SOTONSKI KORENI ROCKA
Danas na gotovo svakom „heavy-metal“ rock koncertu publika može čuti pozive i sugestije na silovanje,ubistva i bahanalije u ime Sotone.Svaki normalni roditelj bio bi zgrožen i šokiran saznanjem kakvo zlo slušaju njihovi sinovi i kćeri.Možda bi neki od njih pomislili za sebe:„Kad bi se samo vratila ona ‘dobra stara vremena’ kad su se slušali Beatlesi.“Malo njih uopšte sumnja da je većina nevolja upravo počela sa naizgled nevinim Beatlesima.
Savremena elektronska-rock muzika,inaugurisana ranih 1960-ih, je,i uvek je bila, zajednički projekat britanske vojno-obaveštajne službe i satanističkih kultova.S jedne strane,satanisti kontrolišu glavne rock grupe preko droge,seksa,pretnji nasiljem i čak ubistvima.S druge strane,publicitet,turneje i snimanje albuma finansiraju kompanije povezane sa britanskim vojno-obaveštajnim krugovima.Obe strane su duboko upletene u najveći biznis na svetu – međunarodnu trgovinu droge.
Takozvane „rock zvezde“ su patetične marionete uhvaćene u mnogo veću šemu.Od momenta kad su primili svoja prva autorska prava za snimanje,ove grupe su uvučene u svet droge.Na primer, obožavane „zvezde“ kao John Lennon iz Beatlesa i Kit Richard iz Rolling Stonesa,bili su zavisnici od heroina.Richard je morao da primi transfuzije krvi,zamenivši svoj krvotok obojen heroinom, kako bi dobio vizu za ulazak u Sjedinjene Države. (Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.319)„Rock zvezde“ su potpuno veštačke medijske tvorevine.Njihov javni imidž,kao i njihova muzika,su fabrikovani iza scene od strane kontrolora.Na primer,kad su Beatlesi prvi put došli u Sjedinjene Države 1964. godine,na aerodromu je na njih nagrnulo na stotine maloletnica koje su vrištale.Nacionalna štampa je odmah najavila kako je „beatlesmanija“ obuzela SAD. Ali ove devojke su sve bile transportovane iz devojačke škole u Bronxu(New York) i plaćene za performans vrištanja od strane promotera Beatlesa.
Novac od rock grupa iz 1960-ih,koji je u nekim slučajevima iznosio na stotine miliona dolara,takođe je bio potpuno pod kontrolom promotera povezanih sa masama.Od 1963. do 1970, Rolling Stones su zaradili preko 200 miliona dolara,pa ipak članovi grupe su bili gotovo u bankrotu.Niko od njih nije imao pojma gde je otišao njihov novac.
Između 1963-64,The Beatles i The Rolling Stones opseli su zapadno-evropsku i američku kulturu.Ova dvokraka invazija iz Engleske bila je dobro planirana i dobro vremenski tempirana. Amerika je upravo pretrpela šok ubistva predsednika Johna F.Kennedya,dok su se na ulicama odigravali masovni građanski protesti u Washington DC-u pod vođstvom Martina Lutera Kinga, gde se okupilo pola miliona ljudi.Protukultura rocka iskorišćena je,između ostalog,kao oruđe za uništavanje takvih političkih pokreta.
1968. i 1969.godinu su obeležili masovni štrajkovi studenata i radnika u SAD i Evropi,a veliki rock koncerti na otvorenom prostoru iskorišćeni su za preusmeravanje rastućeg nezadovoljstva populacije.Rock koncerti bili su osmišljeni kao sredstvo za masovnu regrutaciju u protukulturu droga i slobodnog seksa.Za milione koji su dolazili na ove koncerte,na hiljade tableta halucinogenih droga,LSD-a,bile su besplatno dostupne. Ove droge su tajno stavljane u pića kao što je Coca-Cola, pretvarajući hiljade naivnih žrtava u pomahnitale psihopate. Mnogi su počinili samoubistva. Stvaranje Beatlesa
The Beatles su imali prvi nastup kasnih 1950-ih u jazz klubovima u Engleskoj i Zapadnoj Nemačkoj.Ovi klubovi,uvek pozicionirani u najnaseljenijim delovima gradova,služili su kao tržnica za prostituciju i cirkulaciju droga.Biograf Beatlesa Philip Norman piše:„Njihov jedini redovni angažman bio je jedan striptiz klub. Vlasnik kluba je platio svakome od njih po deset šilinga da odsviraju nešto na svojim gitarama dok je striptizeta po imenu Janis lagano skidala svoju odeću pred publikom od mornara, problematičnih biznismena i svetine u kišnim mantilima sa okovratnicima.“(Philip Norman,Shout!The Beatles in Their Generation, p.81)The Beatles su ostvarili prvi veći proboj u Nemačkoj,avgusta 1960,kad su dobili angažman u jednom jazz klubu u hamburškom distriktu za zabavu.Opisujući taj prostor Norman piše da je imao „crveno osvetljene prozore sa prostitutkama u svim tipovima ukrasnih haljina,svih dobi od nimfe do bakice…Sve je bilo besplatno.Sve je bilo lako.Seks je bio lagan…“(Philip Norman, Shout!The Beatles in Their Generation, p.91)Daleko od slike o nevinosti,The Beatles,čak u svojim prvim izvedbama,uvek su bili na drogi zvanoj preludin.„Johnu (Lennonu) bi penilo u ustima,imao je jako puno pilula u sebi… John je počinjao da divlja na bini,skačući i puzeći…Činjenica da publika nije mogla razumjeti ni reči koje je izgovarao, isprovocirala je Johna da uzvikne `Sieg Heil!’ i ‘Je..ni nacisti’, na šta je publika bez izuzetka odgovorila smehom i tapšanjem.“ (Philip Norman,Shout!The Beatles in Their Generation,pp. 152,91)
Izvan scene,Beatlesi su bili jednako loši.Norman nastavlja:„Dok smo bili u Hamburgu,John bi svake nedelje stajao na balkonu podrugujući se vernicima koji su išli u crkvu ulicom sv. Josifa. Držao je jedan kontraceptiv ispunjen vodom sa Isusovim likom i objesio ga kako bi vernici mogli to da vide.Jednom je urinirao po glavama tri časne sestre.“(Philip Norman,Shout!The Beatles in Their Generation, p.152)
Dok su bili u Hamburgu,juna 1962,Beatlesi su primili telegram od svog menadžera,homoseksualca po imenu Brian Epstein,koji se bio vratio u Englesku.„Čestitke“, glasila je Epsteinova poruka, „EMI traži sesiju za snimanje“.EMI je bio jedna od najvećih evropskih producenata,i njihova uloga u promovisanju Beatlesa biće ključna u budućnosti.
Pod striktnim smernicama direktora EMI-ja Georgea Martina i Briana Epsteina,Beatlesi su bili oribani i oprani,a njihove frizure napravljene u Beatles stilu.
Martin je bio obučeni klasični muzičar koji je studirao obou i klavir u londonskoj muzičkoj školi.Beatlesi nisu znali ni da čitaju note ni da sviraju neki instrument osim gitare.Za Martina, muzika Beatlesa je bila loša šala.Na njihovom prvom hit snimku, „Love Me Do“,Martin je zamenio Ringa na bubnjevima sa studijskim muzičarem.Martin je rekao da Ringo „ne bi mogao da svira bubnjeve ni da mu spašava život.“ Od tada,Martin je jednostavno uzimao male melodije sa kojima su mu Beatlesi dolazili i pretvarao ih u hitove.
Lockwood i EMI
EMI koji je vodio aristokrata Sir Joseph Lockwood,predstavljao je električne i mehaničke instrumente i važio za jednog od najvećih britanskih proizvođača vojne elektronike.Martin je bio direktor EMI-jevog predstavništva Parlophona.Do sredine šezdesetih EMI je, sada pod imenom Thorn EMI,stvorio muzičku diviziju koja je izrasla na 74.321 zaposlenih i imala godišnju prodaju od 3,19 milijardi dolara.EMI je takođe bio ključni član establišmenta britanske vojno-obaveštajne službe.
Nakon rata, 1945. godine, čelnik evropske produkcije EMI-ija Walter Legge je virtuelno preuzeo kontrolu nad snimanjem klasične muzike,potpisavši ugovore sa tucetom nemačkih klasičnih muzičara i pevača koji su bili na ivici egzistencije. Muzičari koji su nastojali da očuvaju tradicionalne izvedbe Beethovena i Brahmsa bili su potisnuti u pozadinu,dok su promovisani bivši članovi nacističke partije.Legge je napravio ugovor sa pokojnim nacistom Herbertom von Karajanom, promovišući ga u status super zvezde,dok su veliki dirigenti kao Wilhelm Furtwangler bili ignorisani.
Od početka, EMI je stvarao mit o velikoj popularnosti Beatlesa.U avgustu 1963,na njihovom prvom velikom televizijskom pojavljivanju na londonskom Paladijumu,hiljade njihovih fanova je navodno pravilo džumbus.Sledećeg dana sve veće novine u Velikoj Britaniji objavile su na svojim naslovnicama sliku i priču u kojoj se tvrdilo: „Policija se borila da potisne hiljadu uzavrelih maloletnika.“Slika koja je,pak,bila na naslovnim stranama je pažljivo izrezana da su se mogli videti samo tri ili četiri „vrišteća tinejdžera“.Ta priča je bila obmana.Prema jednom fotografu na sceni, „Nije bilo nikakvog džumbusa.Bio sam tamo.Videli smo osam devojaka,čak i manje od osam.“(Philip Norman,Shout!The Beatles in Their Generation, p. 188)Februara 1964, mit o Beatlesima je pogodio Sjedinjene Države, sa orkestriranim „džumbusom“ na aerodromu Kennedy,pomenutim ranije.Da bi lansirali njihovu prvu turneju, mediji su stvorili jednu od najvećih masovnih publika u istoriji. Za dve nedelje bez presedana,na Ed Sullivanovoj paradi,preko 75 miliona Amerikanaca je posmatralo Beatlese kako mlate glavama i njišu svoja tijela u ritualu koji će uskoro ponavljati stotine budućih rock grupa.
Po povratku u Englesku,The Beatles su nagrađeni od britanske aristokratije kojoj su tako dobro služili.U oktobru 1965. godine, ova četvorka je uvedena u Red viteštva,a lično su im dodeljena priznanja Člana Britanske imperije od kraljice Elisabethe u Buckinghamskoj palati. Podizanje iz taloga:The Rolling Stones
Zasluge za poreklo današnjeg bučnog satanskog „heavy metal rocka“ idu na račun engleske grupe,The Rolling Stones.Njihova fama je tesno povezana sa onom od Beatlesa.
The Stones, kako su nazvani, bili su široko okarakterisani kao suprotnost Beatlesima. „The Stones“ je imalo značenje „prljavštine“ i „pobune“, dok su Beatlesi bili dobro uređena „Fab četvorka“. Iako naizgled konkurenti,oni su prosto bili dve strane iste operacije.Prvi hit Stonesa zapravo su napisali Beatlesi, a član Beatlesa George Harisson je sredio aranžmane za njihov prvi snimateljski ugovor.
Sledeći isti plan igre kao Beatlesi,u proleće 1963. godine Rolling Stonesi se pojavljuju na jednoj od najpopularnijih engleskih porodičnih TV predstava, „Zahvalite svojim srećnim zvezdama“ (Thank Your Lucky Stars).Samo ovoga puta,reakcija gledalaca srednjeg doba bila je sasvim različita od one na Beatlese.Poslato je na stotine ogorčenih pisama,tipične sadržine:„Sramno je da se dugokosim klipanima poput ovih dopusti pojavljivanje na televiziji.Njihova pojava je apsolutno odvratna.“
Međutim,program je imao tačno planirani učinak.Menadžer Rolling Stonesa Andrew Oldham bio je ushićen reakcijom.On je kazao grupi: „Mi ćemo vas napraviti upravo suprotnim finim, čistim,urednim Beatlesima.I što vas više roditelji budu mrzili, klinci će vas više voleti.Samo čekajte da vidite.“ (Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.17)
1964. godine the Rolling Stones su se pojavili na Ed Sullivanovoj paradi,kao što su uradili i Beatlesi ranije.Ovoga puta,publika od obale do obale je gledala spektakl televizijskog studija koji je pobrao fanove Stonesa.Sullivan je kasnije rekao:„Obećavam vam,oni se nikada neće vratiti u našu emisiju.“Međutim, publicitet je bio upravo ono što se želelo postići.U roku od nekoliko meseci,ploče ove grupe su se prodavale u milionima primeraka.
Plan je bio iskoristiti Beatlese i Rolling Stonese kao sredstva za transformaciju cele jedne generacije u neo pagane,sledbenike New Agea,sledbenike koji su se mogli oblikovati u budući kadar satanskog pokreta i zatim rasporediti u školama,zakonodavnim institucijama i političkom vođstvu. Regrutacija u satanizam
U svojoj knjizi „Krajnje zlo“,istraživač-autor Maury Terry (The Ultimate Evil, by Maury Terry) piše da je između 1966. i 1967. godine satanistički kult,Procesna crkva, „nastojao da regrutuje Rolling Stonese i Beatlese“.Tokom ovog perioda,Terry izveštava da se jedna fotografija dugogodišnje devojke vođe Rolling Stonesa Micka Jaggera,Marianne Faithfull,pojavila u izdanju „The Process Magazina“.
Ključna veza između Rolling Stonesa i Procesne crkve bio je Kenet Anger,sledbenik „oca osnivača“ modernog satanizma, Aleistera Crowleya.Anger,rođen 1930. godine,i dete hollywoodske filmske zvezde, postao je posvećeni Crowlwyev učenik.
Crowley je rođen 1875. godine i nazvan „Velikom Zveri“.Bio je poznat po praksi redovnog ritualnog žrtvovanja deteta,u svojoj ulozi velikog Sataninog sveštenika ili „Magusa“.Crowley je umro 1947.godine od komplikacija nastalih zbog velike zavisnosti od heroina.Pre smrti,on je uspešno uspostavio satanistička društva (kavene) u mnogim američkim gradovima,uključujući Hollywood. Anger je, poput Crowleya, bio Magus i izdavao se za Crowleyevog naslednika.
Anger je imao sedamnaest godina kad je Crowley umro.Iste godine, 1947,Anger je bio producent i režiser filmova koji su se, čak i po današnjim standardima,pušili od čistog zla.
Tokom 1966-1967,kad je Procesna crkva vršila regrutaciju u Londonu,Anger je takođe bio na sceni.Autor Tony Sanchez piše da su Roling Stonesi Mick Jagger i Kit Richard,i njihove devojke Marianne Faithfull i Anita Palenburg, „očarano slušali dok ih je Anger obraćao Crowleyevim moćima i idejama.“(Tony Sanchez,Up and Down With the Rolling Stones, p.155)
Dok je bio u Engleskoj,Anger je radio na filmu posvećenom Aleisteru Crowleyu,pod imenom „Uzdizanje Lucifera“(Lucifer Rising).Film je spojio Procesu crkvu,kult Mensonove Porodice i Rolling Stonese.Muziku za film je komponovao Mick Jagger. Sledbenica Procesne crkve Marianne Faithfull išla je čak u Egipat da učestvuje u filmskom prikazu Crne mise.Ulogu Lucifera igrao je gitarista jedne kalifornijske rock grupe,Bobby Beausoleil.Beausoleil je bio član Mensonove Porodice i Angerov homoseksualni ljubavnik.
Nekoliko meseci posle snimanja Angerovog filma u Engleskoj, Beausoleil se vratio u Kaliforniju gde je počinio prvo iz serije groznih ubistava Mensonove Porodice.Beausoleil je kasnije uhapšen i sada služi doživotnu kaznu sa Mensonom. Izgubivši svoju zvezdu izvođača,Anger je zatim zamolio Micka Jaggera da igra Lucifera.Na kraju se rešio da tu ulogu poveri Antonu La Veyu,autoru Satanističke Biblije i poglavaru Prve Satanine crkve. Film je objavljen 1969. godine pod naslovom „Prizivanje mog brata demona“ (Invocation To My Demon Brother).U Londonu, Anger je uspešno regrutovao devojku jednog od Rolling Stonesa,Anitu Palenberg.Palenbergova je upoznala Rolling Stonese 1965.Ona se odmah upustila u seksualne odnose sa trojicom od pet članova grupe.
Anger je, komentarišući Anitu,rekao:„Verujem da je Anita,zbog nedostatka bolje reči,veštica… Okultna jedinica unutar Stonesa bili su Kit i Anita… i Brian.Vidite, Brian je takođe veštac.“
Jedan od prijatelja grupe,Tony Sanchez, pisao je o Palenbergovoj u svojoj knjizi „Gore-dole sa Rolling Stonesima“: „Ona je bila obuzeta crnom magijom i počela je nositi sa sobom svežanj bijelog luka svugde – čak i u krevet – da se zaštiti od vampira. Takođe je imala jedan čudan misteriozni stari putir za svetu vodicu koji je koristila u nekim svojim ritualima.Njene ceremonije postajale su sve tajnije,i upozorila me da je nikad ne prekidam dok se bavila činima.“(Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.159)
On nastavlja:„U krevetu je držala jedan poveći kovčeg ukrašen ornamentima,koji je tako ljubomorno čuvala da sam pretpostavljao da tu drži drogu.Jednog dana kuća je bila prazna i ja sam odlučio da zavirim unutra.Pregrade su bile ispunjene ostacima kostiju,smežuranom kožom i krznom nekih čudnih životinja.“(Tony Sanchez, Up and Down With the Rolling Stones, p.159)
Godine 1980,sedamnaestogodišnja paziteljka na imanju Kita Richarda u Novoj Engleskoj nađena je ubijena u krevetu Anite Palenberg.Smrt,koja je označena kao samoubistvo,je uzrokovana pištoljem Palenbergove.Richardova kuća je bila smeštena blizu centrale Procesne crkve na Istočnoj obali.Prema jednom članku u engleskim novinama „Midnite“, policijski službenik Konektikata,Michael Passaro,koji je vršio uviđaj ovog „samoubistva“ prijavio je „čudno pevanje“ iz šume udaljene oko 400 metara od Richardove kuće.U članku dalje stoji:„Bilo je nekoliko bizarnih satanističkih rituala na ovom području u proteklih pet godina.Jedan lokalni reporter pripisao je provali okultizma što ‘bogataši uzimaju halucinogena sredstva.’“
Godine 1967,odražavajući svoje druženje sa Angerom i Procesnom crkvom,Rolling Stonesi su izdali njihov prvi rock album koji otvoreno slavi Đavola,pod imenom „Zahtev njihovih satanskih veličanstava“(Their Satanic Majesties Request). Nekoliko meseci ranije,Beatlesi su izdali svoj prvi album posvećen promociji psihodeličnih droga, „Sargeant Pepper’s Lonely Hearts Club Band“.Na ovom albumu našla se fantatizovana verzija LSD tripa,nazvana „Lucy in the Sky with Diamonds“ ili skraćeno L.S.D. koja je postala top seler.Jasno je da je ovaj album Beatlesa bio posvećen Aleisteru Crowleyu.Izdat je 20 godina,gotovo u dan,nakon Crowleyeve smrti 1947. godine,a naslovna numera je počinjala stihovima „Bilo je to pre dvadeset godina…“ Na naslovnici albuma bila je i Crowleyeva slika.
Mesec dana nakon izlaska ovog albuma,Beatlesi su šokirali svet javno objavivši da su redovno uzimali LSD.Član Beatlesa Paul Mc Cartney,u jednom intervjuu za Life magazin je rekao:„LSD mi je otvorio oči.Mi koristimo samo jednu desetinu našeg mozga.“ Oni su takođe javno pozvali na legalizaciju marihuane.Mačka je sada bila puštena iz džaka,ali protesti su bili sporadični i minorni.U Engleskoj,BBC je zabranio numeru „A Day in the Life“,a u SAD-u guverner Merrylanda Spiro T. Agnew,koji se kasnije našao kao učesnik afere Watergate,pokrenuo je kampanju za zabranu numere „Lucy in the Sky With Diamonds“.
ROCK MUZIKA I ALEISTER CROWLEY
Aleister Crowley je bez sumnje glavni duhovni „učitelj“ rock muzike.Crowleyeva misija u životu bila je da uništi hrišćanstvo i Isusa Hrista,dok je veličao seksualnu perverziju,droge,magiju i Sotonu.
Aleister Crowley je bljuvao svoju mržnju na Isusa Hrista u „Svetskoj tragediji“:
„Ne želim se raspravljati da su Isusova učenja,ona i samo ona, degradirala svet do njegovog sadašnjeg stanja.Držim da je hrišćanstvo ne samo uzrok već i simptom ropstva.“(Aleister Crowley,The World’s Tragedy, p. XXXIX)
„Ta religija koju oni nazivaju hrišćanstvom;đavola koga slave oni nazivaju Bogom.Prihvatam ove definicije,kao što poeta mora činiti,ako bi on uopšte bio shvatljiv u njegovom dobu,i njihov Bog i njihova religija je ono što mrzim i što ću uništiti.“(Aleister Crowley, The World’s Tragedy, p. XXXI)
U uvodu „Svetske tragedije“,Israel Regardie kaže:
„Ova duga,gotovo epska poema je jedna od najgorčih i najzlobnijih žestokih kritika protiv hrišćanstva koju sam ikad pročitao.“
Crowleyevo najčuvenije učenje „Radi šta hoćeš je sav zakon“ postala je mantra revolucija 60-ih godina koje su propagirale upotrebu droga,slobodnu ljubav (seksualni nemoral i perverzije) i anti-hrišćanstvo.„Radi po svome“ i „Radi to ako se osećaš dobro“ postale su omiljene krilatice ovih pokreta. Beatlesi i Crowley
Prema „The All Music Guide“, album Beatlesa „Sgt. Pepper“, „zauvek će biti poznat kao ploča koja je promenila rock and roll.“ „Time“ magazin je konstatovao da je „Sgt Pepper’s“ bio „natopljen drogama“. (Time, Sept. 26, 1967, p.62)Naslovnica albuma „Sgt. Pepper’s“ prikazuje Beatlese sa ljudima u pozadini koje „mi volimo i obožavamo“, prema rečima Ringo Stara. (Hit Parader, Oct. 1976, p.14). Paul MC Cartney je rekao o naslovnici „Sgt. Pepper’s“: „Imali smo slike na zidu svih naših heroja.“ (Musician, Special Collectors Edition, – Beatles and Rolling Stones, 1988, p.12)
Jedan od heroja Beatlesa na naslovnici ovog albuma bio je čuveni Aleister Crowley!Većina ljudi, posebno 1967. godine,nije čak ni znala ko je Crowley–ali Beatlesi su izvesno znali.
„Heroj“ Aleister Crowley je drugi s leva u najgornjem redu.Beatlesi su očigledno uzimali Crowleyevo učenje veoma ozbiljno. John Lennon je u jednom intervjuu rekao da je „cela ideja Beatlesa“ bila Crowleyevo poznato „čini šta hoćeš“.„Cela Beatle ideja bila je čini šta hoćeš, u redu?Da biste preuzeli svoju vlastitu odgovornost,činite šta hoćete i pokušavate da ne povredite druge ljude,zar ne?RADI ŠTA HOĆEŠ,sve dok to nekog ne povređuje…“ („The Playboy Interviews with John Lennon & Yoko Ono“, by David Sheff & G. Barry Golson, p. 61)„Oni su POTPUNI ANTI-HRIST.Mislim,i ja sam anti-Hrist,ali oni su toliki anti-Hrist da su me šokirali što nije lako.“ (Derek Taylor, Press Officer for the Beatles, Saturday Evening Post, Aug. 8, 1964).
„Hrišćanstvo će otići,nestaće i iščeznuti.Nema potrebe da se raspravljam o tome.U pravu sam i to će se pokazati tačnim… Mi smo sada popularniji od Isusa.“ (John Lennon , San Francisco Chronicle, April 13, 1966, p.26) Led Zeppelin
Jedan od najposvećenijih Crowleyevih učenika je gitarista Led Zeppelina, Jimmy Page.Page je čak kupio Crowleyevu „kuću strave“ – Bokestin,smeštenu na Loh Nesu.Bokestin je bila kuća gde je Crowley upražnjavao satanističku magiju,uključujući krvne žrtve.Crowley je sahranjen unutra jedne mračne komore u Bokestinu.Page je na vinilu trećeg albuma Led Zeppelina,Led Zeppelin III, upisao reči „Radi šta hoćeš. Neka bude tako.“Ono što mnogi posetioci koncerata Led Zeppelina ne znaju je da Page u stvari izvodi Crowleyeve rituale na nekim koncertima. Ozzy Ozbourne
Ozzy Ozbourne je nazvao Crowleya „fenomenom svog vremena“ (Circus, August, 26, 1980). Ozzy je čak snimio počasnu pesmu Crowleyu pod nazivom „Mr. Crowley“:„…Obmanuo si sve ljude magijomČekao si na Satanin poziv…G-dine Crowleyu,zar nećeš jahati mog bijelog konja.“Ozzy,poznat po nekontrolisanim i nasilnim aktima,je priznao u jednom intervjuu:„Zaista bih želeo da znam zašto sam radio neke stvari koje sam radio tokom godina.Ne znam da li sam medijum za neki spoljašnji izvor.Šta god to bilo,nadam se da nije ono što mislim da jeste–Satana.“(Ozzy Osbourne, Hit Parader, Feb., 1978, p.24) The Doors
Jim Morrison,super zvezda Doorsa,koji je „tajanstveno“ umro 3. jula 1971. bio je duboko involviran u okultno.Morrison se oženio na veštičjem venčanju stojeći u pentagramu gde su on i njegova supruga jedno drugom pili krv.
Poleđina albuma The Doors pod nazivom „13“ prikazuje grupu okupljenu oko skulpture Aleistera Crowleya.Morrison je priznao da je Sotona bio izvor njegove muzike:„Sreo sam Duha Muzike… Prikaz đavola u jednom venecijanskom kanalu.Trčeći,video sam Satanu ili Satira kako se kreće pored mene,telesnu senku mog tajnog uma…“(The Lost Writings of Jim Morrison, p. 36-38)Ray Manaxrek iz Doorsa je rekao o Morrisonu:„On nije bio izvođač.On nije bio zabavljač.On nije bio šoumen.On je bio šaman.Bio je posednut.“
„Dok je [Jim Morrison] boravio u Chateau Marmont,proveo je nekoliko divljih noći sa jednom punačkom komšinicom… jednom su se probudili u krvavoj zgužvanoj posteljini nakon što su pili jedno drugom krv iz čaša za šampanjac.“(Pamela Des Barres, Rock Bottom, p. 208)
Mnogi drugi rock umetnici su „proučavali“ Crowleya kao Marc Bolan,David Bowie,Graham Bond,Sting,Daryl Hall,King Diamond,Bruce Dickinson,Steve Bators itd.
list New Solidarity,koji je kasnije prisilno ugašen od federalne vlade,napravio je intervju sa Hesekijom Ben Aaronom,tada trećerangiranim članom Crkve Satane.Ben Aaron je sada posvećeni hrišćanin.U tom intervjuu,Aaron je otkrio da je njegova crkva startovala „heavy-metal“ grupe kao što su Black Sabbath,The Blue Oyster Cult,The Who,Ozzy Osbourne, i mnoge druge.Crkvu Satane je tada vodio njen visoki sveštenik, Anton La Vey.Međutim,mnogi tvrde da je La Vey,bivši krotitelj lavova,bio samo istureni čovek za stvarnog prvosveštenika, Keneta Angera,čoveka koji je ranije regrutovao Rolling Stonese u okultizam.
|