Jedno prelepo vece sa Ivanom Jordan

Po treci put u Leskovcu,nastupila je Ivana Jordan.Za razliku od prethodna dva puta,gde je pevala na Rostiljijadi,ovog puta je to uradila na manifestaciji ,,Leskovacko leto" 27.6.2019.godine.Priznajem da mi je jako drago da ponovo vidim tu nekrunisanu misicu sveta svih vremena,ali mogu reci i nazalost moju nesudjenu suprugu.Oh,zar je moguce,takve pretenzije!?Da,itekako moguce,jer srce ne pita.
Pocetak koncerta bio je zakazan za 21 cas i 30 minuta,gde je naravno Ivana bila tacna k'o Svajcarac i spremna k'o zapeta puska.Hteo sam da napravim sa njom jedan eksperiment,da vidim kako ce postupiti sa publikom pre pocetka koncerta.Naravno,da nije bilo problema;cak mogu reci da sam bio odusevljen.Taj susret izmedju mene i ove nekrunisane misice(molim ovim putem Vesnu de Vincu da na sledecem izboru za miss pozove Ivanu Jordan i uruci joj titulu pocasne misice,jer je realno zasluzuje) izgledao je ovako:
Pridjem ja do Ivane,dok je ona izvan ograde koja je razdvajala publiku od bine caskala malo sa organizatorima i clanovima njenog benda.
,,Ivana!",pozvao sam je.
Okrenu se ona i bas se prijatno iznenadila kada me ugledala.Kako i ne bi;prethodni tekst o njoj,bio je jako lep,ostavio je dubok trag kod nje.Priznajem,ostavio bi i kod mene,da je neka devojka o meni tako pisala.S obzirom da smo ona i ja prijatelji na drustvenoj mrezi ,,Fejsbuk",ona je moj dolazak i ocekivala.
,,O,pa gde si ti?",upita Ivana onako radosno,sva srecna zato sto me videla.
,,Kako si?",nastavi ona.
,,Nije lose",odgovorio sam i uzvratio pitanjem:,,Kako si ti?"
,,'Ej,pa dobro sam;evo krecem sa koncertom.Drago mi je da si dosao",rece ona.
Po izrazu njenog lica,videlo se da je htela da procaska sa mnom,ne marivsi za to kada ce otvoriti svoj koncert.Medjutim,nisam hteo da joj pred publikom srusim imidz o njenoj tacnosti,tako da smo brzo prekinuli caskanje.Ivana je samo zbog mene ovaj koncert otovorila 5 minuta kasnije,sto joj fanovi nisu zamerili.
Dok sam gledao gde cu se smestiti da pratim koncert,setio sam se jedne blondike po imenu Ana,iz mog rodnog Leskovca koja je plenila svojom lepotom(ne bas kao Ivana,mnogo ce joj trebati da dosegne takvu lepotu) kao Marina Perazic iz njenih mladjih dana.Postupala je sa mnom kao Ivana Jordan;stvarno sam mislio da sam bio na pragu da joj osvojim srce,dok me jedne veceri nije o'ladila kada me odbila zbog frajera konjskog lica,veprovske gradje,visokim stalinim prihodima i uglednim radnim mestom.Sto bi momci iz ,,Tap 011" rekli ,,gde je nasla tog krezu,nosi protezu,al' mu tata jahticu ima",mada ovaj nema protezu,ako cemo realno,za jahticu ne znam,ali vratimo se koncertu.
Ivana je ovaj koncert otvorila,kao i uvek pesmom ,,Svetlo koje trazim".Pored ove pesme,ona je izvela i sledece singlove iz svoje karijere,kao sto su Ne pitaj me,Samo da si tu,Carobna noc,Bomba,Lazarica,Sviraj i voli me,Zagrli me sad,Pridji mi ti idr.Pored toga ona je izvela i tudje pesme,sto domace,sto strane jer joj je cilj bio da napravi koncert drugaciji od ostalih,da joj repertoar bude raznolik,pun raznih zanrova,i naravno,uspela je u tome.Fanovi su te veceri imali prilike da uzivaju u pesmama Sve jos mirise na nju(Parni valjak),Krug(EKV),Mladicu moj(Zana),Mito bekrijo(Vasilija Radojcic),Jovano Jovanke(izvorna narodna),'Ajde Jano kolo da igramo(izvorna narodna),I'm so excited(The Pointer sisters) idr.
Ovaj koncert je bio znatno drugaciji od prethodna dva zbog toga sto je imala bend,koji je maestralno svirao.Podsetili su me na svirke kakve su nekad pravili Amadeus band,Piloti i Neverne bebe(ne znam da li i sada prave tako dobre svirke),samo sa mnogo drugacijim repertoarom od njih.Sto se Amadeusa i Pilota tice,Amadeusi su malo zanemarili publiku i zato im je podbacio kvalitet svirke,a Piloti su pretrpeli drasticne promene u svom clanstvu,tako da mladim momcima treba vremena da se uigraju,da bi bili kao bivsi veterani;ja ih razumem.Priznajem da sam uzivao u ovom njenom koncertu,vise nego u prethodna dva.Imao sam prilike da joj uputuim srce napravljeno od svojih prstiju,sto mi je ona istog trenutka uzvratila,a onda me u toku koncerta iznenadila dva puta istim gestom;na sta sam opet morao vracanjem da reagujem.Gledao sam i slanjem poljupca da je isprovociram,i dozveo isto;meni prijatno.Dok sam pratio njen koncert,pored mene je sedela jedna jako zgodna crnka.Kako sam reagovao na takvu fatalnost?Nisam je ni pogledao;blondika sa bine me sarmirala;stavila mi je amove.Nego da se ja malo trgnem emocija,vidi se da sam bolesno zaljubljen u nju,sto bas i nije realno,i da pricu o koncertu privodim kraju.
Ivana je na samom kraju koncerta u trajanju od sat i po,uputila jasnu poruku organizatorima DA ZELI DA JOJ POSTAVE STEPENICE ISPRED BINE KADA DODJE SLEDECI PUT,DA MOZE U SVAKOM TRENUTKU DA SIDJE DO SVOJIH FANOVA,DA IH NA BINU IZVEDE,DA MOZE MEDJU FANOVE DA PRODJE;NECE ZENA OGRADU!Da li je to moguce?Iz licnog iskustva,mogu da kazem da jeste,jer takve koncerte pravi bend ,,Cuba Balkanika",gde sam dva puta licno prisustvovao.Dakle,predlog je sjajan;bravo Ivana!
Koncert je pokusala da zatvori Bajaginom pesmom ,,Ti se ljubis na tako dobar nacin",ali ne lezi vraze,publika posle toga zatrazi da Ivana Jordan zatvori koncert pesmom sa kojom ga je i otvorila ,,Svetlo koje trazim",i ona im ispuni zelju.
Ovaj koncert definitivno nije prosao neopazeno,fanovi su na kraju koncerta ustali da Ivanu pozdrave aplauzom.Taj aplauz trajao je dugo isto koliko traju i aplauzi na mitinzima Aleksandra Vucica,od strane njegovih aktivista.Medjutim,ima razlike u poreklu i u ciljevima tih aplauza;oni upuceni Vucicu su po direktivi,zbog radnog mesta,dnevnice i ponekog sendvica,a ovi upuceni Ivani su iz ljubavi i postovanja prema njoj,bez ikakvih materijalnih potreba.Cekaj malo,imam li ja pravo da vise pominjem rec ljubav u ovom tekstu!?Ma daj da se okanem sprdnje,ima ovde jos stosta da se kaze.
Ovaj tzv. napredni aplauz,publika je Ivani uputila i posle izvedene pesme ,,'Ajde Jano kolo da igramo",sto je Ivanu podstaklo na smeh,uz opasku svojim muzicarima ,,ne zele da zavrse".Na mene su ostavile utisak i Ivanina pesma ,,Ti i ja",gde su dva frajera iz publike iskoristila priliku da zaigraju ples ,,Twist",ali i pesma pevacice Sia ,,Cheap thrills",gde joj je i Sean Paul pomalo asistirao.Ovu pesmu sam prvi put cuo na Ivaninom koncertu i priznajem da mi se dopala.
Posle koncerta,fanovi su naravno prisli Ivani,sto njoj nije predstavljalo problem da ih udostoji,a ja iako sam se pre koncerta fotkao sa njom,emocije mi ne dadose mira,te sam je za rastanak pozdravio poljupcem u obraz.Ona se tu namestila sa istom namerom,ali mi nije jasno zasto je odustala od toga da mi trag svog karmina ostavi na obrazu.Bas me bacila u rebus,a tako sam je zavoleo.Ma ne mogu vise da pisem...  

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje