Kursadzije u Leskovcu

U Leskovcu je 28.02.2014.godine,bila odrzana predstava Kursadzije.Ova predstava,bila je poklon srpske Napredne stranke biracima uoci aktuelnih izbora,a i namera da prikupe nove birace.

Inace,kod izbora uvek dolazi do veze izmedju politike i estrade,gde se politicari reklamiraju,da bi se bolje plasirali,o cemu sam vec pisao u tekstu  ,,Mitinzi",sto mozete na mom blogu da procitate,u uvodnom delu tog teksta.Predstava Kursadzije pocela je u 21 cas.Ja sam dosao malo ranije,i jos na samom ulazu sreo sam scenaristu ove predstave i glavnog glumca Sasu Pantica.Sasa je tom prilikom razgovarao sa jednim od uposljenika leskovackog kulturnog centra,koji je inace njegov imenjak.U jednom trenutku kako sam cekao da zavrse razgovor,Sasa Pantic meni rece:,,Izvoli."

,,Sale,da li moze jedna slika?"-upitam ja njega.

,,Naravno da moze."-rece on.

Dok smo se namestali za fotografisanje,ja sam Sasi dobacio to kako sam gledao njegove predstave Policijsku stanicu i Kursadzije,na sta mi je on rekao:,,Gledaces i veceras,i svi cemo biti ljubazni sa fanovima."

Nakon ovoga,ja sam usao u salu LKC-a.Predstava je pocela.Publiku su pored Sase Pantica zabavljali Ranko Goranovic i Andrija Kovac.Sasa je u ovoj predstavi tumacio Albanca Ajdemija,Ranko Srbina Milojka zvanog Gedza,dok je Andrija tumacio Hrvata Hrvoja.Ovu predstavu sam pratio u drustvu svojih sestara od tetke i svog sestrica;malo smo se smejali,malo komentarisali,koliko su to okolnosti dozvoljavale.Kursadzije su na samoj predstavi odvaljivali publici fazone na koje smo svi navikli,i po cemu su oni godinama poznati.Na ovoj predstavi najinteresantniji detalj mi je bio porucivanje pesama.Zasto?Zato sto su oni spomenuli u samoj predstavi radio Leskovac,a to meni imponuje,s obzirom na to da sam Leskovcanin,ali je to ujedno i mali znak paznje prema publici,od strane scenariste.Ipak,politickih tema i nije bilo;vise je bilo prepucavanja na nacionalnoj osnovi izmedju Srbina,Hrvata i Albanca,a sve sa namerom da narod bude nasmejan.Znaci,radilo se o sovinistickom humoru,u predstavi koja je trajala samo pola sata.Nakon zavrsteka predstave,fanovi su izrazili zelju da upoznaju svoje idole,ali je procedura zahtevala da svi izadju ispred leskovackog kulturnog centra i sacekaju svoje omiljene glumce.Na sporedni izlaz izadjose Sasa Pantic i Andrija Kovac,ali se Ranko Goranovic NIJE POJAVIO.Ipak,i bez njega je druzenje sa fanovima proteklo,bas onako kako je na pocetku meni Sasa rekao.Jedino sam morao da zamolim glumca Andriju Kovaca da ponovimo fotografisanje iz straha da nismo dobro izasli prvi put.Na rastanku sam Sasi Panticu pozeleo sve najbolje,kao i on meni,a onda su Sale i Andrija otisli svojim putem,a ja svojim.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje