SOTONSKI KORENI ROCKA



Danas na gotovo svakom „heavy-metal“ rock koncertu publika može čuti pozive i sugestije na silovanje,ubistva i bahanalije u ime Sotone.Svaki normalni roditelj bio bi zgrožen i šokiran saznanjem kakvo zlo slušaju njihovi sinovi i kćeri.Možda bi neki od njih pomislili za sebe:„Kad bi se samo vratila ona ‘dobra stara vremena’ kad su se slušali Beatlesi.“Malo njih uopšte sumnja da je većina nevolja upravo počela sa naizgled nevinim Beatlesima.


Savremena elektronska-rock muzika,inaugurisana ranih 1960-ih, je,i uvek je bila, zajednički projekat britanske vojno-obaveštajne službe i satanističkih kultova.S jedne strane,satanisti kontrolišu glavne rock grupe preko droge,seksa,pretnji nasiljem i čak ubistvima.S druge strane,publicitet,turneje i snimanje albuma finansiraju kompanije povezane sa britanskim vojno-obaveštajnim krugovima.Obe strane su duboko upletene u najveći biznis na svetu – međunarodnu trgovinu droge.


Takozvane „rock zvezde“ su patetične marionete uhvaćene u mnogo veću šemu.Od momenta kad su primili svoja prva autorska prava za snimanje,ove grupe su uvučene u svet droge.Na primer, obožavane „zvezde“ kao John Lennon iz Beatlesa i Kit Richard iz Rolling Stonesa,bili su zavisnici od heroina.Richard je morao da primi transfuzije krvi,zamenivši svoj krvotok obojen heroinom, kako bi dobio vizu za ulazak u Sjedinjene Države. (Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.319)„Rock zvezde“ su potpuno veštačke medijske tvorevine.Njihov javni imidž,kao i njihova muzika,su fabrikovani iza scene od strane kontrolora.Na primer,kad su Beatlesi prvi put došli u Sjedinjene Države 1964. godine,na aerodromu je na njih nagrnulo na stotine maloletnica koje su vrištale.Nacionalna štampa je odmah najavila kako je „beatlesmanija“ obuzela SAD. Ali ove devojke su sve bile transportovane iz devojačke škole u Bronxu(New York) i plaćene za performans vrištanja od strane promotera Beatlesa.


Novac od rock grupa iz 1960-ih,koji je u nekim slučajevima iznosio na stotine miliona dolara,takođe je bio potpuno pod kontrolom promotera povezanih sa masama.Od 1963. do 1970, Rolling Stones su zaradili preko 200 miliona dolara,pa ipak članovi grupe su bili gotovo u bankrotu.Niko od njih nije imao pojma gde je otišao njihov novac.


Između 1963-64,The Beatles i The Rolling Stones opseli su zapadno-evropsku i američku kulturu.Ova dvokraka invazija iz Engleske bila je dobro planirana i dobro vremenski tempirana. Amerika je upravo pretrpela šok ubistva predsednika Johna F.Kennedya,dok su se na ulicama odigravali masovni građanski protesti u Washington DC-u pod vođstvom Martina Lutera Kinga, gde se okupilo pola miliona ljudi.Protukultura rocka iskorišćena je,između ostalog,kao oruđe za uništavanje takvih političkih pokreta.


1968. i 1969.godinu su obeležili masovni štrajkovi studenata i radnika u SAD i Evropi,a veliki rock koncerti na otvorenom prostoru iskorišćeni su za preusmeravanje rastućeg nezadovoljstva populacije.Rock koncerti bili su osmišljeni kao sredstvo za masovnu regrutaciju u protukulturu droga i slobodnog seksa.Za milione koji su dolazili na ove koncerte,na hiljade tableta halucinogenih droga,LSD-a,bile su besplatno dostupne. Ove droge su tajno stavljane u pića kao što je Coca-Cola, pretvarajući hiljade naivnih žrtava u pomahnitale psihopate. Mnogi su počinili samoubistva. Stvaranje Beatlesa


The Beatles su imali prvi nastup kasnih 1950-ih u jazz klubovima u Engleskoj i Zapadnoj Nemačkoj.Ovi klubovi,uvek pozicionirani u najnaseljenijim delovima gradova,služili su kao tržnica za prostituciju i cirkulaciju droga.Biograf Beatlesa Philip Norman piše:„Njihov jedini redovni angažman bio je jedan striptiz klub. Vlasnik kluba je platio svakome od njih po deset šilinga da odsviraju nešto na svojim gitarama dok je striptizeta po imenu Janis lagano skidala svoju odeću pred publikom od mornara, problematičnih biznismena i svetine u kišnim mantilima sa okovratnicima.“(Philip Norman,Shout!The Beatles in Their Generation, p.81)The Beatles su ostvarili prvi veći proboj u Nemačkoj,avgusta 1960,kad su dobili angažman u jednom jazz klubu u hamburškom distriktu za zabavu.Opisujući taj prostor Norman piše da je imao „crveno osvetljene prozore sa prostitutkama u svim tipovima ukrasnih haljina,svih dobi od nimfe do bakice…Sve je bilo besplatno.Sve je bilo lako.Seks je bio lagan…“(Philip Norman, Shout!The Beatles in Their Generation, p.91)Daleko od slike o nevinosti,The Beatles,čak u svojim prvim izvedbama,uvek su bili na drogi zvanoj preludin.„Johnu (Lennonu) bi penilo u ustima,imao je jako puno pilula u sebi… John je počinjao da divlja na bini,skačući i puzeći…Činjenica da publika nije mogla razumjeti ni reči koje je izgovarao, isprovocirala je Johna da uzvikne `Sieg Heil!’ i ‘Je..ni nacisti’, na šta je publika bez izuzetka odgovorila smehom i tapšanjem.“ (Philip Norman,Shout!The Beatles in Their Generation,pp. 152,91)


Izvan scene,Beatlesi su bili jednako loši.Norman nastavlja:„Dok smo bili u Hamburgu,John bi svake nedelje stajao na balkonu podrugujući se vernicima koji su išli u crkvu ulicom sv. Josifa. Držao je jedan kontraceptiv ispunjen vodom sa Isusovim likom i objesio ga kako bi vernici mogli to da vide.Jednom je urinirao po glavama tri časne sestre.“(Philip Norman,Shout!The Beatles in Their Generation, p.152)


Dok su bili u Hamburgu,juna 1962,Beatlesi su primili telegram od svog menadžera,homoseksualca po imenu Brian Epstein,koji se bio vratio u Englesku.„Čestitke“, glasila je Epsteinova poruka, „EMI traži sesiju za snimanje“.EMI je bio jedna od najvećih evropskih producenata,i njihova uloga u promovisanju Beatlesa biće ključna u budućnosti.


Pod striktnim smernicama direktora EMI-ja Georgea Martina i Briana Epsteina,Beatlesi su bili oribani i oprani,a njihove frizure napravljene u Beatles stilu.


Martin je bio obučeni klasični muzičar koji je studirao obou i klavir u londonskoj muzičkoj školi.Beatlesi nisu znali ni da čitaju note ni da sviraju neki instrument osim gitare.Za Martina, muzika Beatlesa je bila loša šala.Na njihovom prvom hit snimku, „Love Me Do“,Martin je zamenio Ringa na bubnjevima sa studijskim muzičarem.Martin je rekao da Ringo „ne bi mogao da svira bubnjeve ni da mu spašava život.“ Od tada,Martin je jednostavno uzimao male melodije sa kojima su mu Beatlesi dolazili i pretvarao ih u hitove. 

Lockwood i EMI


EMI koji je vodio aristokrata Sir Joseph Lockwood,predstavljao je električne i mehaničke instrumente i važio za jednog od najvećih britanskih proizvođača vojne elektronike.Martin je bio direktor EMI-jevog predstavništva Parlophona.Do sredine šezdesetih EMI je, sada pod imenom Thorn EMI,stvorio muzičku diviziju koja je izrasla na 74.321 zaposlenih i imala godišnju prodaju od 3,19 milijardi dolara.EMI je takođe bio ključni član establišmenta britanske vojno-obaveštajne službe.


Nakon rata, 1945. godine, čelnik evropske produkcije EMI-ija Walter Legge je virtuelno preuzeo kontrolu nad snimanjem klasične muzike,potpisavši ugovore sa tucetom nemačkih klasičnih muzičara i pevača koji su bili na ivici egzistencije. Muzičari koji su nastojali da očuvaju tradicionalne izvedbe Beethovena i Brahmsa bili su potisnuti u pozadinu,dok su promovisani bivši članovi nacističke partije.Legge je napravio ugovor sa pokojnim nacistom Herbertom von Karajanom, promovišući ga u status super zvezde,dok su veliki dirigenti kao Wilhelm Furtwangler bili ignorisani.


Od početka, EMI je stvarao mit o velikoj popularnosti Beatlesa.U avgustu 1963,na njihovom prvom velikom televizijskom pojavljivanju na londonskom Paladijumu,hiljade njihovih fanova je navodno pravilo džumbus.Sledećeg dana sve veće novine u Velikoj Britaniji objavile su na svojim naslovnicama sliku i priču u kojoj se tvrdilo: „Policija se borila da potisne hiljadu uzavrelih maloletnika.“Slika koja je,pak,bila na naslovnim stranama je pažljivo izrezana da su se mogli videti samo tri ili četiri „vrišteća tinejdžera“.Ta priča je bila obmana.Prema jednom fotografu na sceni, „Nije bilo nikakvog džumbusa.Bio sam tamo.Videli smo osam devojaka,čak i manje od osam.“(Philip Norman,Shout!The Beatles in Their Generation, p. 188)Februara 1964, mit o Beatlesima je pogodio Sjedinjene Države, sa orkestriranim „džumbusom“ na aerodromu Kennedy,pomenutim ranije.Da bi lansirali njihovu prvu turneju, mediji su stvorili jednu od najvećih masovnih publika u istoriji. Za dve nedelje bez presedana,na Ed Sullivanovoj paradi,preko 75 miliona Amerikanaca je posmatralo Beatlese kako mlate glavama i njišu svoja tijela u ritualu koji će uskoro ponavljati stotine budućih rock grupa.


Po povratku u Englesku,The Beatles su nagrađeni od britanske aristokratije kojoj su tako dobro služili.U oktobru 1965. godine, ova četvorka je uvedena u Red viteštva,a lično su im dodeljena priznanja Člana Britanske imperije od kraljice Elisabethe u Buckinghamskoj palati. Podizanje iz taloga:The Rolling Stones


Zasluge za poreklo današnjeg bučnog satanskog „heavy metal rocka“ idu na račun engleske grupe,The Rolling Stones.Njihova fama je tesno povezana sa onom od Beatlesa.


The Stones, kako su nazvani, bili su široko okarakterisani kao suprotnost Beatlesima. „The Stones“ je imalo značenje „prljavštine“ i „pobune“, dok su Beatlesi bili dobro uređena „Fab četvorka“. Iako naizgled konkurenti,oni su prosto bili dve strane iste operacije.Prvi hit Stonesa zapravo su napisali Beatlesi, a član Beatlesa George Harisson je sredio aranžmane za njihov prvi snimateljski ugovor.


Sledeći isti plan igre kao Beatlesi,u proleće 1963. godine Rolling Stonesi se pojavljuju na jednoj od najpopularnijih engleskih porodičnih TV predstava, „Zahvalite svojim srećnim zvezdama“ (Thank Your Lucky Stars).Samo ovoga puta,reakcija gledalaca srednjeg doba bila je sasvim različita od one na Beatlese.Poslato je na stotine ogorčenih pisama,tipične sadržine:„Sramno je da se dugokosim klipanima poput ovih dopusti pojavljivanje na televiziji.Njihova pojava je apsolutno odvratna.“


Međutim,program je imao tačno planirani učinak.Menadžer Rolling Stonesa Andrew Oldham bio je ushićen reakcijom.On je kazao grupi: „Mi ćemo vas napraviti upravo suprotnim finim, čistim,urednim Beatlesima.I što vas više roditelji budu mrzili, klinci će vas više voleti.Samo čekajte da vidite.“ (Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.17)


1964. godine the Rolling Stones su se pojavili na Ed Sullivanovoj paradi,kao što su uradili i Beatlesi ranije.Ovoga puta,publika od obale do obale je gledala spektakl televizijskog studija koji je pobrao fanove Stonesa.Sullivan je kasnije rekao:„Obećavam vam,oni se nikada neće vratiti u našu emisiju.“Međutim, publicitet je bio upravo ono što se želelo postići.U roku od nekoliko meseci,ploče ove grupe su se prodavale u milionima primeraka.


Plan je bio iskoristiti Beatlese i Rolling Stonese kao sredstva za transformaciju cele jedne generacije u neo pagane,sledbenike New Agea,sledbenike koji su se mogli oblikovati u budući kadar satanskog pokreta i zatim rasporediti u školama,zakonodavnim institucijama i političkom vođstvu. Regrutacija u satanizam


U svojoj knjizi „Krajnje zlo“,istraživač-autor 
Maury Terry (The Ultimate Evil, by Maury Terry) piše da je između 1966. i 1967. godine satanistički kult,Procesna crkva, „nastojao da regrutuje Rolling Stonese i Beatlese“.Tokom ovog perioda,Terry izveštava da se jedna fotografija dugogodišnje devojke vođe Rolling Stonesa Micka Jaggera,Marianne Faithfull,pojavila u izdanju „The Process Magazina“.


Ključna veza između Rolling Stonesa i Procesne crkve bio je Kenet Anger,sledbenik „oca osnivača“ modernog satanizma, Aleistera Crowleya.Anger,rođen 1930. godine,i dete hollywoodske filmske zvezde, postao je posvećeni Crowlwyev učenik.


Crowley je rođen 1875. godine i nazvan „Velikom Zveri“.Bio je poznat po praksi redovnog ritualnog žrtvovanja deteta,u svojoj ulozi velikog Sataninog sveštenika ili „Magusa“.Crowley je umro 1947.godine od komplikacija nastalih zbog velike zavisnosti od heroina.Pre smrti,on je uspešno uspostavio satanistička društva (kavene) u mnogim američkim gradovima,uključujući Hollywood. Anger je, poput Crowleya, bio Magus i izdavao se za Crowleyevog naslednika.


Anger je imao sedamnaest godina kad je Crowley umro.Iste godine, 1947,Anger je bio producent i režiser filmova koji su se, čak i po današnjim standardima,pušili od čistog zla.


Tokom 1966-1967,kad je Procesna crkva vršila regrutaciju u Londonu,Anger je takođe bio na sceni.Autor Tony Sanchez piše da su Roling Stonesi Mick Jagger i Kit Richard,i njihove devojke 
Marianne Faithfull i Anita Palenburg, „očarano slušali dok ih je Anger obraćao Crowleyevim moćima i idejama.“(Tony Sanchez,Up and Down With the Rolling Stones, p.155)


Dok je bio u Engleskoj,Anger je radio na filmu posvećenom Aleisteru Crowleyu,pod imenom „Uzdizanje Lucifera“(Lucifer Rising).Film je spojio Procesu crkvu,kult Mensonove Porodice i Rolling Stonese.Muziku za film je komponovao Mick Jagger. Sledbenica Procesne crkve 
Marianne Faithfull išla je čak u Egipat da učestvuje u filmskom prikazu Crne mise.Ulogu Lucifera igrao je gitarista jedne kalifornijske rock grupe,Bobby Beausoleil.Beausoleil je bio član Mensonove Porodice i Angerov homoseksualni ljubavnik.


Nekoliko meseci posle snimanja Angerovog filma u Engleskoj, Beausoleil se vratio u Kaliforniju gde je počinio prvo iz serije groznih ubistava Mensonove Porodice.Beausoleil je kasnije uhapšen i sada služi doživotnu kaznu sa Mensonom. Izgubivši svoju zvezdu izvođača,Anger je zatim zamolio Micka Jaggera da igra Lucifera.Na kraju se rešio da tu ulogu poveri Antonu La Veyu,autoru Satanističke Biblije i poglavaru Prve Satanine crkve. Film je objavljen 1969. godine pod naslovom „Prizivanje mog brata demona“ (Invocation To My Demon Brother).U Londonu, Anger je uspešno regrutovao devojku jednog od Rolling Stonesa,Anitu Palenberg.Palenbergova je upoznala Rolling Stonese 1965.Ona se odmah upustila u seksualne odnose sa trojicom od pet članova grupe.


Anger je, komentarišući Anitu,rekao:„Verujem da je Anita,zbog nedostatka bolje reči,veštica… Okultna jedinica unutar Stonesa bili su Kit i Anita… i Brian.Vidite, Brian je takođe veštac.“


Jedan od prijatelja grupe,Tony Sanchez, pisao je o Palenbergovoj u svojoj knjizi „Gore-dole sa Rolling Stonesima“: „Ona je bila obuzeta crnom magijom i počela je nositi sa sobom svežanj bijelog luka svugde – čak i u krevet – da se zaštiti od vampira. Takođe je imala jedan čudan misteriozni stari putir za svetu vodicu koji je koristila u nekim svojim ritualima.Njene ceremonije postajale su sve tajnije,i upozorila me da je nikad ne prekidam dok se bavila činima.“(Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.159)


On nastavlja:„U krevetu je držala jedan poveći kovčeg ukrašen ornamentima,koji je tako ljubomorno čuvala da sam pretpostavljao da tu drži drogu.Jednog dana kuća je bila prazna i ja sam odlučio da zavirim unutra.Pregrade su bile ispunjene ostacima kostiju,smežuranom kožom i krznom nekih čudnih životinja.“(Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.159)


Godine 1980,sedamnaestogodišnja paziteljka na imanju Kita Richarda u Novoj Engleskoj nađena je ubijena u krevetu Anite Palenberg.Smrt,koja je označena kao samoubistvo,je uzrokovana pištoljem Palenbergove.Richardova kuća je bila smeštena blizu centrale Procesne crkve na Istočnoj obali.Prema jednom članku u engleskim novinama „Midnite“, policijski službenik Konektikata,Michael Passaro,koji je vršio uviđaj ovog „samoubistva“ prijavio je „čudno pevanje“ iz šume udaljene oko 400 metara od Richardove kuće.U članku dalje stoji:„Bilo je nekoliko bizarnih satanističkih rituala na ovom području u proteklih pet godina.Jedan lokalni reporter pripisao je provali okultizma što ‘bogataši uzimaju halucinogena sredstva.’“


Godine 1967,odražavajući svoje druženje sa Angerom i Procesnom crkvom,Rolling Stonesi su izdali njihov prvi rock album koji otvoreno slavi Đavola,pod imenom „Zahtev njihovih satanskih veličanstava“(Their Satanic Majesties Request). Nekoliko meseci ranije,Beatlesi su izdali svoj prvi album posvećen promociji psihodeličnih droga, „Sargeant Pepper’s Lonely Hearts Club Band“.Na ovom albumu našla se fantatizovana verzija LSD tripa,nazvana „Lucy in the Sky with Diamonds“ ili skraćeno L.S.D. koja je postala top seler.Jasno je da je ovaj album Beatlesa bio posvećen Aleisteru Crowleyu.Izdat je 20 godina,gotovo u dan,nakon Crowleyeve smrti 1947. godine,a naslovna numera je počinjala stihovima „Bilo je to pre dvadeset godina…“ Na naslovnici albuma bila je i Crowleyeva slika.


Mesec dana nakon izlaska ovog albuma,Beatlesi su šokirali svet javno objavivši da su redovno uzimali LSD.Član Beatlesa Paul Mc Cartney,u jednom intervjuu za Life magazin je rekao:„LSD mi je otvorio oči.Mi koristimo samo jednu desetinu našeg mozga.“ Oni su takođe javno pozvali na legalizaciju marihuane.Mačka je sada bila puštena iz džaka,ali protesti su bili sporadični i minorni.U Engleskoj,BBC je zabranio numeru „A Day in the Life“,a u SAD-u guverner Merrylanda Spiro T. Agnew,koji se kasnije našao kao učesnik afere Watergate,pokrenuo je kampanju za zabranu numere „Lucy in the Sky With Diamonds“. 


ROCK MUZIKA I ALEISTER CROWLEY


Aleister Crowley je bez sumnje glavni duhovni „učitelj“ rock muzike.Crowleyeva misija u životu bila je da uništi hrišćanstvo i Isusa Hrista,dok je veličao seksualnu perverziju,droge,magiju i Sotonu.


Aleister Crowley je bljuvao svoju mržnju na Isusa Hrista u „Svetskoj tragediji“:


„Ne želim se raspravljati da su Isusova učenja,ona i samo ona, degradirala svet do njegovog sadašnjeg stanja.Držim da je hrišćanstvo ne samo uzrok već i simptom ropstva.“(Aleister Crowley,The World’s Tragedy, p. XXXIX)


„Ta religija koju oni nazivaju hrišćanstvom;đavola koga slave oni nazivaju Bogom.Prihvatam ove definicije,kao što poeta mora činiti,ako bi on uopšte bio shvatljiv u njegovom dobu,i njihov Bog i njihova religija je ono što mrzim i što ću uništiti.“(Aleister Crowley, The World’s Tragedy, p. XXXI)


U uvodu „Svetske tragedije“,Israel Regardie kaže:


„Ova duga,gotovo epska poema je jedna od najgorčih i najzlobnijih žestokih kritika protiv hrišćanstva koju sam ikad pročitao.“


Crowleyevo najčuvenije učenje „Radi šta hoćeš je sav zakon“ postala je mantra revolucija 60-ih godina koje su propagirale upotrebu droga,slobodnu ljubav (seksualni nemoral i perverzije) i anti-hrišćanstvo.„Radi po svome“ i „Radi to ako se osećaš dobro“ postale su omiljene krilatice ovih pokreta. Beatlesi i Crowley


Prema „The All Music Guide“, album Beatlesa „Sgt. Pepper“, „zauvek će biti poznat kao ploča koja je promenila rock and roll.“ „Time“ magazin je konstatovao da je „Sgt Pepper’s“ bio „natopljen drogama“. (Time, Sept. 26, 1967, p.62)Naslovnica albuma „Sgt. Pepper’s“ prikazuje Beatlese sa ljudima u pozadini koje „mi volimo i obožavamo“, prema rečima Ringo Stara. (Hit Parader, Oct. 1976, p.14). Paul MC Cartney je rekao o naslovnici „Sgt. Pepper’s“: „Imali smo slike na zidu svih naših heroja.“ (Musician, Special Collectors Edition, – Beatles and Rolling Stones, 1988, p.12)


Jedan od heroja Beatlesa na naslovnici ovog albuma bio je čuveni Aleister Crowley!Većina ljudi, posebno 1967. godine,nije čak ni znala ko je Crowley–ali Beatlesi su izvesno znali.


„Heroj“ Aleister Crowley  je drugi s leva u najgornjem redu.Beatlesi su očigledno uzimali Crowleyevo učenje veoma ozbiljno. John Lennon je u jednom intervjuu rekao da je „cela ideja Beatlesa“ bila Crowleyevo poznato „čini šta hoćeš“.„Cela Beatle ideja bila je čini šta hoćeš, u redu?Da biste preuzeli svoju vlastitu odgovornost,činite šta hoćete i pokušavate da ne povredite druge ljude,zar ne?RADI ŠTA HOĆEŠ,sve dok to nekog ne povređuje…“ („The Playboy Interviews with John Lennon & Yoko Ono“, by David Sheff & G. Barry Golson, p. 61)„Oni su POTPUNI ANTI-HRIST.Mislim,i ja sam anti-Hrist,ali oni su toliki anti-Hrist da su me šokirali što nije lako.“ (Derek Taylor, Press Officer for the Beatles, Saturday Evening Post, Aug. 8, 1964).


„Hrišćanstvo će otići,nestaće i iščeznuti.Nema potrebe da se raspravljam o tome.U pravu sam i to će se pokazati tačnim… Mi smo sada popularniji od Isusa.“ (John Lennon , San Francisco Chronicle, April 13, 1966, p.26) Led Zeppelin


Jedan od najposvećenijih Crowleyevih učenika je gitarista Led Zeppelina, Jimmy Page.Page  je čak kupio Crowleyevu „kuću strave“ – Bokestin,smeštenu na Loh Nesu.Bokestin je bila kuća gde je Crowley upražnjavao satanističku magiju,uključujući krvne žrtve.Crowley je sahranjen unutra jedne mračne komore u Bokestinu.Page je na vinilu trećeg albuma Led Zeppelina,Led Zeppelin III, upisao reči „Radi šta hoćeš. Neka bude tako.“Ono što mnogi posetioci koncerata Led Zeppelina ne znaju je da Page u stvari izvodi Crowleyeve rituale na nekim koncertima. Ozzy Ozbourne


Ozzy Ozbourne je nazvao Crowleya „fenomenom svog vremena“ (Circus, August, 26, 1980). Ozzy je čak snimio počasnu pesmu Crowleyu pod nazivom „Mr. Crowley“:„…Obmanuo si sve ljude magijomČekao si na Satanin poziv…G-dine Crowleyu,zar nećeš jahati mog bijelog konja.“Ozzy,poznat po nekontrolisanim i nasilnim aktima,je priznao u jednom intervjuu:„Zaista bih želeo da znam zašto sam radio neke stvari koje sam radio tokom godina.Ne znam da li sam medijum za neki spoljašnji izvor.Šta god to bilo,nadam se da nije ono što mislim da jeste–Satana.“(Ozzy Osbourne, Hit Parader, Feb., 1978, p.24) The Doors


Jim Morrison,super zvezda Doorsa,koji je „tajanstveno“ umro 3. jula 1971. bio je duboko involviran u okultno.Morrison se oženio na veštičjem venčanju stojeći u pentagramu gde su on i njegova supruga jedno drugom pili krv.


Poleđina albuma The Doors pod nazivom „13“ prikazuje grupu okupljenu oko skulpture Aleistera Crowleya.Morrison je priznao da je Sotona bio izvor njegove muzike:„Sreo sam Duha Muzike… Prikaz đavola u jednom venecijanskom kanalu.Trčeći,video sam Satanu ili Satira kako se kreće pored mene,telesnu senku mog tajnog uma…“(The Lost Writings of Jim Morrison, p. 36-38)Ray Manaxrek iz Doorsa je rekao o Morrisonu:„On nije bio izvođač.On nije bio zabavljač.On nije bio šoumen.On je bio šaman.Bio je posednut.“


„Dok je [Jim Morrison] boravio u Chateau Marmont,proveo je nekoliko divljih noći sa jednom punačkom komšinicom… jednom su se probudili u krvavoj zgužvanoj posteljini nakon što su pili jedno drugom krv iz čaša za šampanjac.“(Pamela Des Barres, Rock Bottom, p. 208)


Mnogi drugi rock umetnici su „proučavali“ Crowleya kao Marc Bolan,David Bowie,Graham Bond,Sting,Daryl Hall,King Diamond,Bruce Dickinson,Steve Bators itd.

STVARANJE PROTIVKULTURE

1967. godinu obeležila je značajna eskalacija u otvorenom kulturnom ratu protiv mladih u Sjedinjenim Državama.Te godine viđen je početak masovnih rock koncerata na otvorenom prostoru.U naredne dve godine,preko 4 miliona mladih ljudi prisustvovalo je seriji od gotovo tuceta tih „festivala“,postajući žrtve planiranog,opsežnog eksperimenta sa drogama. Halucinogene droge koje uništavaju um kao što su PCP, STP i LSD koju su promovisali Beatlesi,besplatno su deljene na ovim koncertima.Milioni posetilaca bi se kasnije vraćali svojim domovima da postanu glasnici i promoteri nove kulture droga ili onoga što je kasnije postalo poznato pod imenom New Age.
Prvi rock festival, „Prvi godišnji međunarodni festival u Montereju“, posetilo je preko 100.000 mladih.Stvarna svrha Monterej Popa bila je široka distribucija novog tipa droga, klasifikovanih kao psihodelične i halucinogene,kao što je LSD. U Montereju,hiljade mladih je uvedeno u svet halucinogenih droga.

Prvi eksperiment sa LSD-jem počeo je ranih šezdesetih,u Haight-Ashbury oblasti San Franciska.Projekat su zajednički vodili CIA i Britanska obaveštajna služba pod šifrovanim imenom MK-Ultra.Deo projekta je uključivao besplatnu distribuciju 5.000 tableta LSD-a kroz komunu poznatu kao Ken Kesey’s Merry Pranksters.Naknadno dejstvo LSD-a je zatim pažljivo proučeno.

„Usput,moramo se uvek setiti da zahvalimo CIA i armiji za LSD. To je ono što ljudi zaboravljaju…“ („The Playboy Interviews with John Lennon & Yoko Ono“, by David Sheff & G. Barry Golson, p. 123)

Kesey, jedan tzv. „pesnik“ i dokazani krijumčar droge, postao je poznat vozeći se po Kaliforniji u ofarbanom busu sa svojom komunom,Merry Pranksters,deleći Kool Aid sa LSD-om neopreznima.

Učinak LSD-a je pravljenje žrtve psihotičnom,zajedno sa nesposobnošću razlikovanja realnosti od drogom indukovanih halucinacija.Ove psihoze(takođe poznate kao „loš trip“) su mnoge odvele u samoubistvo.Kad se nekome bez njegovog znanja dâ LSD,mogućnosti produkovanja psihoza se uvećavaju i obično ostavljaju žrtvu sa trajnim oštećenjem mozga.
Organizator festivala u Montereju bio je John Philips,član rock grupe Mommas and the Papas.Philips je,kao što ćemo videti,bio rasturač droge i usko povezan u mrežu satanista oko Charlesa Mensona i režisera Romana Polanskog.

Philips je imenovao bord direktora za promociju i finansiranje koncerta.Članovi borda su okupili mrežu operativaca britanske obaveštajne službe i satanista.Bord direktora uključivao je Andrewa Oldhama (menadžera Rolling Stonesa),vođu Stonesa Micka Jaggera,Paula Mc Cartneya iz Beatlesa i Philpsovog prijatelja,producenta ploča Terrya Melchera, sina Doris Day.

Koncert,uključujući scenu i veliko inovativno spoljno pojačalo, je vodio Philips.Tada je po prvi put američka publika bila izložena otvoreno demonskim britanskim grupama kao The Who i Jimi Hendrix.Na kraju njihovog čina,The Who,u ekstazi i ludilu od droga,uništio je sve njihove gitare,pojačala i bubnjeve. Hendrix je simulirao masturbaciju sa svojom gitarom na bini dok je izvodio zvuke koji su parali uši.

Ovo je bila masovna,otvorena upotreba droga.Autor Robert Santelli,u svojoj knjizi „Podizanje Vodolije“ (Aquarius Rising) piše:„LSD-a je bilo u izobilju u Montereyu.Tablete ‘Monterey Purple’doslovno su davane svakome ko je želio malo eksperimentisati.“ Policija nije hapsila, što je postavilo preteču za buduće koncerte na otvorenom.

Postojala je šira šema u operaciji.Ova šema je bila povezana u MK-Ultra i uključivala korišćenje satanista oko Philipsa, zajedno sa agentima kao što su bili Ken Kesey i Timothy Leary. Plan je bio da se obližnji San Francisko pretvori u satanistički regrutacioni centar izopačenih i odbeglih tinejdžera.

Philips je ranije pisao muziku za pesmu po imenu „San Francisko“ koja je prodata u 5 miliona primjeraka.Pesma je pozivala mladež po cijeloj zemlji da dođu u San Francisko „sa cvijećem u svojoj kosi“.Pesma je pokrenula desetine hiljada ljudi koji su se slili u San Francisko u leto 1968. godine da se pridruže novom „hipi“ pokretu,pod imenom ,,Leto ljubavi". Neki koji su došli postali su plen sledbenika Charelsa Mensona, koji je regrutovao u svoj kult – „porodicu“ – isključivo odbeglu mladež.
Timothy Leary i Aleister Crowley

Timothy Leary,harvardski psiholog,bio je LSD „guru“ 60-ih. Leary je propovedao da se duhovno „prosvetljenje“ može postići pomoću LSD-a.Mnogi rockeri,poput Beatlesa,bili su pod dubokim uticajem Learya.Pesma Beatlesa „Come Together“ posvećena je Learyu,a Leary je čak pevao u pozadini na Lennonovom „Dajte šansu miru“ (Give Peace A Chance).
Leary je takođe bio vrlo ozbiljni sledbenik Crowleya.Na „PBS Late Night America“,Leary je priznao da je „obožavalac“ Crowleya i izrazio uverenje da nastavlja Crolweyevo delo:
„Dakle,ja sam obožavalac Aleistera Crowleya.Mislim da nastavljam većinu dela koje je on otpočeo pre stotinu godina,i mislim na same šezdesete…On je radio na pronalaženju sebe i ‘Radi šta hoćeš je sav zakon’ pod ljubavlju.To je bila vrlo moćna izjava.Žao mi je što on sada nije tu da ceni slavu koju je pokrenuo.“(PBS Late Night America,from Hells Bells video, Reel to Real Ministries)
Menson i rock zvezde

Charles Menson je prikazivan kao usamljeni psihopata koji je imao hipnotičku moć nad svojom „Porodicom“.U stvarnosti, Menson je bio dobro poznat celoj mreži hollywoodskih glumaca, glumica,promotera,partnera i rock zvezda,i obezbeđivao je seks i droge mnogima od njih.

U svojoj autobiografiji,Papa John,Philips govori o pozivu koji je primio da se priključi Terryu Melcheru i članu Beach Boys Dennisu Wilsonu,u Wilsonovoj vili.Wilson je rekao:„Ovaj Charlijev momak ovde sa svim ovim zgodnim pilicama,on svira gitaru i zaista je divalj momak.On doprema sve ove pilice poput slugu.Možete navratiti i obrnuti bilo koju od njih koju poželite. To je velika zabava.“

Cela Mensonova „Porodica“ preselila se u vilu Beach Boysa skoro godinu dana.The Beach Boys,koji su nastupali u Beloj kući,su top grupa EMI-jevog predstavništva Capitol Records.
U nedelju,10. avgusta 1969. godine,Menson je poslao četiri člana svog kulta u njihovu poslednju posetu Melcherovoj kući. Ovog puta Melcher nije bio tu,ali su bili glumica Sharon Tate, žena filmskog reditelja Romana Polanskog,i troje drugih.Kad je grupa otišla,Tate i drugi su bili surovo unakaženi i pobijeni.Što se tiče Philipsa,on je juna 1980. bio uhapšen za vođenje opsežne operacije veleprodaje droge.
Doba Vodolije

Najveći koncert nakon Monterey Popa, „Woodstock muzički i umetnički sajam“,bio je ono što je Time magazin proslavio kao „Festival Vodolije“ i „najveći hepening u istoriji“.Termin „vodolija“ je pažljivo odabran.Doba vodolije označava da je „Doba ribe“,koje je Hristovo doba,došlo kraju.

U Woodstocku,malom gradiću u državi New York,skoro pola miliona mladih se okupilo na ispiranje i drogiranje na jednoj farmi.Žrtve su bile izolovane,potopljene u blato,napumpane psihodeličnim drogama i neprekidno održavane budnim cela tri dana,i to sve uz puno saučesništvo FBI-ja i vladinih zvaničnika. Bezbednost na koncertu bila je poverena hipi komuni obučenoj u masovnoj distribuciji LSD-a.

Još jednom,mreža britanske obaveštajne službe bila je inicijator. Woodstock je bio čedo Artiea Kornfelda,direktora EMI-jevog Capital Recordsa,Odeljenje za savremene projekte.Prvobitni fond obezbedio je naslednik jedne velike farmaceutske kompanije u Pensilvaniji,John Roberts,i dvoje drugih partnera. Jedna druga farmaceutska kompanija,Sandoz Laboratories sa sedištem u Švajcarskoj,bila je ta koja je prva sintetizovala LSD. Roberts će kasnije biti optužen za korišćenje svoje kompanije za masovno drogiranje polaznika.

Malo adekvatnih priprema je bilo obavljeno za skoro pola miliona ljudi koji su došli.Joel Rosenman,jedan od tri partnera, pisao je da kako se koncert bližio „jasno je bilo da će manjkati hrane i vode,da su sanitarne prostorije preopterećene,strpljenje kratko,droge preobilne.I što je najgore od svega,nije bilo načina za nekog ko bi to želeo da ode.“Sedenje u vlastitom izmetu zapravo je bio deo plana,kao što je John Roberts posprdno pisao:„Na kapiji ćemo deliti banane da zapušimo naše patrone.“

Hipi komuna zvana Hog Farma [u prevodu sa slenga „svinjska ili prljava farma“], imala je posebnu ulogu u Woodstocku.Hog Farmu vodio je čovek poznat po nadimku Wavy Graver,koji je bio bivši član operative Kena Kaseya,Merry Pranksters,u sklopu projekta MK-Ultra.Komune poput Hog Farme obično su se nalazile u udaljenim krajevima Kalifornije i služile kao uzgajališta za satanističke kultove,kao i terorističke grupe. Članovi ovih komuna stalno su se menjali sa drugim komunama i bili regrutni centri za Procesnu crkvu i Mensona.Članica Hog Farme Diana Lake bila je član „Porodice“ Charlesa Mensona u vreme masakra Sharon Tate i njenih gostiju.

14. avgusta,jedan dan pre najavljenog otvaranja,čitavo obezbeđenje festivala koje se sastojalo od 350 njujorških policajaca van dužnosti bilo je uklonjeno.Portparol policije New Yorka tvrdio je da nikakav zvanični aranžman nije napravljen sa gradom,koju tvrdnju su promoteri žučno porekli.15. avgusta 1969. u članku u New York Timesu, šef obezbeđenja u Woodstocku je kazao:„Sada nemam uopšte nikakvog obezbeđenja.Pogođen sam.Imamo najveći skup klinaca koji je ikad bio u ovoj zemlji bez ikakve policijske zaštite.“Ne treba se iznenaditi što je Hog Farma bila zadužena za sigurnost.

John Roberts, direktor Woodstock festivala,otvoreno je priznao da je bio svestan veze Hog Farme sa distribucijom droge.On piše:„Njihov udeo je bio jednostavno transport na i sa festivala… snaga za održavanje mira koja je izgledala,govorila i mirisala poput mnoštva bila bi veoma kredibilna i vrlo efikasna… i što je najvažnije,oni su bili mudri za puteve droge, razlikujući dobra halucinogena sredstva od loših,dobre tripove od kikseva,dobre ljekove od otrovi, itd.“

Hog Farma je u to vreme živela u planinama Novog Meksika. Roberts je unajmio charter let Boingom 727, po ceni od 17.000 dolara,i prebacio 100 članova u New York.
Da bi raščistili konačnu stazu za planirano drogiranje pola miliona mladeži,javni tužilac distrikta za ovo područje se privatno složio da neće biti hapšenja ili progonstva za kršenje zakona o drogi.John Roberts piše:„Javni tužilac distrikta… brzo je spoznao da će mnogi od naših mušterija ilegalno koristiti droge,ali je takođe priznao da će to biti najmanji od naših problema tokom vikenda.On je, stoga,postupio sa saosećanjem i skroz dobrom naklonošću.“Roberts takođe piše da se stalno sastajao sa FBI,uključujući i jedan dan pre početka koncerta,i imao njihovu punu saradnju.
Eksperiment počinje
Dva dana pre najavljenog početka koncerta,50.000 klinaca već je bilo prispelo u Woodstock.Droga je odmah počela cirkulisati. Mnogi ljudi doveli su svoje bebe i,kako Roberts kaže,čak su i one bile drogirane.Roberts piše da su kraj jezera „mališani plivali goli, pušili travu i puštali muziku.“

Anketa koju je New York Times sproveo na festivalu pokazala je da 99% posetilaca koristilo marihuanu.Zamjenici lokalnog šerifa,potpuno uništeni,javili su da nisu vršenanikakva hapšenja zbog upotrebe droge.New York Times je 17. avgusta citirao jednog zamenika:„Da smo to učinili (hapsili),ne bi bilo dovoljno mesta u Sallivenu ili sledeće tri države da ih smestimo.“

Korišćenje marihuane nije bila najgora stvar.Sledeći plan prvobitnog MK-Ultra projekta,na red je došla distribucija LSD-a, koji je bio većinom ubačen u Coca-Coli,kao što su Kaseyevi Prankstersi činili pet godina ranije.Roberts se posprdno osvrće na jedan detalj:„Jednom posebno kreštavom policajcu…data je LSD-jem začinjena Coca-Cola dok je usmeravao saobraćaj. Nedugo nakon toga svi automobili u području bili su zaglavljeni u zastoju dok je ovaj dasa i dalje bio kraj puta mašući im. Napokon su ga odveli.“

Sledeća tri dana,skoro pola miliona ljudi koji su došli bili su podređeni stalnom drogiranju i rock muzici.Zbog jakih kiša,bili su prisiljeni da se batrgaju u do kolena dubokom blatu.Nije bilo zaklona ni načina da se izađe napolje.Auta su bila parkirana više od 12 km dalje.Rosenman piše da je ključ za „Woodstock eksperiment“ bio „držanje naših izvođača u danonoćnom radu… kako bi se zadržali klinci…“

U roku od prvih 24 sata,preko 300 dece se javilo medicinskim službama,prisilno bolesno.Dijagnoza:imali su „loše“ LSD tripove.Hiljade su ih sledile.17. avgusta,New York Times je izvestio:„Večeras je najavljivač sa bine upozorio da je ‘loše proizvedena kiselina’ [jedan termin za LSD] u opticaju.On je kazao:‘Vi ne uzimate otrovnu kiselinu.Kiselina nije otrov.Samo je loše proizvedena kiselina.Nećete umreti…Dakle,ako mislite da ste uzeli otrov,niste.Ali ako ste zabrinuti,uzmite samo pola tablete.’“

Ovaj savet za skoro 500.000 ljudi da „uzimaju samo pola tablete“ dao je niko drugi do agent MK-Ultra Wavy Gravy.

Uz porast medicinskih intervencija na terenu,upućen je poziv gradu New Yorku za slanje hitne službe.Prispelo je preko 50 doktora i sestara.Do kraja Woodstocka,zabeleženo je ukupno 5.000 medicinskih slučajeva.
Altamont: snimanje „filma za njušenje“

Poslednji veliki rock „festival“ iz 1960-ih održan je na trkačkoj stazi u Altamontu,izvan San Franciska.Glavni izvođači bili su Rolling Stonesi koji su sada nadmoćno vladali u rock svetu, pošto su se Beatlesi raspali.Sugestija za koncert došla je od agenta MK-Ultra Kena Kaseya.

Ovog puta,publika je terana u ekstazu,u otvorenu hvalu Đavolu. Rezultat je bio doslovne satanističke orgije.Na kraju,četvoro ljudi je bilo mrtvo a deseci izubijano i povređeno.Mick Jagger, frontmen Rolling Stonesa,igrao je ulogu Lucifera.Ovaj performans je obeležio početak „heavy-metal“ koncerata današnjice.

Preko 400.000 ljudi posetilo je Altamont koncert uz daleko manje priprema nego čak u Woodstocku.Hrana i čak voda su bili gotovo nedostupni.Ali zato je droge bilo u izobilju.Poput Woodstocka,koncert je postao zamajac za masovno eksperimentisanje drogama,posebno LSD-jem.Autor Tony Sanchez opisuje scenu kad su se ljudi okupili u Altamontu:

„Do sredine jutra više od četvrt miliona ljudi milelo je okolo i stvari su postale haotične.Bilo je puno loše kiseline (LSD-DP) u opticaju,i ljudi su svuda mahnitali.Svako je nastojao da se zabavi i ‘ubije’ duge sate prije početka muzike – meksička trava, jeftino kalifornijsko vino, amfetamini…“ (Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.195)

„Do podna bukvalno svi su bili u tripu…Jedan čovek se zamalo ubio dok je pokušavao da poleti sa mosta–još jedan slučaj sa kiselinom.Na drugoj strani jedan mladić je vrištao za pomoć pošto je upao u duboke vode drenažnog kanala.Izbezumljene rugobe zbunjeno su posmatrale dok je tonuo ispod površine. Niko nije izgledao siguran da li je ovo stvarnost ili halucinacija. To više nije ni bilo važno,on je bio mrtav.Drugde su doktori bili zauzeti predavanjem beba devojkama koje su imale histeričan prevremeni porođaj.“ (Tony Sanchez,Up and Down With the Rolling Stones, p.195)

Spuštanje u pakao se nastavilo.Rolling Stonesi su unajmili, kažu za besplatno pivo u vrednosti od 500 dolara,motociklističnu bandu Anđela pakla da rade kao obezbeđenje za koncert. Međutim, njihova stvarna isplata bila je u prodaji droge.Anđeli pakla,odmetnička banda sastavljena od pljačkaša,silovatelja i ubica,bila je poznata kao kontrolori i prodavci droga na čitavoj Zapadnoj Obali.

Kad je festival otvoren,gomila od skoro pola miliona ljudi je čekala više od sat i po da se Stonesi pojave.Tek kad je pala noć, što je omogućilo korišćenje specijalnih svetlosnih efekata, grupa je konačno izašla na binu.Mick Jagger,glavni pevač,bio je odeven u satenski plašt koji je bleštao crvenilom pod svetlima. Jagger je imitirao Lucifera.

Autor Sanchez zatim opisuje ono što naziva unapred planiranim „satanskim ritualom“.Kad je grupa počela sa svirkom, „nekoliko neobičnih klinaca je skidalo svoju odeću puzeći prema bini kao da je to visoki oltar, da bi tamo ponudili sebe kao žrtve za čizme i znamenja Anđela.Što su više bili tučeni i krvarili,to su više bili podsticani,kao nekom natprirodnom silom,da se nude kao ljudske žrtve ovim agentima Sotone.“(Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.199)
Ispred bine u gomili je stajao crnac po imenu Meredith Hunter, sa svojom devojkom koja je uskoro ostala samica zbog ljudske žrtve.

Stonesi su upravo bili izdali novu pesmu pod naslovom „Simpatija za Đavola“.Ubrzo je postala numera broj jedan u zemlji.Pesma počinje tako što Mick Jagger predstavlja sebe kao Lucufera.Čim je počeo da peva u Altamontu,cela publika je ustala i počela da igra u divljoj ekstazi.

Sanchezopisuje šta se zatim dogodilo:„U krznu velikog grizli medveda jedan Anđeo pakla prišunjao se Meredithu (Hunteru) i jako ga počupao za kosu kako bi isprovocirao borbu… Borba se razvila,a još pet Anđela se sjurilo da pomogne svom drugu,dok je Meredith pokušavao pobeći kroz natiskanu gomilu.Jedan Anđeo ga je uhvatio za ruku,izvadio nož sa koricama i zario ga snažno u leđa crnca.Nož nije prodro duboko,ali Meredith je znao da se bori za svoj život. On je potegao pištolj iz džepa i uperio ga ravno u Anđelove grudi… I tada su se Anđeli sruštili na njega kao čopor vukova.Jedan je istrgao pištolj iz njegove ruke,drugi ga udario pesnicom u lice a još jedan ga neprekidno ludački udarao dok mu nisu popustila kolena.

Kad su Anđeli završili sa Hunterom,nekoliko ljudi je pokušalo da dođe do njegove kiseline,ali jedan Anđeo je čuvao stražu nad nepomičnim telom.‘Ne dirajte ga,’rekao je preteći.‘On će svakako umreti pa ga pustite da umre.’“ (Tony Sanchez,Up and Down With the Rolling Stones, pp. 201,202)

Nikad nije dokazano da je Meredith zaista imao pištolj.Kasnije je došlo do hapšenja.Niko nikad se nije usudio da svedoči zbog straha od odmazde Anđela.

Usred ovog krvavog ubistva Rolling Stonesi su nastavili izvoditi „Simpatiju za Đavola“.Čitava grupa posmatrala je sa bine kako pred njima ubijaju Mereditha Huntera.Pored toga,što je još neverovatnije,celo ubistvo je profesionalno snimala filmska ekipa unajmljena za snimanje koncerta.Ubrzo nakon toga,film je objavljen u zemlji sa naslovom pesme Rolling Stonesa „Gimme Shelter“.

Da li su ovo ubistvo satanisti unapred planirali?U svojoj knjizi „Krajnje zlo“,autor Mori Terry govori kako satanistički kultovi među sobom šire filmove o njihovim ljudskim žrtvama.Ovi filmovi se u žargonu nazivaju „filmovima za njušenje“ (snuff films).Terry ukazuje da je jedno od sedam ubistava koje je počinio David Richard Berkowitz,poznat kao Sin Semov (Son of Sam),bilo zapravo snimano iz obližnjeg parkiranog kombija. Film je zatim otkupio jedan bogati satanista.„Gimme Shelter“, koji je bio hit na blagajnama,može se još uvek kupiti ili iznajmiti danas za samo nekoliko dolara u videotekama.
Iza „heavy-metal“ rocka

Ista 1969. godina kao i Altamont,označila je početak zle karijere Ozzya Ozbourna.Ozbourn je oformio bend Black Sabbath.Grupa je modelirana prema Rolling Stonesima.Sledećih petnaest godina svedoče o nizu mladih drogiranih rock izvođača,poput Ozbourna,koji su se nadmetali za „veliku lovu“ i ugovore o snimanju koji bi došli s tim.Ključni kriterijum onih koji su „uspeli“ bila je njihova sposobnost da oslikaju dekadenciju i zlo. To su bile „heavy-metal“ grupe.

Godine 1985,
list New Solidarity,koji je kasnije prisilno ugašen od federalne vlade,napravio je intervju sa Hesekijom Ben Aaronom,tada trećerangiranim članom Crkve Satane.Ben Aaron je sada posvećeni hrišćanin.U tom intervjuu,Aaron je otkrio da je njegova crkva startovala „heavy-metal“ grupe kao što su Black Sabbath,The Blue Oyster Cult,The Who,Ozzy Osbourne, i mnoge druge.Crkvu Satane je tada vodio njen visoki sveštenik, Anton La Vey.Međutim,mnogi tvrde da je La Vey,bivši krotitelj lavova,bio samo istureni čovek za stvarnog prvosveštenika, Keneta Angera,čoveka koji je ranije regrutovao Rolling Stonese u okultizam.

Sledi izvod iz tog intervjua: „Radio sam za Crkvu…Crkva je imala druge ljude koji su bili posrednici za druge kompanije. Bilo je posrednika za Apple [koji su osnovali Beatlesi],Warner Brothers i druge filmske kompanije.Neko bi došao k meni i rekao:‘Imam jedan snimak na traci,hteo bih da mi to proverite. Želeo bih da znam da li ste zainteresovani za sponzorisanje jedne rock grupe.’Ja bih rek'o:‘Proveriću.’Nekoliko dana kasnije Ben Aaron bi nazvao i zakazao drugi sastanak.On nastavlja:‘Daću vam 100.000 dolara i nećete potpisivati ništa. Ono što ne znate je da je ogledalo na zadnjem zidu jednosmerno ogledalo i mi snimamo traku i fotografišemo sve što se dešava. Playback, ako ne uspete da grupa proradi,je zaista loš.Ponekad je to do 60% na dolar.“

Aaronov intervju se nastavlja:„Šaljemo vas u prodavnicu, obezbeđujemo vam uniforme i obezbeđujemo vam pojačala.To je sve plaćeno kroz novac koji smo vam dali.Mi vam sređujemo turneje.Mi vam sređujemo aranžmane.Mi vas angažujemo.“

Aaron je zatim objasnio da ako grupa ne uspe,on bi dobijao naređenja da prikupi novac ili napravi druge „aranžmane“.Ovi „drugi aranžmani“ su moguće ključ za desetine „samoubistava“ rock zvezda.Podzemlje narko mafije ima mnogo načina da eliminiše neplatiše.Neki čitaoci se možda sećaju sledeće izjave Johna Lennona na međunarodnom presu daleke 1966:

„Hrišćanstvo će otići,nestaće i iščeznuti.Nema potrebe da se raspravljamo o tome.U pravu sam i to će se pokazati tačnim… Mi smo sada popularniji od Isusa.“

Hrišćanstvo nije nestalo,ali je činjenica da su se preko ovih pokreta i „revolucija“ moralna dekadencija,bezbožnost i neo paganizam rapidno raširili po celom svetu,uništavajući omladinu,što je takođe omogućilo „procvat“ najvećeg biznisa na svetu – trgovine narkoticima.

Na individualnom planu,ovaj stil života (rock muzika,droga i alkohol) verovatno se u početku malo kome zaista dopada,kao što se nikome isprva ne sviđa recimo duvan,ali zbog vlastitog neznanja i slabosti,pod pritiskom popularnih „promotera“ i uz (lažna) očekivanja da će postati „cool“ u društvu,doživjeti uzbuđenja i iskusiti viši nivo slobode i uživanja,mladi podležu jeftinoj propagandi zla,brzo i sami postajući zavisnici i dalji prenosioci zaraze.

                                                                         Autor: Donald Phau

Izvori:

http://www.av1611.org/othpubls/roots.html


Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje