je dosla do izrazaja,posebno kod najave,gde je Kiki Filipa Pata najavio kao Toniija Cetinskog,da bi nakon toga rekao da Filip ima vise kose na glavi i veci nos od Tonija;potom ga je sutnuo po zadnjici i Filip je zapevao u duetu sa Kikijem ,,Nemirne noci".Inace,ko stalno ide na njihove koncerte,zna da je ovo sutiranje deo koreografije,kako bi nasmejali fanove.Nakon ove pesme,Kiki u sali rece:,,To je bio Filip Cetinski ili Toni Pat.Takodje,i pesma ,,Kada sanjamo" je dosla do izrazaja,jer se bas tada Filip Pat popeo na ozvucenje i tu je stajao i svirao,sto je dodatno izazvalo posebne ovacije kod fanova.Tokom koncerta,Kiki je rekao da Leskovac ima najbolji rostilj na svetu i pozeleo da i ova Rostiljijada bude dobra i posecena kao i prethodne.Ipak,pored svega moram da priznam da je bilo puno jako lepih devojaka na koncertu,sto definitivno govori da postovanje publike moze jednim lepim gestom da se vrati i to se Kikiju i desilo.Takodje,bile su na koncertu i citave porodice.Iako su fanovi poludeli i izgubili svaku kontrolu nad sobom,potpuno se predajuci Kikijevim pesmama,do incidenta nije doslo,sto je obicaj na brojnim koncertima rock muzike;izuzetak su Piloti,Neverne bebe i Kerber.Kako fanovi i da ne polude za Kikijevom muzikom kada trio gitarista Kiki,Paja i Vlada predstavljaju srpski AC/DC,a uz to jos imaju i Filipa violinistu.Posle koncerta sam imao prilike da malo procaskam sa Kikijem,gde sam saznao da ce njegov novi album izaci u oktobru ove godine,i da vise nece izdavati singlove,vec ce se baviti izdavanjem albuma.Rekao je da sve dok planira da svira,da ce raditi iskljucivo rock muziku i da se nje nikada nece odreci.Sto se tice novih pesama,rekao je da ce one biti u fazonu R'n'r 70-ih,ali sa znatno modernijim aranzmanima.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje