Zasto ne mozete na ,,Rostiljijadi" da upoznate svoje omiljene pevace?

Danas u prepodnevnim casovima bio sam slobodan da se prosetam do Turisticke organizacije Leskovca,da bi se raspitao o aktuelnom problemu ove manifestacije.

Ulazim  u etno-kompleks ,,Sop Djokic" gde posle par minuta cekanja u dvoristu zaticem jednu njihovu uposljenicu.Pocinjem razgovor sa njom,i evo kakve detalje otkrivam:

,,Cao."-javih joj se.

,,Cao."-odgovori ona.

,,Izvini,samo da te pitam,svake godine dolazim na Rostiljijadu i jos se nije desilo da publika ne moze da dodje do nijednog pevaca.Ne znam sta se desava ovo,ovde nesto nije u redu."-zapoceo sam pricu.

,,Pa to zavisi do samog pevaca,mi smo tu nemocni."-odgovara ona.

,,Ma daj 'ajde,pa da je do samog pevaca bar bi polovina njih prihvatila;ovo svi beze od publike."

,,Pa znas kako,to Melos estrada organizuje i kako im menadzer kaze,tako moraju da rade;u protivnom nece pevati kod nas.Mi ne dovodimo poznate licnosti,mi smo se samo povezali sa Melos estradom i oni dovode pevace,odredjuju ko ce koje vece da peva,oni dopremaju opremu;mi s'tim nemamo nista."

,,Hoces da kazes da je to maslo Baneta Obradovica?"-pitam ja nju.

,,Pa da,on je tu glavni,mi stvarno nismo nista krivi,prekjuce Zeljko pobeg'o,narod dig'o dreku na nas,juce Mira,sta mi tu mozemo."-kaze ova uposljenica.

,,Za njega sam znao da ce pobeci,ali Mira me je iznenadila,pamtim je kao potpuno drugaciju osobu;ovde je jasno da neko iz senke ovo kontrolise."-nadovezah se.

,,Sada znas i ko stoji iza toga."-rece ona.

,,Nista.Hvala ti.Vidimo se."-ja zavrsih svoje.

,,Vidimo se."-odpozdravi ona.

Da li verujete ovoj uposljenici?Ja joj verujem,a reci cu i zasto.

U periodu izmedju 2017-2018 godine za docek ove prve je nastupila Cakana i fanovi su mogli da dodju do nje,a za docek ove druge nastupili su ,,Kerber" i fanovi su i do Galeta mogli da dodju.Na ovogodisnjem leskovackom letu su nastuplili Ivan Bekjarev i Dejan Cukic i fanovi su do obojice mogli da dodju,za filmski festival takodje nema problema,kada su promocije knjiga isto,samo je ,,Rostiljijada" problem.Zasto?Eto zasto,dobili smo odgovor.Neko ko je uobrazio da je novi Raka Maric pocinje da za*ebava sve oko sebe.Kako to spreciti?Samo bojkot,bojkot onih zvezda kojima je menadzer Bane Obradovic.Ko su ti ljudi?To su sledece javne licnosti:

-svi izdavaci albuma i singlova za ,,Grand" produkciju

-vecina izdavaca albuma i singlova za ,,City records" 

-oni koji su leteci u pogledu emisije(izdavanja,objavljivanja) autorskih dela,kao sto su ,,Riblja corba" i Zeljko Joksimovic.

Sada je sve jasno,jasno je zasto nikad vise  necu posecivati ovu manifestaciju,a jos jasnije je na cije koncerte u buduce ne treba ici.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje