Dejan Cukic dokazao da iskustvo zlata vredi

Na manifestaciji ,,Leskovacko leto” za koju sam u prethodnom tekstu napisao da sam prestao da je pratim zbog oskudnog programa koji od skora dominira,nastupio je Dejan Cukic.Vidi se da organizatori pokusavaju da vrate stari ugled ovoj manifestaciji,ali normalno ne moze se tako brzo,jer su se bas poljuljali.Sto se Dejana Cukica tice,njemu je ovo drugi nastup na ovoj manifestaciji,a meni sa njim treci susret.Dejana pamtim kao nekog ko je ljubazan sa fanovima,ali opet vredi to poverenje proveriti;za svaki slucaj.

Posto sam malo kasnio na koncert,mogu reci da sam se zatek’o kada je pevao pesmu ,,Kao ti”.Za razliku od prethodnog koncerta gde je Dejan pretezno pevao svoje pesme,ovde je pevao red svoje,red tudje,pa opet red svoje,red tudje i tako do kraja koncerta;dok koncert nije zatvorio pesmom ,,Ja bih da pevam”,za koju je rek'o da mu je njegov komsija Bora Corba pisao tekst.Ali,sta smo mi to slusali?Pa hajdemo redom:Julija,Srce(EKV),Kao letnje kise,We are the champion’s(The Queen),Mokre ulice,A sta da radim?(Azra),Volim kad si tu,Daire(Smak),Stranac u Beogradu,Zajedno(original je Come together-The Beatles,sto je Cukic i sam priznao),Dugom prugom ide voz(za koju je takodje priznao da je obradio,ali nije naveo taj original;postoji podatak na mom blogu),Ona to zna(Vlada Divljan) idr.Zasto se Cukic odlucio za ovakav repertoar?Razlog je bio taj sto je hteo fanove da podseti na period kada se rock’n roll iskreno stvarao,iz duse i bez pretendovanja na jacini ritma.

Kada smo vec kod secanja,i ja se secam da je na prethodnom nastupu obecao da ce sledeci put doci sa bendom ,,Spori ritam band” ali to obecanje nije ispunio.Pa kako je onda izveo ove pesme;one nisu nimalo lake?Za nekog tesko,za njega veoma jednostavno,solo sa gitarom.Da,solo sa gitarom,jer covek zna da svira gitaru kako pozeli;igra se i sa gitarom i sa glasom,jer je vodio racuna da ne potrosi glas.Dakle,imali smo koncert,sto bi popularno rekli,bez struje.Da li je bas bilo bez struje?Pa sta ce tu tonac,ako je bez struje,znaci 80% bez struje i 20% sa njom,zbog ozvucenja.

Primetio sam da Cukic cesce na svojim nastupima peva Bajagine pesme.Ne znam,da li je razlog tome da dokaze da je taj bend mogao veci uspeh da postigne nego sto jeste,da nije Bajaga patio za slavom i egoizmom.Ako je njegov stav takav,onda je on potpuno u pravu,jer Bajaga je radi prenaduvane promocije svoje licnosti,nepravedno zrtvovao svoj bend,tako da su clanovi tog benda ostali u senci i svako ko je vredeo morao je da napusti taj sastav,da mu talenat ne bi istruleo,sto je i sa Cukicem bio slucaj,iako javno ne govori o ovome.

Ima li se sta zameriti Dejanu Cukicu?Ja licno,samo to sto pola svojih pesama nije odsvirao,jer mu se karijera temelji na jako lepim pesmama;drugo nista.

Sto se njegovog druzenja sa fanovima tice,covek je ostao sebi dosledan,dakle onaj stari Deki,ljubazan sa publikom i covek sa kulturnim humorom;bas mi je zapalo za uvo kada je pitao jednog visokog frajera,da li trenira kosarku.

Ostaje nam samo da sacekamo izlazak Dekijevog novog albuma,koji je on najavio na ovom koncertu i skorijem nastupu u Leskovcu,ali sa bendom,kao sto su tu privilegiju imali pre par godina Zajecarci na ,,Gitarijadi”.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje