Moj susret sa Tikom Spicem

Tihomir Stojkovic zvani ,,Tika Spic"(od spiclov,al' toj je kompliment,neje nista ruzno) iz selo Stajkovce,opstina Leskovac,posja je rano jutros za Beograd.

Po ovakvom dijalektu se proslavio glumac Predrag Pepi Smiljkovic,glumeci Tiku Spica u serijama Sinise Pavica ,,Porodicno blago" i ,,Bela ladja".Istog lika glumio je i u novogodisnjim programima RTS-a ,,Te quiero Radisa" i ,,Lele bato",kao i u filmu ,,A sad adio" koji je sniman istim povodom.Takodje,ovog glumca smo mogli videti i u serijama Srecni ljudi,Ono nase sto nekad bejase,Cvat lipe na Balkanu i drugim serijama,ali u drugim nekim ulogama.Secam se da sam ga jos kao klinac gledao u predstavi ,,Svinja" gde je igrao sa proslavljenim i sada vec pokojnim Bogoljubom Miticem Djosom,a sada mi se evo posle 18 godina pruzila prilika i da ga upoznam.Ovaj susret desio se sasvim slucajno na ,,Legas" autobuskoj stanici u Leskovcu,gde sam ja polazio za Nis,a on za Beograd;u isto vreme i istim autobusom.Njegovo slucajno pojavljivanje izazvalo je pozitivnu reakciju kod Leskovcana,od kojih ga vec neki i ranije privatno poznaju,pa su malo caskali sa njim,dok sam ja ipak resio da ovekovicim ovaj susret.Bata Tika je naravno bio ljubazan i nije bilo problema.

Ipak,nisam zeleo da prisustvujem razgovoru koji je on vodio sa svojim starim prijateljima,da ne bi licio na nekog spijuna,ali sam na kratko uspeo da nacujem da se ljudi raspituju kada ce nove epizode serije ,,Bela ladja",na sta ih je on razocarao,ali to ipak ne zavisi od njega.

Naravno,kada je leskovacki autobus stigao u Nis,nije postojao putnik koji bi prosao pored cuvenog Tike Spica,a da mu ne kaze ,,Dovidjenja,srecan put!" sto je i sa mnom bio slucaj.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje